Slotknopjes uit de deur verwijderd..

Forumindex Forums Modellen Kadett Slotknopjes uit de deur verwijderd..

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    kaneelschep
    Deelnemer

Ik had al de sloten weggehaald uit de voordeuren.
      Nu had ik vandaag eindelijk de tijd om de slot knopjes uit de deuren te halen. :P
      Plan is er van die alarm lampjes in te maken net als in audi’s.. Tenminste daar ken ik het van… :hmmz

Heb meteen die dingen aan de achterkant van de deurbekleding om het aan de deur vast te klikken weer eens vast gelijmd met wat goeie lijm…
      Toch wel fijn als het niet ergens los hangt. :D

Weet iemand of dit trouwens afkeur is???
      Zo van in een noodsituatie moet je de deur van/op slot kunnen doen? :hmmz

IMpY

maak het dan zo dat je de hendel van binnenopen trekt dat er automatisch aan het slot je om hoog getrokken wordt. Moet je wel kijken dat dit dan nog blijft werken beide. (dus nog op slot kunnen doen en ook nog open kunnen maken) zijn auto’s die dit ook zo hebben. Als andere optie kun je ook van die leuke lampjes in je slotknopjes krijgen (autostyle sjwik) hahaa ben er geen voorstander van maargoed.

groeten Twan

kaneelschep
        Deelnemer

Ik ben ook niet zo van de ledjes, maar een klein alarm lampje in elke deur vind ik geen probleem.
          Mn vader heeft een audo a6 waar dit in zit en staat heel minimaal maar toch dreigend.

Ik zal eens kijken of ik dat voor elkaar kan krijgen. Zou wel handiger zijn natuurlijk.
          :)

Vinci
          Deelnemer

Moet geen probleem zijn, stangetje trekken vanaf het hendel… Die lampjes idem, maar moet je wel 12V in alle deuren hebben…

Gewoon knipperledjes erin die op contakt uitschakelen…

Vinci
            Deelnemer

Leuke 5-deurs trouwens mr. Kaneelschep! Heb zelf een rode 1.8S GT 5-deurs hatchback… Een verademing na de vorige drie deurs kadetten die ik heb gehad. Scheelt ook met uitstappen dat je niet ‘drie meter deur’ aan het openen bent als je strak geparkeerd staat ergens kan je er altijd nog makkelijk uit. Vooral mijn vrouwtje die in verwachting is heeft er baat bij!

kaneelschep
              Deelnemer

:D dank je!
                Jaaaaaaa.. de 5 deurs was niet echt geplanned, maar ik vond het ook heerljk na alle 3 deurs autos die ik gehad heb.
                Je boodschappen van de achterbank halen.. Je vrienden waar je op staat te wachten tot ze eindelijk eens instappen zodat je dat zelf ook kan..
                Dan trappen ze daarbij allemaal de draaiknop en andere plastic delen aan de zijkant van de stoel aan puin.
                En dan gaan ze ook nog op hun bek doordat ze in je gordel blijven hangen..
                Laat staan als oma achterin moet…
                En het eeuwige gezeur van mag er een raampje open?? pffff…

Het bevalt me dus prima!
                Ze zeggen wel dat de 5deurs minder stijf zijn natuurlijk en dat ze minder stoer zijn als de 3 deurs gsi’s… Maar ja.. Ik vind de auto toch echt wel een echte gsi. alleen dan bruikbaarder! :D
                In Duitsland zijn de 5 deurs sowieso geliefder dan in Nederland..

Maar terug over de sloten!
                Ik had eergister al gezeik… :P Om de een of andere reden was het stangetje zo gaan zitten dat de linker deur niet meer op slot ging… en dus de rest ook nie :D
                Geweldig…. Daar sta je dan in Osdorp…
                En even later was het precies andersom.. :P
                ook leuk de bekleding eraf halen als de deur niet open kan.
                Heb het nu allemaal wat strakker afgesteld en vastgezet en het doet het weer ‘einwandfrei’… :P
                Kdenk er nu over om iets onder de armsteun te maken wat je niet kan zien maar waar je het slot toch mee kan bedienen als de nood hoog is..
                Of inderdaad via de hendel.. maar dat lijkt me toch te makkelijk.. bedoeling is juist dat het te onhandig is om er in en uit te komen om de radio of de auto te jatten…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.