Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › snelle vectra op tv noord…
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
19 december 2009 om 20:00 #17215238
kwam dit filmpje ik toevallig tegen
19 december 2009 om 20:15 #17570602hahahaha zie je wel . . . :-D
wist dat er een in NL reed met Lotus wielen
http://www.opcnoord.nl/leden/henkbakker.htm20 december 2009 om 09:22 #17570603:o Moet je doe commentaren onder het filmpje eens lezen, wat een taal braken ze uit zeg…:thumbdown
20 december 2009 om 09:54 #17570604origineel gepost door GTS2.2DTI
:o Moet je doe commentaren onder het filmpje eens lezen, wat een taal braken ze uit zeg…:thumbdownWat een tuig he!
Geef ze een computer en moet je eens kijken wat voor onzin ze uitkramen. En een beetje behoorlijk correct Nederlands is er niet bij ! :thumbdownWel een leuk filmpje ! :thumbup
20 december 2009 om 10:00 #17570605origineel gepost door sw_reijnders
hahahaha zie je wel . . . :-D
wist dat er een in NL reed met Lotus wielen
ttp://www.opcnoord.nl/leden/henkbakker.htmIk heb m niet zien rijden in het filmpje hoor :jerry
Het zal heus rijden, maar vraag niet hoe, weinig tot geen vering denk er is er aardig aan verknutseld.. Zowiezo als je het ziet hoe hard dat ding wel niet loopt. :o 300. Mijn god. In een Vectra A.Als het nou in een Astra F is, dan is het goed :D
(die zag je trouwen wel rijden met leuk slippende geluid in het filmpje.. :agent :jerry)20 december 2009 om 10:03 #17570606origineel gepost door speaker
origineel gepost door GTS2.2DTI
:o Moet je doe commentaren onder het filmpje eens lezen, wat een taal braken ze uit zeg…:thumbdownWat een tuig he!
Geef ze een computer en moet je eens kijken wat voor onzin ze uitkramen. En een beetje behoorlijk correct Nederlands is er niet bij ! :thumbdownWel een leuk filmpje ! :thumbup
‘Tuig’ is nog mild uitgedrukt.
20 december 2009 om 10:04 #17570607origineel gepost door speaker
origineel gepost door GTS2.2DTI
echt zo waardeloos inderdaad!!!!
zitten die lui te schelden op allochtonen . . . :wtfik kom echt in HEEL dat filmpje geen allochtoon tegen hoor :hmmz
En wat dan nog al zouden ze erin zitten . . . ik zie er geen probleem in hoor.
@ Peet
dit is geen tuig . . . tuig zou het recht in het gezicht zetten.
dit is nog triester (willen wel, maar pissen in de broek ;))20 december 2009 om 10:11 #17570608origineel gepost door sw_reijnders
zitten die lui te schelden op allochtonen . . . :wtfik kom echt in HEEL dat filmpje geen allochtoon tegen hoor :hmmz
En wat dan nog al zouden ze erin zitten . . . ik zie er geen probleem in hoor.
Lees alle reacties is door en zie dat vooral de politie het moet ontgelden. Blijkbaar is er iemand die gereageerd heeft een allochtoon, en dat zal wel weer door iemand uit profiel van degiene zijn opgepikt
20 december 2009 om 16:26 #17570609Dit is een hele mooie Opel Vectra 4×4 Turbo, ik heb de auto heel vaak mogen aanschouwen in Groningen, en hard lopen doet ie zeker…..:wub
24 december 2009 om 19:54 #17570610Mooi A’tje :agent
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.