Speaker vervormt

Forumindex Forums Modellen Astra Speaker vervormt

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Opel_Bjorn
    Deelnemer

Had een beetje last van een “zidder” in de deur die mee ging op de bass van de muziek. Wagen is slechts 3 weken oud dus weer lekker naar de dealer om te laten herstellen. Na 10min kwamen ze me weer roepen dat hij klaar was. Ik kreeg hier te horen dat die “zidder” er niet uit te krijgen is. Volgens hem kwam het door de boxen die van te lage kwaliteit waren en dat ik ze moest upgraden naar een straffere versie. Ik heb idd mijn bass steeds op +12 staan (ze lachten hier zelfs mee :o). Maar toch is het enkel één speaker die vervelend doet. Ik zou denken als het door de boxen kwam dat dan alle speakers slecht geluid zouden geven. Ook heb ik last van die “zidder” als de bas op +3 staat (vooral bij lage mannenstemmen). Nu gingen ze er niet naar kijken en als ik wil dat het hersteld wordt dan moet ik bijbetalen voor extra boxen van een CD70, want die zouden straffer zijn. Ik dacht van “mooi niet hoor”. Dus thuis even zelf de boel open gegooit, en daar bleek het gewoon een kwestie te zijn van de speaker wat vaster in zijn behuizing te zetten. Ik dacht al dat dit niet kon want want men vorige wagen (ook een GTC met cd30mp3) had hier totaal geen last van, ook niet met volledig opengedraaide bass.

MantasticB1
      Deelnemer

het zijn soms rukkers in die garages….:puke

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.