Forumindex › Forums › Techniek › Cih › snelle nokkenas vraag 6cil
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
8 juni 2010 om 13:17 #17222221
nou ik heb vorig jaar een kadett city gekocht met en 2,8 6cil nu heb ikbij deze een snelle nokkenas bij gekregen maar weet niet hoeveel graden die is.ik wil hem in mijnc30ne bouwen maar weet niet of ik er wat mee op schiet daar een c30ne[de goeie] al 177 pk heeft.
het is geen orginele opel nokkenas daar er geen opel code s in staan.er staat alleen op de nokkenas kop ingegraveert 4601200
verder niks.
heb al vanalles af lopen zoeken op internet maar niks tegen kunnen komen want een cih nokkenas voor een 6 cil valt al tegen om te krijgen.
weet iemand raad:cry8 juni 2010 om 15:55 #17685399cat cams
8 juni 2010 om 16:18 #17685400die heb ik gekeken maar kon hem niet vinden.maar misschien niet goedgenoeg gekeken
:P8 juni 2010 om 16:37 #17685401Kent Cams heeft ze in het programma gehad tot ergens in de jaren 90…… Maar wie weet willen ze op speciaal verzoek wel weer eentje slijpen………
Of anders Imotec eens aan de jas trekken, die hebben bergen CIH-zespitter nokkenassen op hun site staan8 juni 2010 om 17:50 #17685402zelf nameten mbv een oude kop…
8 juni 2010 om 17:52 #17685403Hey Pipo,
Het is een 260 graden race nokkenas.
Biesheuvel heeft hem Speciaal laten maken omdat het niet te leveren was!
hun kunnen jou miss meer info geven over de lift enz.
en of het dus nut heeft om hem in de 3L te zetten.Gr Remon
8 juni 2010 om 17:57 #17685404origineel gepost door IIIaIItaBGsi
Hey Pipo,Het is een 260 graden race nokkenas.
Biesheuvel heeft hem Speciaal laten maken omdat het niet te leveren was!
hun kunnen jou miss meer info geven over de lift enz.
en of het dus nut heeft om hem in de 3L te zetten.Gr Remon
he das mooi bedankt.ja ik kon vanuit die bon ook niet zien wat voor as het was en of hij bij een 2,8 het zelfde doet als bijeen 3,0.
wil er toch de 3,0 in hangenvraagje aan r turbo kun jij een indikate geven
8 juni 2010 om 20:32 #17685405Op een 3.0 met 45-ers en licht bewerkte en gevlakte kop, loopt het als een beer, trekkracht onderuit én toeren willen draaien :thumbup
8 juni 2010 om 21:32 #17685406nouja hij hoeft mijn auto niet in stukken te trekken:P
maar blijft verder een standaart blok lichter vliegwiel snelle nokkenas.en misschien ooit een keer kop er af en bewerken.maar voor nu even nog met gewone injectie.maakt het nog wat uit als ik er de ouwe l of jettronic op zet tegenover de bosch motronic
9 juni 2010 om 06:55 #17685407De L of LE jetronic is simpeler en heeft een losse ontsteking met nog een echte verdeler ipv zo’n leeg ding bij een Motroniks.
Heb zelf met een C30NE motor gereden met een L-Jetronic er op en de dikke 30E inlaat plus de dikke uitlaatspruitstukken, was goed af te stellen en draaide zo 1 op 10 gemiddeld.16 november 2014 om 11:14 #17685408dus is een scherpere nokkenas voor een c30ne , moeilijk te verkrijgen
als ik eentje zou willen
grtz chriske
16 november 2014 om 18:26 #17685409Valt mee, http://www.risse-motorsport.de/index.php/cat/c481_Camshafts-for-street-or-racing–6-cylinder.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
en volgens mij zijn er wel meerdere te koop van andere merken
16 november 2014 om 19:06 #17685410heb naar cat cams ook een mail gestuurd voor prijs van eentje
grtz
16 november 2014 om 21:14 #17685411dbilas heeft er ook verschillende 409euro…..
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.