Ik zag laatst een Tigra A voorbij rijden die achteraan een soort van spatlappen/bumperverlengers achter de achterwielen had. Dus niet van die standaard Halfords rubberen vierkante matjes, maar een soort van extra plastic rand rond de wielkas. Dat leek mij wel cool om mijn vriendin’s Tigra iets op te leuken, maar ik kan ze nergens vinden.
Scharrel even rond op Ebay. Daar staan met enige regelmaat lui die voor een prikkie mooie spatlappen verkopen, o.a. met Opel logo er op.
http://postimage.org/image/3wg33rc4/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Corsa A van Corsair. Spatlapjes heb ik destijds geregeld. (besteld voor m’n eigen corsa, nooit van gekomen, en toen aan hem gedaan)
Staat erg goed als je het mij vraagt :)
beetje vage foto maar volgens mij bedoel je zo iets
Precies dat ja!
Als ik op Ebay kijk vind ik inderdaad een hoop spatlappen waarvan ze zeggen dat ze als bovenstaand op de Tigra passen, maar elk ziet er toch weer compleet anders uit… Ik durf dan lastig ‘blind’ een setje te bestellen en te eindigen met universele, zoek-het-zelf-maar-uit lappen, of nog erger; die voor een Citroen Berlingo of zo. ;)
Auteur
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.