spatbord kadett uitrollen achter

Forumindex Forums Modellen Kadett spatbord kadett uitrollen achter

• Dit onderwerp is leeg.
16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Auteur
    kevin172839

hallo ik heb een vraag
      ik heb een kadett gsi die ik van de winter overnieuw wil laten spuiten maar nu wil ik eigenlijk mn spatborden achter laten uitrollen het is al gebeurt maar minimaal wel heel netjes randje omgevouwen en helemaal weggewerkt en rij nu met 16inch 7.5J maar wil me randen eigenlijk zo dat ik 9J kwijt kan

dit heb ik nu

en dit vind ik een mooie rand maar dit red je niet zonder slijptol denk ik

maar weet iemand een goed bedrijf (liefst in de buurt van noord-holland) ik ben zelf ook niet onhandig maar vind het risico te groot om het zelf te gaan doen en zoek dus een een bedrijf / persoon die dit heel mooi goed kan

en zijn er verder nog tips of ervaringen van het uitrollen van de spatboorden van een e kadett

mvg groet en alvast bedankt

BlueAstraG
        Vinci
        Deelnemer

Hah, ja Jochem heeft mijne ook gedaan, zeer vakkundig in uitrollen!! Maar die Botter style kastjes ga je niet krijgen met uitrollen. Daar moet dan echt aan gelast worden. André Botter kan ze misschien wel doen, of wellicht bij Romijn in Renswoude. Ook een echte vakman met een hart voor Opel! Dit zijn mensen die normale prijzen rekenen, hoewel het denk ik best wat zal kosten, want er moet ook gespoten worden dan… Maar ja, als je toch al een nieuw laagje op de verlanglijst hebt staan! ;)

Laserlite
          Deelnemer

Ha! Jochem zou die van mij doen, velemalen telefoon contact gehad. Eerst kwam het door het slechte weer dat hij niet kon en toen door zijn rug, oke is begrijpelijk. Maar heb toen helemaal niks meer van hem gehoord en ik stond als 2e op zijn wachtlijst. Dus vond het best jammer dat ie dan niets meer van zich laat weten.

Ben lekker naar JM Tuning (BK Customs) gegaan. Relaxte gozer en doet alles goed en netjes!
            Hij zit in Dirkshorn :D

Owh en hij is goedkoper :afro

Vinci
            Deelnemer

Tja het was voor mij ook hartje winter en kreeg ook eerst van Jochem de zelfde reden te horen, wat ik begrijpelijk vond, want vrieskou is niet ideaal. Nou had ik de mazzel dat er een verwarmde loods bij mij op werk was en Jochem erg dicht bij woont, dus hij is toen speciaal langs gekomen met de spullen…. Vond het ook een relaxte gozer en ging erg vakkundig te werk.

kevin172839

bk costums zit bij mij omde hoek dus ik denk dat ik daar zoizo effe langs rij dan maar ik weet niet of hun kunnen maken wat ik wil en anders moet ik maar verder rijden en het mag ook wel geld kosten ik vind het gewoon egt dik dus ik wil het hebben en spuiten moet zoizo

gr

Vinci
                Deelnemer

Laat het iig niet door een knoeier doen, heb laatst nog schermen gezien waar iemand flink in had lopen kokerellen, is niet zo bevorderlijk voor de toch al roestgevoelige Kadett…

wizardnl

@Vinci wrote:

Laat het iig niet door een knoeier doen, heb laatst nog schermen gezien waar iemand flink in had lopen kokerellen, is niet zo bevorderlijk voor de toch al roestgevoelige Kadett…

dan krijg je zoiets

[youtube:1h30v7b7]http://www.youtube.com/watch?v=1LdDAa6TNWE&feature=related[/youtube:1h30v7b7]

Jurgen
                    Deelnemer

Sowieso wil uitrollen niet als je krokante wielranden hebt hoor ;)

Vinci
                      Deelnemer

@*Jurgen* wrote:

Sowieso wil uitrollen niet als je krokante wielranden hebt hoor ;)

Nee precies, en met kokerellen bedoel ik meer van dat laswerk alsof er een kolonie duiven over heeft zitten schijten.

Uitrollen is altijd een goed idee met een nog strakke Kadett, want dat randje blijft anders alleen maar vuil op liggen. Eigenlijk bedoel ik dan ook meer omrollen, zodat de band er minder snel tegen aan loopt. Daarna even met strijkkit dicht maken en aflakken. En een goed conserveermiddel aan de binnenkant gebruiken, zoals Waxoyl. Want veel randjes rotten doordat er vocht wat tegen de binnenkant condenseert naar beneden druipt en tussen de gepuntlasde naad gaat zitten.

Om de banden/velgen maat van de TS te kunnen monteren kom je er ook simpelweg niet met rollen, daarvoor MOET je echt gaan lassen, de binnenste wiel kuip moet daarvoor anders gemaakt worden van vorm (gewoon een rechte boog) en aan de buitenkant moet er een stuk op, wat het beste met een Engels wiel door een goede plaatwerker in die vorm gerold kan worden.

[youtube:1u2uuy0k]http://www.youtube.com/watch?v=huc7aYdx0Oc[/youtube:1u2uuy0k]

Laserlite
                        Deelnemer

@kevin172839 wrote:

bk costums zit bij mij omde hoek dus ik denk dat ik daar zoizo effe langs rij dan maar ik weet niet of hun kunnen maken wat ik wil en anders moet ik maar verder rijden en het mag ook wel geld kosten ik vind het gewoon egt dik dus ik wil het hebben en spuiten moet zoizo

gr

Gewoon even bellen :thumb En anders inderdaad wat jij zegt langsrijden.

@Vinci

Klopt, maar bij mij was begon net de zomer. Weer was wisselvallig en daarna nooit meer wat van hem gehoord.
                          BK Customs gebeld gelijk een afspraak gemaakt en was nog goedkoper uit ook king:

Maar ieder zijn eigen ervaring offcourse :afro No offence verder

EBkadett

Ik heb een uitrolapparaat maar ga het niet bij andere doen. De kans op lak beschadiging is groot. Voor 30,- mag je het bij mij op de oprit zelf proberen.

Fearless
                            Deelnemer

mijne mag je een dag lenen voor een een kistje bier.

Lak gewoon warm houden, maar niet te veel in eens willen rollen. Ik ga ook niet voor een ander doen, als de lak springt ben je verder van huis :D

kevin172839

hallo ik ben bij bk costums geweest maar die doethet niet zoals ik het wil ze hebben bij mij de binnen bak al veranderd en iets uitgerold ik red het niet met uitrollen en er moet ckr een lijptol en een lasapparaat aan te pas komen maakt niet ui want moet toch overgespoten worden maar ik wil wel dat t goed gebeurt en wil het darom laten doen door een ervaren iemand of een bedrijf die dit doet en als ik hem ervoor weg moet brengen ook geen probleem als het maar goed gebeurt weet iemand een bedrijf of iemand die dit vaak doed??

mvg

Vinci
                                Deelnemer

Volgens mij heb ik je al deze antwoorden al gegeven man. :sleeping Lees jij eigenlijk wel wat mensen posten?? :wtf

De twee opties die ik je heb aanbevolen zijn nogmaals echte vakmensen die je niet een poot uit draaien.

Sebbe GSI

andre botter kan het wel weet alleen niet of die tijd heeft :jerry

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.