sluetel verwisselen Forumindex › Forums › Modellen › Astra › sluetel verwisselen Dit onderwerp is leeg. 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Auteur Berichten 31 oktober 2010 om 18:19 #17227845 silver devil Lid sinds:22 December 2009 beste mensen , vraagje ,weet iemand of het mogelijk is om over te schakelen naar een sleutel met drie knoppen?(heb nu maar 2 knoppen) dit ivm mijn achterklep 31 oktober 2010 om 18:32 #17751798 krasyDeelnemer Lid sinds:5 March 2010 hmmmz je achterklep gaat toch gewoon op slot als je hem op centrale vergrendeling zet. en open als je hem ervanaf haalt. ik heb mijne een keer opslot gedaan met de sleutel maar gelijk gevecht om hem ervan te krijgen ,dus gebruik alleen de centrale vergerendeling :thumbup Auteur Berichten 2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2) Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Login metFacebookLogin met GoogleLogin met Twitter Inloggen