Forumindex › Forums › Modellen › Ascona › soms zit het mee , soms zit het tegen …
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
15 augustus 2012 om 21:43 #17251437
Afgelopen 2 weken met de ascona bezig geweest , motor ruimte onderhanden genomen , nieuwe vooras ( oude draagarmen werden nu wel erg krokant ) nieuwe remmen voor ( commodore B GS/e ) nieuwe remdruk verdeler , remleidingen remslangen
afgelopen maanden alles zoveel mogelijk klaar gemaakt zodat het in de vakantie geplaatst kon worden
dus dat hield in naven voorzien van nieuwe lagers, nieuwe remschijven , remklauwen reviseren de boel lag mooi klaar op de plankvanavond de naven gemonteerd en toen liep ik tegen een probleem aan de remklauwen paste niet :swear :swear
hou kan dat nou :hmmz :hmmz :hmmzna een blik bij mijn manta waar de zelfde spullen onder zitten bleek de naaf een centimeter te dun ??? heb deze set van de winter uit de voorraad gehaald maar blijkt nu niet van een commodore B te zijn welk type wel geen idee ??
hier onder de verschillendus maar weer naar de zolder en een andere set gezocht , deze maal een wel passende echter ontbraken daar een paar wielbouten dus nu maar gestopt en morgen een paar bouten scoren , dan kunnen we weer verder
15 augustus 2012 om 21:48 #18056755hier trouwen de vooras , mooi voorzien van PU bussen in de ophanging !
15 augustus 2012 om 21:52 #18056756Knap stuk werk!! :thumb
15 augustus 2012 om 21:52 #18056757O ja de rechter kriksteun was ook niet zo best ……….
15 augustus 2012 om 22:01 #18056754remsysteem van een manta gsi aangezien de remdruk verdeler van de ascona ook dik was geworden en olie ging zweten
ook een naar gaatje onder de rembekrachtiger gelast
15 augustus 2012 om 22:06 #18056758Die kriksteun is een goede kopie van de mijne,ook helemaal weg.
We zijn weer goed bezig met alle ascona’s!
Mooie remdruk regelaar. :thumb15 augustus 2012 om 22:14 #18056759remdruk verdeler ooit eens gehad , nieuw in de doos king: king: king:
jammer van de naven , anders had vanavond de auto weer kunnen remmen , dus ook helaas morgen niet de motor en de bak weer op zijn plek dat maar uitstellen tot vrijdag de laatste vakantie dag …. zal mijn baas maar bellen dat ik nog niet kan komen werken :D :D :D
17 augustus 2012 om 20:53 #18056760Wielbouten was in bergen op zoom een probleem , niet te krijgen dus twee optie,s naar biesheuvel rijden , of toch nog even op zolder kijken
daar lag nog een set commodore naven met goede wielbouten , dus lagerschalen overgezet remschijven overgezet
en de boel weer gemonteerd
remklauwen er op en vanavond de lange remleiding naar de achteras vervangen de boel ontlucht
en we kunnen weer remmen :thumb
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.