Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › sneak peak van rode kadett c coupe 1200s ken d
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
13 december 2012 om 17:14 #17982149
dankje
16 december 2012 om 17:19 #17982150probleem heel de dag lopen kloten aan de achterste raamrubber nu zit ie er nog niet in
we hebben veel geprobeerd .
heeft iemand tips telkens met koord geprobeerd maar als ik onderaan begin begin gaat goed
tot ik boven aan de bocht kom dan lijkt de ruit veel te hoog te zitten waardoor
de rubber er met geen mogelijkheid in te krijgen is.
telkens opnieuw begonnen en goed de raam naar beneden geduwd alles maar niet in te krijgen.
het gaat om een rubber met vaste pees in wat doe ik verkeerd ?16 december 2012 om 17:25 #17982151Gebruik je wel een koordje om de raamrubber over het randje te krijgen?
16 december 2012 om 17:27 #17982152ja hoor maar het probleem is als de raam er half goed in zit bovenaan komt de rubber to hoog waardoor deze er niet in kan worden
geduwd16 december 2012 om 17:40 #17982154Wat bedoel je met een vaste pees ?
Is dat het zelfde als een chrome look plastic strip ?Volgens mij moet je die monter als je de ruit er in hebt zitten
Theun
16 december 2012 om 17:46 #17982153nee het is zonder pees eigenlijk die
is gwn vaste rubber met pees look
zo als op deze foto.
16 december 2012 om 17:55 #17982155denk dat je opzoek moet naar een oude pikke baas.
neem aan dat je je rubber hergebruikt ?
en dat je ruit eerder hebt gedemonteerd ( nu her gebruikt )Theun
16 december 2012 om 18:01 #17982156neen het gaat om een nieuw rubber besteld uit van classic opel parts en een pikke baas ?
16 december 2012 om 18:14 #17982157ja een opa die er vroeger 10 op een dag deed.
en als je het oude en nieuwe rubber vergelijkt.
klinkt als de nieuwe groter istheun
16 december 2012 om 18:18 #17982158maar de vorige was ook zo een rubber als ik nu heb
en deze past ook goed rond het raam dus snap er niks van wat ik nu verkeerd doe.
en ken zo niet direkt iemand die me er mee zou kunnen helpen :s16 december 2012 om 19:29 #17982159ook nog foto van me motor
en van het garagekot waar we dit weekend aan verder hebben gewerkt
morgen avond nog maar eens proberen met me raamrubber :(16 december 2012 om 19:30 #17982160ben je met dit weer buiten bezig ?
dan is je raam rubber nu waarschijnlijk ook lekker soepel !16 december 2012 om 19:35 #17982161Dat wou ik net zeggen!
16 december 2012 om 19:38 #17982162maar me kadett staat binnen warm in de huisgarage .(daar heb ik rubber geprobeert)
dit garagekot is voor mijn broer zijn kadett .17 december 2012 om 19:47 #17982163Rubbers van classic opel parts zijn naar het schijnt niet zo denderend, dat zal ook het probleem zijn.
Zou zeggen hergebruik de oude of zoek een originele in goede staat, daar zul je nog het beste mee af zijn ;)18 december 2012 om 00:03 #17982164prachtig project!
Herken mezelf in een hoop van je bezigheden :thumbup
Wou destijds ook een C kadettje, maar had er gewoon het geld niet voor..
D kadettje is ook leuk :D18 december 2012 om 18:28 #17982165@calike wrote:
Rubbers van classic opel parts zijn naar het schijnt niet zo denderend, dat zal ook het probleem zijn.
Zou zeggen hergebruik de oude of zoek een originele in goede staat, daar zul je nog het beste mee af zijn ;)oude is kapot was helemaal verduurt en vastgekit dus heb deze kapot moeten snijden maar
morgen ga ik nog is proberen met nog wat extra hulp dan zal het wel lukken21 december 2012 om 19:33 #17982166morgen weer verder met die rubber en dan me blok er in :) dan kan ik de bekabeling is opfrissen
iemand een idee waar ik een remleidingset kan vinden en nieuwe koelslangen?23 december 2012 om 10:21 #17982167ziet er allemaal weer zeer goed uit!
P.S. alle koelslangen kunnen wij wel nieuw voor je leveren.
23 december 2012 om 10:49 #17982168heb ze al ergens besteld toch bedankt
29 december 2012 om 11:52 #17982169moter erin gelegd vandaag :)
ook nog foto van elek onsteking
29 december 2012 om 20:49 #17982170Is een mooi blokje geworden :thumb
29 december 2012 om 20:53 #17982171dankje :)
30 december 2012 om 10:44 #17982172vandaag voor men verjaardag dit gekregen
en ook nog een doosje vol met draadbusjes voor rond de leidingen en een set om de leidingen te maken :)31 december 2012 om 18:06 #17982173mijn broer zijn ex collega maakt uitlaatspruitstukken
nu ik heb al een simons uitlaat maar wil gelijk een ander uitlaatspruitstuk laten maken .
nu is de vraag wat denken jullie dat het beste is voor een 1.2s een 4-1 of 4-2-1 ?
en wat gaat dit voor effect hebben in totaal de uitlaat en ander uitlaatspruitstuk? -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.