Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › sneak peak van rode kadett c coupe 1200s ken d
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
28 juli 2012 om 09:26 #17982062
ja dat kan, de weber 40 dcoe moet je hebben. en dan een ander spruitstuk en gasmechanisme
28 juli 2012 om 10:33 #17982063http://www.krause-rennsporttechnik.de/shop/themes/kategorie/detail.php?artikelid=1365″ onclick=”window.open(this.href);return false;
of zou ik voor dit gaan is kompleet denk ik en nog een vraagje moet ik voor de rest
nog iets veranderen wou ik dit gaan doen bij men 1200s ?28 juli 2012 om 19:31 #17982064ik heb ook zo’n set van krause op mijn 1.3 ohv.
je moet alleen iets verzinnen op je carterventilatie omdat die niet meer in de carburateur kan.
ik heb zelf een nippel op mijn kleppendeksel gelast en daar een slang op gemaakt die naar een flesje gaat als opvangbakjeen als je hem erop hebt zitten moet hij goed afgesteld worden !!!!
28 juli 2012 om 19:36 #17982065ja dat is geen probleem ken iemand om de hoek die er alles van weet en ze ook afsteld
en hoeveel vermogen winst levert dit ongeveer op het is een 1200s en voor aansluiting van je gasmechanisme
of zit dit op de carburator als ik die koop ?28 juli 2012 om 20:06 #17982066het gasmechanisme zit bij die set. maar je moet even goed kijken want je kan bij krause de carb los kopen of de complete set!
op een standaard 1.2s mits in goede staat zou het 8 pk moeten opleveren.29 juli 2012 om 08:52 #17982067Ja ik ga volgende maand de set bestellen ben nu de motor aan het reviseren
En de caroserie is ook bijna spuit klaar :)31 juli 2012 om 17:27 #17982068vandaag 5 litertjes signal rot besteld voor de kadett de carroserie staat momenteel in grondverf nu schuren maar !!!
1 augustus 2012 om 20:03 #17982069Ben benieuwt naar de foto’s
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
4 augustus 2012 om 15:34 #17982070ben opzoek naar een tank vlotter voor men broer ze kadett zijn deze nog nieuw te krijgen ?
6 augustus 2012 om 11:09 #17982071men broer ze kadett had al van het begin een vervelend tikkent geluid in de motor als we even aan het rijden waren
nu gisteren warm laten draaien en met draaiende motor afgesteld volgens de info 0.15mm in 0.25mm uit
nu draait de motor wel beter maar tikt nog steeds iemand een idee wat dit kan zijn ? het is een hoog ratelend geluid
zelf bij hogere snelheid hoor je het boven de motor uitkomen11 augustus 2012 om 18:34 #17982072iemand enig idee ?
12 augustus 2012 om 13:20 #17982073drijfstanglagers?
12 augustus 2012 om 20:01 #17982074krukas of drijfstanglagers idd.
20 augustus 2012 om 17:53 #17982075enkele foto’s voor de grondverf :)
dan de grondverf in :)
en dan schuren en de cabine in
en dan het resultaat na het spuiten
meer fotos volgen nog van moterkap kofferklep vleugels en deuren :)
20 augustus 2012 om 19:32 #17982076Die ziet er weer heel mooi uit, ben heel benieuwd naar het eindresultaat :thumb
20 augustus 2012 om 19:54 #17982077netjes :thumb
21 augustus 2012 om 08:09 #17982078ziet er goed uit :thumb
23 augustus 2012 om 17:38 #17982079ik heb een lpg tank liggen in men kadett c coupe 1200s
nu wil ik die er uitgooien want ben niet zo voor lpg maar er zit nog 40liter in
en de moter is er uit hoe kan ik deze veilig uitbouwen
de tank en gasmengstukken klok worden ook verkocht dus moest er iemand intresse hebben26 augustus 2012 om 17:20 #17982080vandaag weer aan men broer ze moter bezig geweest de cylinderkop er af want het tikken van de moter werd steeds erger.
nu denken we dat of de bussen uitgesleten rijn of de kleppjes die de nokkens as bedient versleten zijn of de nokkenas zelf die afgesleten is iemand een idee het geluid lijkt echt van de klepstoters te komen maar meerdere dingen geprobeerd en getik blijft gwn het zelvde iemand mss idee of dat kan kloppen van die nokken as ?26 augustus 2012 om 18:48 #17982081die klepstoters kunnen inderdaad versleten zijn, maar dat geeft geen getik als je de klepspeling goed hebt staan.
26 augustus 2012 om 18:49 #17982082wel het is heel raar het geluid lijkt echt van de klepstoters te komen na afstellen wat zou dit dan kunnen zijn ?
27 augustus 2012 om 14:17 #17982083zijn je tuimelaar borgmoeren niet dol gedraaid?
zoja dan kan je ze even in de bankschroef wat platter knijpen zodat ze weer borgen.of de tuimelaartapeinden worden uit de kop getilt. kan je met een stalen rij nameten of ze nog gelijk staan.
30 augustus 2012 om 19:08 #17982084auto staat nu thuis :)
paar fotos van moterkap kitten
eerst uitgeschuurd en laagje grondverf
dan afgeplakt zodat er niet overal kit zit :p
en dan kit aangebracht
dan de tape eraf
meer foto’s volgen nog van spuiten deuren,moterkap,spadborden en kofferklep31 augustus 2012 om 11:51 #17982085waarom kit je dat af? :hmmz
31 augustus 2012 om 15:23 #17982086@Paullus wrote:
waarom kit je dat af? :hmmz
wel wij doen dat altijd als wij op het werk oldtimers doen omdat de lak daar het eerst loskomt en begint te
roesten
dus wij schuren dat uit dan grondverf grondverf schuren en dan kitten en dan nog is grondeverf en eindlaag -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.