snelheidsregelaar

Forumindex Forums Modellen Omega snelheidsregelaar

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    caspar

is het mogelijk en niet zo moeilijk om er een snelheidsregelaar in te zetten
      als het niet moeilijk is kan ik beter nieuw of gebruikt nemen ik weet niet hoe duur die dingen zijn

Jack-omegax3.0xe
      Deelnemer

Beetje duidelijker zijn met je prbleem.

Gr Jack

caspar

ik ga het proberen :angel
          ik heb geen snelheidsregelaar (cruisecontrol) in de auto zitten en zou er een in willen hebben maar weet niet of dat moeilijk zelf in tebouwen is
          en dan zou ik willen weten of ik die beter nieuw kan kopen maar hoe duur zijn deze dingen :cry
          of gewoon een gebruikte halen op de sloop of is dat weer moilijk uit de donor auto te halen
          hopelijk is dit beter te lezen (het is soms moeilijk om iets te omschrijven terwijl het in je hoofd zo duidelijk is )

Neut3.24

CC inbouwen is zeker zelf te doen indien je handig bent en kennis hebt, maar het is meer dan alleen een draadje trekken, wat ik weet is dat er een andere bout in je koppeling moet (ivm het uitzetten indien je koppeling intrapt) en je zult de boel moeten aansluiten op je gashuis enz.
            Er zijn bedrijven die het doen, vaak incl originele nieuwe onderdelen maar tweedehands kan natuurlijk ook zolang het nog werkt.
            Maar alles telt mee, is je auto voorbereid, heb je een automaat of handbak enz.

Eerst info over je Opel geven en dan de vraag stellen is misschien makkelijker :)

caspar

[rquote=1853785&tid=141447&author=Neut3.24]CC inbouwen is zeker zelf te doen indien je handig bent en kennis hebt, maar het is meer dan alleen een draadje trekken, wat ik weet is dat er een andere bout in je koppeling moet (ivm het uitzetten indien je koppeling intrapt) en je zult de boel moeten aansluiten op je gashuis enz.
              Er zijn bedrijven die het doen, vaak incl originele nieuwe onderdelen maar tweedehands kan natuurlijk ook zolang het nog werkt.
              Maar alles telt mee, is je auto voorbereid, heb je een automaat of handbak enz.

Eerst info over je Opel geven en dan de vraag stellen is misschien makkelijker :)[/rquote]
              dankjewel voor deze uitleg maar alle info over onze gister aangekochte omega :(
              is het lijstje van de rdw voldoende voor de doorgewinterde opel fan
              het is trouwens een handbak en 2l 16klepper x2.oxev
              mvg caspar

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.