Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Smartphonehouder
- Dit onderwerp bevat 10 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 december 2022om 08:30 door james321.
-
AuteurBerichten
-
9 januari 2016 om 00:13 #17274938
Beste,
Momenteel heb ik mijn smartphonehouder als volgt in de auto ;
Nu is dit (vooral ‘s nachts) redelijk vervelend om constant dat licht van je gsm in de ogen te hebben en deze redelijk ver van mij af staat om te bedienen. Nu vooraleer ik de (begrijpelijke) commentaar krijg dat je je gsm niet hoort te bedienen tijdens het rijden, dat klopt, echter gebruik ik altijd de op iCoyote (Radarverklikker, files..). Dus als ik iets zie op de weg, moet ik slechts 2 knoppen duwen om dit te melden aan mede coyote gebruikers.
Ik zou dus graag deze verplaatsen naar een minder storende, makkelijker bedienbare positie. Mijn idee was om deze ergens in de regio van de rode cirkel te verplaatsen.
Ik kan echter mijn huidige houder niet plakken aan de beenruimte van de passagierplaats aangezien dit niet houd op niet-vlakke stukken. Nu bestaan er bij mijn weten nog twee andere technieken, een houder over je ventilators of een klein plaatje met houder tussen de radioconsole en behuizing van de auto kloppen. Een houder over de ventilator ben ik niet zo voor te vinden aangezien deze warmte tegenhoud in de winter en daarbij ook nog eens je gsm stevig opwarmt.
Nu is mijn vraag dus, heeft iemand hier het systeem met een plaatje naast de radio kloppen, zo ja, waar koop je dit? Zo neen, heeft iemand een suggestie wat ik nog zou kunnen doen om mijn smartphone netjes ongeveer rechts van de radio te kunnen hangen.
9 januari 2016 om 09:37 #18307551Zoek eens op Brodit. Die hebben oplossingen.
Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk
9 januari 2016 om 11:09 #18307552@littlebird wrote:
Zoek eens op Brodit. Die hebben oplossingen.
Dit ziet er inderdaad goed uit, het zou dan gaan om een combinatie van onderstaande links als ik het goed heb?
http://www.broditcenter.nl/brodit/brodit-proclips/brodit-proclip-opel-corsa-07-angled.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.broditcenter.nl/brodit/brodit-houders/brodit-houder-oneplus-one-sig-plug.html” onclick=”window.open(this.href);return false;Wel jammer dat die proclip zo een groot, log ding is… Iemand nog merken die dit soortgelijke aanbieden? Indien niet denk ik dat het dan deze brodit word!
9 januari 2016 om 14:05 #18307553Yep dat bedoelde ik je moet inderdaad een combi hebben. De ene kun je hergebruiken dan hoef je alleen de telefoonhouder te wisselen. Maar soms hebben ze veel verschillende types om te bevestigen op andere plek. Wij bouwen ze meestal in van gcc global. (Brodit). Maar ik werk bij inbouw station.
9 januari 2016 om 17:15 #18307554@littlebird wrote:
Yep dat bedoelde ik je moet inderdaad een combi hebben. De ene kun je hergebruiken dan hoef je alleen de telefoonhouder te wisselen. Maar soms hebben ze veel verschillende types om te bevestigen op andere plek. Wij bouwen ze meestal in van gcc global. (Brodit). Maar ik werk bij inbouw station.
Top, dan word het die denk ik! Laatste vraagje, op foto’s en video’s zie je enkel de middenconsole zonder touchscreen radio. Past de proclip die ik in link hierboven heb gezegd zeker ook bij de mijne, aangezien ik wel een middenconsole heb die wat meer ruimte inneemt? Niet dat achteraf blijkt dat de proclip niet past doordat er knoppen van de radio in de weg staan.
9 januari 2016 om 21:11 #18307555@palmenmichiel wrote:
@littlebird wrote:
Yep dat bedoelde ik je moet inderdaad een combi hebben. De ene kun je hergebruiken dan hoef je alleen de telefoonhouder te wisselen. Maar soms hebben ze veel verschillende types om te bevestigen op andere plek. Wij bouwen ze meestal in van gcc global. (Brodit). Maar ik werk bij inbouw station.
Top, dan word het die denk ik! Laatste vraagje, op foto’s en video’s zie je enkel de middenconsole zonder touchscreen radio. Past de proclip die ik in link hierboven heb gezegd zeker ook bij de mijne, aangezien ik wel een middenconsole heb die wat meer ruimte inneemt? Niet dat achteraf blijkt dat de proclip niet past doordat er knoppen van de radio in de weg staan.
Ja dat zou moeten gaan. Probeer je hem beetje lager te zetten tussen radio en kachel in. Daarbij kun je nog wel wat spelen doordat de telefoonhouder ook nog wat naar voren komt en op een swiffel staat zodat je ideale hoek kunt vastzetten die jij als bestuurder prettig vind. Laat maar weten wat je ervan vind
9 januari 2016 om 21:14 #18307556Let op met telefoons in een hoesje trouwens! Die willen soms wel soms niet passen in dat type lader. je kunt ook desgewenst een losse houder kopen waarbij wel met hoesje erin past en een losse usb lader. Aan u de keus of u ook een hoesje hebt en of welk type houder u prefereert
17 januari 2016 om 15:15 #18307557@littlebird wrote:
Let op met telefoons in een hoesje trouwens! Die willen soms wel soms niet passen in dat type lader. je kunt ook desgewenst een losse houder kopen waarbij wel met hoesje erin past en een losse usb lader. Aan u de keus of u ook een hoesje hebt en of welk type houder u prefereert
Heb hem inmiddels in de auto en is inderdaad een prachtig systeem, zeer tevreden over, bedankt voor de aanbeveling!
17 januari 2016 om 16:02 #18307558@palmenmichiel wrote:
@littlebird wrote:
Let op met telefoons in een hoesje trouwens! Die willen soms wel soms niet passen in dat type lader. je kunt ook desgewenst een losse houder kopen waarbij wel met hoesje erin past en een losse usb lader. Aan u de keus of u ook een hoesje hebt en of welk type houder u prefereert
Heb hem inmiddels in de auto en is inderdaad een prachtig systeem, zeer tevreden over, bedankt voor de aanbeveling!
Dank je wel voor de terugkoppeling! Is wel een duurder systeem maar werkt zoveel beter als aftermarket halfords rommeltjes. Fijn dat u er tevreden mee bent. Wij bouwen niks anders meer in.
17 januari 2016 om 19:20 #18307559Heb hem inmiddels in de auto en is inderdaad een prachtig systeem, zeer tevreden over, bedankt voor de aanbeveling![/quote]
Dank je wel voor de terugkoppeling! Is wel een duurder systeem maar werkt zoveel beter als aftermarket halfords rommeltjes. Fijn dat u er tevreden mee bent. Wij bouwen niks anders meer in.Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk[/quote]
Zou inderdaad tot dustoe het enigste nadeel zijn die ik kan opnoemen, en dat is inderdaad de prijs. 72 euro voor een smartphonehouder is niet goedkoop, maarja, het ziet zo netjes uit als je het geinstalleerd hebt en je telefoon erin zit, dat het het wel waard is!
1 december 2022 om 08:30 #18489322 -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.