speaker kraakt

Forumindex Forums Modellen Corsa speaker kraakt

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17240294
    ps90
      Lid sinds:
      9 July 2011

      Hallo,

      Sinds gisteren kraakt de speaker in mijn linkerdeur op elk volume van de radio.
      Ik weet niet goed wat ik hier aan kan doen.. uiteraard een nieuwe speaker in laten zetten, aangezien ik dat zelf niet kan, maar is er ook een andere optie? Kan ik de speaker er bijvoorbeeld tijdelijk uithalen, zo ja kan ik dan het onderste gedeelde van de deur gewoon losmaken?

      Zoals jullie misschien al merken ben ik niet zo technisch, dus hulp is heel erg welkom!

      Alvast bedankt!

      #17907219
      Dim67
        Lid sinds:
        1 July 2011

        De speaker zal wel gaar zijn. Je kan het zijpaneeltje van de deur er gewoon afschroeven met een kruiskop, dan kan je bij de oude speaker en nieuwe of andere speaker in zetten.

        #17907220
        wim-v6
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 August 2005

          speakertje vervangen voor een van bijvoorbeeld de sloop.

          of gelijk 2 goede erin, je kan dan de oude gebruiken als montage frame.

          Willem

          #17907221
          johanhummer9
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 May 2011

            gaat het om een corsa b?
            gewoon 2 nieuwe bestellen bij de opel dealer ten eerste het is een speciale maat, ten tweede de originele speakers van en corsa b / opel zijn perfect

            #17907222
            wim-v6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 August 2005

              Is geen speciale maat, is gewoon 16,5cm, alleen heb je opvulringen nodig, daar kan je dan je oude speakers voor gebruiken.

              willem

              #17907223
              kaneelschep
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 November 2004

                En de speakers in een corsa zijn niet echt geweldig :P
                Gewoon even luisteren naar een paar speakers bij een audio centrum.
                En die dan op internet zo goedkoop mogelijk kopen :)

                #17907224
                opel-motorsport
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  7 April 2009

                  maar als de speaker op elk volume kraakt is hij toch nie kapot dat gekraak word toch alleen meer hoe harder je de radio zet
                  kzou zeggen je hebt ergens een kortsluiting in je bekabeling van die speaker aangezien het op elk volume is als de speaker kapot is speelt u stilletjes nog mooi tenzij er een gat in de speaker zit

                  #17907225
                  joop1970
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    1 September 2010

                    Foamranden van de speaker zijn op waardoor hij niet meer goed gecentreerd is. Gisteren om de sloop nog een goed setje gezien in een corsa uit 98 (randen nog in topstaat).
                    Originele speakers klinken niet eens heel verkeerd hoor, zeker niet in vergelijking met andere merken.

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.