Forumindex › Forums › Techniek › C20xe (2.0 16v) › snelle c20xe +9000 toeren
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 november 2010 om 11:33 #1722898627 november 2010 om 11:45 #17765889
Vet geluid zeg!!
27 november 2010 om 11:50 #17765890Krijg er kippevel van….
27 november 2010 om 14:11 #17765891Best gek!
Wel een super geluid erin
27 november 2010 om 16:30 #17765892Hoe gek wil je het hebben!:thumbup
heerlijk man. Geluid is te gek.
en dan die toeren!!!277pk uit een atmosferische 2ltr. dat is 138.5pk per liter….
kan bijna geen auto aan tippen:angel27 november 2010 om 19:18 #17765893vette cabrio ook helemaal dik gewoon
27 november 2010 om 23:46 #17765894Wat zou eraan gedaan zijn???
28 november 2010 om 00:49 #17765895ben er stil van………………
28 november 2010 om 01:00 #17765896origineel gepost door dr_antrax
Wat zou eraan gedaan zijn???jammer dat ze niet in details daar over treden idd..
wat je zo kan zien is niet veel.
tb`s
hoge compressie zuigers
h- profiel drijfstangen.
andere krukas (maar wat er anders aan is)
alles in de kop versterkt om de toeren aan te kunnen maar met wat?erg gaaf dit, belachelijk veel vermogen voor een c20xe :P
28 november 2010 om 01:35 #17765897Opel Kadett-E mit C20XE Einzeldrossel Motor und ca. 260 PS im Motorsport Trimm. Neue Ausführung Jahr 2006. Powerd by ATT Blank.
28 november 2010 om 02:32 #17765898vond mn vorgie corsa al lekker klinken van 6750 tot 7350 met de chip van miruni maar dit is wel:wors
Motor door risse motorsport aangepakt?
28 november 2010 om 13:00 #17765899origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
origineel gepost door dr_antrax
Wat zou eraan gedaan zijn???jammer dat ze niet in details daar over treden idd..
wat je zo kan zien is niet veel.
tb`s
hoge compressie zuigers
h- profiel drijfstangen.
andere krukas (maar wat er anders aan is)
alles in de kop versterkt om de toeren aan te kunnen maar met wat?erg gaaf dit, belachelijk veel vermogen voor een c20xe :P
Krukas is volgens mij gepolierd… Da’s het enige wat me er aan op valt. Maar inderdaad die sound is echt *kwijl*
Greetz Red
28 november 2010 om 16:09 #17765900echt een super gaaf blokje!!
de cilinderkop is gruppe H spec
28 november 2010 om 21:49 #17765901heerlijke sound ,klinkt als de oude dtm motoren , maar deze motor heeft wel op zijn tijd nieuwe drijfstang lagers nodig of versterkte erin zitten
5 december 2010 om 19:09 #17765902:wors
Gaaf!!!
5 december 2010 om 21:39 #17765903:hmmz Misschien toch maar de standaard nokkenassen vervangen. Dit heeft wat mij betreft:thumbup wat geen enkele turbo-motor heeft. ;)
6 december 2010 om 13:39 #17765904kon met mijn eerste c20xe op webertjes, ook de 9000rpm halen.
was tot de 10.500rpm gebalanceerd, en kon nog meer zeiden ze erna.
maar helaas, die was niet oud geworden.
standaard zuigers zijn daar niet op gemaakt.groeten.
6 december 2010 om 13:47 #17765905Wie dit mooi vind moet eens gaan kijken naar bergrennen, dat is allemaal hoogtoerig wat daar rijdt. Vw-tjes, BMW’s (de oude m3), zelfs mercedesen en vele c kadetts. Dan zit er nog een verdwaalde camaro tussen en dat is dan ff heel anders, max 4000 toeren ofzo. Naar mijn mening klinken de escorts en kadettjes nog het lekkerst. Lekker rauw.
6 december 2010 om 14:30 #17765906Zo he, die laatste C Kadett lijkt me een erg snelle bak!
6 december 2010 om 16:18 #17765907origineel gepost door Rik Ophuis
:hmmz Misschien toch maar de standaard nokkenassen vervangen. Dit heeft wat mij betreft:thumbup wat geen enkele turbo-motor heeft. ;)zijn ook turbo motoren die 9000 t/min draaien.. en meer..
heb je t allebei..
8 december 2010 om 14:54 #17765908origineel gepost door gsi-maffia
origineel gepost door Rik Ophuis
:hmmz Misschien toch maar de standaard nokkenassen vervangen. Dit heeft wat mij betreft:thumbup wat geen enkele turbo-motor heeft. ;)zijn ook turbo motoren die 9000 t/min draaien.. en meer..
heb je t allebei..
Geef mij dan toch maar een atmosferische motor:fy1
Alleen de kosten rijzen een beetje de pan uit als je zoveel vermogen uit een non-turbo motor wilt halen….25 december 2010 om 09:11 #17765909hier een sterk aangepaste c20xe, in een astra 4×4 gebouwd door sjaak spies.
de sirocco rechts ernaast van marco tuchter, is ook 4×4 maar dan met turbo en een honderd of wat pk meer.
zie het verschil tussen turbo en non turbo.
http://www.youtube.com/watch?v=cWcR094ru1ggroeten.
28 december 2010 om 16:40 #17765910Ik heb er ook nog 1 te koop;)
Draait ook op zijn sloffen 9000 toeren.
En over de motor waar dit topic over gaat heb ik wel zo mijn twijfels.
Aangezien er diverse verhalen rondgaan omtrend het echte vermogen.
Maar het klinkt wel fantastisch!28 december 2010 om 18:05 #17765911[rquote=1822882&tid=137743&author=kadett4x4]hier een sterk aangepaste c20xe, in een astra 4×4 gebouwd door sjaak spies.
de sirocco rechts ernaast van marco tuchter, is ook 4×4 maar dan met turbo en een honderd of wat pk meer.
zie het verschil tussen turbo en non turbo.
http://www.youtube.com/watch?v=cWcR094ru1ggroeten.[/rquote]
Sjeesuzs wat gaaf!:o Dat ding vermorzeld die scirocco gewoon! Wat een power en dat uit een atmosferisch blok!!?!:o
29 december 2010 om 11:43 #17765912Uit mijn hoofd rond de 2300cc en 280-290pk met het koppel ook zoiets.
Die astra weegt ook geen fuck dat scheeld wel enorm.
http://www.youtube.com/watch?v=Ycu75jj_8Ic&feature=related
kun je hem mooi horen…. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.