sneeuw

Forumindex Forums Modellen Astra sneeuw

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 51 tot 58 (van in totaal 58)
  • Auteur
    Berichten
  • #17769931
    Mr.F
      Lid sinds:
      3 November 2008

      Ja ben er zeker zuinig op :)
      Als ik iets win met m’n staatslot straks, wil ik’m naar de spuiter doen en de plekjes weg laten halen :)
      ( Maar ik win toch niks :( )

      #17769932
      Jerremy
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 October 2004

        jah, ik weet ‘t kan ook wel een straat prijsje gebruiken, wil volgend jaar (oops… dat klinkt ver weg, maar is over een half uur al:o:D) ook me Astra over spuiten (helemaal) + plekjes wegwerken. Nog ff sparen dus.

        En je moet positief blijven, je Astra opzich is al een lot uit de loterij toch. :thumbup

        #17769933
        Mr.F
          Lid sinds:
          3 November 2008

          G*dverdomme! 1 cijfer verkeerd.. dan had ik 10.000 euro #)@^$!!
          Mjah, toch wel een 10tje nu :P

          @ jerremy,

          Da’s waar.. Ik mag niet klagen met zo’n Astra..
          Helemaal overspuiten hoeft niet, puur de plekjes :)
          Ik ga ook maar sparen voor zoiets.. :)

          #17769934
          KadAstra-EF
          Deelnemer
            Lid sinds:
            24 July 2010

            Beter een tientje dan niks Mister F !!!!
            Gelukkig nieuwjaar trouwens,

            Groeten, Rik

            #17769935
            tim106gti
              Lid sinds:
              16 September 2005

              [rquote=1827968&tid=138157&author=Astra JP]hmmm volgens mij kom ik toch echt nooit in kootstertille en mijn astra is redelijk stil :hmmz
              Andere astra mischien ??[/rquote]

              Kan zijn hoor. Astra heeft wel dezelfde kleur, kenteken begint met dezelfde letters en de achterspoiler is ook precies gelijk. Ik zal het volledige kenteken eens noteren als ik deze kan zien.

              #17769936
              Astra JP
                Lid sinds:
                12 March 2009

                [rquote=1828158&tid=138157&author=tim106gti][rquote=1827968&tid=138157&author=Astra JP]hmmm volgens mij kom ik toch echt nooit in kootstertille en mijn astra is redelijk stil :hmmz
                Andere astra mischien ??[/rquote]

                Kan zijn hoor. Astra heeft wel dezelfde kleur, kenteken begint met dezelfde letters en de achterspoiler is ook precies gelijk. Ik zal het volledige kenteken eens noteren als ik deze kan zien.[/rquote]

                Haha is goed. Ik wacht het af :jerry

                #17769937
                1.6i rijder
                  Lid sinds:
                  20 November 2010

                  :o ok, nou wordt het echt niet leuk meer. overdag smelten en ‘s nachts opvriezen. Bij goed asfalt loopt het water weg, maar op klinkers… Ik stond vanmorgen in een keer 180 graden gedraaid, terwijl ik langzaam reed. En ik was er op voorbereid.
                  De rest van de dag zoveel mogelijk die klote klinkers ontweken. Tot ik vanmiddag de straat van me schoonouders inreed. ongestrooid, niet eens geschoven en klinkers. Stapvoets was mijn topsnelheid

                  #17769938
                  The Undertaker
                    Lid sinds:
                    29 January 2005

                    [rquote=1829764&tid=138157&author=1.6i rijder]:o ok, nou wordt het echt niet leuk meer. overdag smelten en ‘s nachts opvriezen. Bij goed asfalt loopt het water weg, maar op klinkers… Ik stond vanmorgen in een keer 180 graden gedraaid, terwijl ik langzaam reed. En ik was er op voorbereid.
                    De rest van de dag zoveel mogelijk die klote klinkers ontweken. Tot ik vanmiddag de straat van me schoonouders inreed. ongestrooid, niet eens geschoven en klinkers. Stapvoets was mijn topsnelheid[/rquote]Meer dan dat kan je denk ik niet. Ik ziet het morgen vroeg wel, relaxed naar mijn werk.

                  8 berichten aan het bekijken - 51 tot 58 (van in totaal 58)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.