Hallo,
Ik heb een opc 2 voorbumper besteld alleen hier moeten nog roosters en mistlampen in, nu wil ik eigenlijk liever de smoke mistlampen bestellen maar ik weet niet of er veel verschil in zit met de gewone mistlampen qua licht opbrengst. Ik wil er wel graag lampen in die een beetje het zelfde kijken als mijn 6000k xenonlampen.
De roosters kan ik bestellen via de opel dealer.
Oke ik had net iemand van gm-tuningparts aan de telefoon en hij zei dat hun ook ledlampen hebben waar echt n bak licht vanaf komt, ik wil die gaan bestellen ook omdat ik xenon heb en omdat het dan mooi staat vanwege dat het bijna de zelfde kleur is, maar kan je met die smoke mistlampen dan nog wel een beetje de kleur zien?
Ik heb ook smoke mistlampen in combinatie met H11 LED lampen.
Echt mistlampen zijn t nu niet meer, maar ik heb ze altijd aan en er heeft nog nooit iemand geknipperd.
Kleur komt perfect overeen met mn xenon koplampen.
Die mistlampen waarover gm tuningparts het had, zijn lampen die je moet aansluiten als dagrijverlichting. Zit dus geen stekker aan.
Ik denk dat jij de verkeerde ledlampen voor je hebt, ik heb gewoon h11 ledlampen besteld, van die ultra white dingen. En heb er ook de smoke mistlampen bij besteld. Dus ben benieuwed als ik ze binnen krijg.
Maar bedankt voor je reactie ;)