Snelheids impuls gever / Wegstreckenfrequenzgeber

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD Snelheids impuls gever / Wegstreckenfrequenzgeber

6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Berichten
  • #18358688
    Massa Wietjen
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 October 2011

      De ar/35. De p/51 sensor is wel aangesloten. Ik rijd alleen zonder p/14, hier is de mechanische tellerkabel op aangesloten.

      #18358694
      Ghanz
      Deelnemer
        Lid sinds:
        31 July 2005

        Ik had je post met foto gemist zojuist.

         

        maar is de r25 overdrive of lock Up?

         

        iets wat wel vaker door elkaar gehaald wordt.

        Een sensor op de bak is, lijkt mij puur voor km teller.

        de andere de pulsgever.

         

        je zit ook met 8 puls en 6 puls gevers he

        #18358719
        Massa Wietjen
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 October 2011

          <p style=”text-align: left;”>Wellicht ben ik abuis. De bak schakelt wel 4 keer, maar hij blijft slip houden zo lijkt het.</p>

          #18358720
          Massa Wietjen
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 October 2011

            Maar ik weet nu wel hoe het zit :good:   :good:

            #18358722
            Ghanz
            Deelnemer
              Lid sinds:
              31 July 2005

              Overdrive is een slippende overbrenging

              lock Up een vrijwel vaste..

               

              versleten omvormer wellicht?

               

              https://www.opel-infos.de/technik/getriebe/ar25_35.html

              http://forum.opelomegaportal.nl/index.php?threads/problemen-in-de-automaat.2635/

               

              misschien heb je hier wat aan

              #18359451
              GSE
              Deelnemer
                Lid sinds:
                5 August 2006

                Wat ik begrijp van mijn Holden V8 motor met impuls geven is dat deze de snelheid doorgeeft aan de computer zodat deze de ontsteking curve lichtelijk veranderd bij hoge snelheden zodat altijd maximale ontbranding onstaat,en ik gok dat Opel hetzelfde doet,maar je bak en boordcomputer hebben dit signaal wel nodig,om te werken logisch maar bij een handbak kan het wel eraf omdat de invloed minimaal is gok ik.

              6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.