sony cdx-gt410u inbouwen

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen sony cdx-gt410u inbouwen

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Mike Wit

Hoi,

Ik ben sinds vorige week in bezit van een opel zafira 1.8 elegance uit 1999.
      Nu zit er nog een originele opel radio/cdspeler in maar deze wil ik vervangen voor mijn sony cdx-gt410u.
      Wat heb ik nodig om hem aan te sluiten want ik zie dat de opel radio aangesloten is op 3 zwarte connectoren die vast zitten aan een plaat erachter? En kan ik de stuurbediening blijven gebruiken. Wie kan mij van info voorzien. Ik ben zelf wel super Atechnischking:
      Alvast bedankt!

Anoniem

Als eerste: het is geen schande om je voor te stellen.
        Ten tweede: Je zafira is geen opc, dus heb je het in het verkeerde deel gepost.
        Als laatste: Je kan je stuurwielbediening wel werkend krijgen met adapterstekkers, maar of die voor sony ook te krijgen zijn weet ik niet. Zo werkt het in ieder geval niet. En voor de rest is het gewoon aansluiten van de stekkers van de radio op die van je auto. Kan alleen zijn dat je de rode en gele draad moet omdraaien maar dat staat wel in je handleiding.;)

Mike Wit

Bedankt voor je reactie.
          Is het dan gebruikelijk dat nieuwe leden zich voorstellen?
          Ik wil dat best doen waar kan dat doen?

mvgr,

Mike

kaneelschep
          Deelnemer

Ik maak nu een wilde gok… Maar misschien kan het in het ‘EVEN VOORSTELLEN DIT BEN IK’ topic ?
            :P

Bij overige.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.