Forumindex › Forums › Modellen › Astra › sloten vervangen
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
24 maart 2010 om 19:20 #17219116
hallo,
ik wil(moet) de sloten vervangen op me astra g cabrio.
deurslot, contactslot , achterklepslot ,dashboardkastje.
ik heb nu 2 verschillende sleutels , 1 voor de deuren en 1 voor het contact.
nu wil ik gewoon voor alles de zelfde sleutel hebben en dus automatich een reserve want die heb ik nu dus niet kwam ik achter.
waar kan je dit het beste halen , en wat kost zo’n geintje??
en is het eventueel zelf te vervangen??
mvrg Rob
24 maart 2010 om 19:30 #17646664de sloten zijn zijn zelf te vervangen contactslot zal het lastigste zijn u kunt het beste de sloten bij een opel dealer bestelen dan kunnen ze de juiste sloten bestelen heeft u ook geen problemen met de startonderbreker dit is wel een duur grapje reken op een goede 300 450 euro kan dus zeer prijzig zijn contactslot zit met speciale breekbouten moet je ook bestelen dit moet voor de verzekering mvg erik
24 maart 2010 om 19:31 #17646665Is via de dealer software matig nieuwe id chips in te leren, en sleutels bij te bestellen. Wel prijzig, reken op 75 euro per sleutel, maar je kunt theoretisch je oude houden. Dit scheeld sloten vervangen e.d.
Maar als de vorige eigenaar je sleutel misschien nog heeft zou ik de chip vervangen, kunnen ze er wel in, maar niet starten.
24 maart 2010 om 19:58 #17646666hallo ,
maar mijn probleem is dat er dus verschillende sloten in zitten , in mijn deur en contact slot .
is er ook een deurslot los te leveren zodat ik alleen het deurslot vervang en een sleutel bij laat maken??
mvrg Rob
24 maart 2010 om 21:48 #17646667origineel gepost door astratjeg01hh
de sloten zijn zijn zelf te vervangen contactslot zal het lastigste zijn u kunt het beste de sloten bij een opel dealer bestelen dan kunnen ze de juiste sloten bestelen heeft u ook geen problemen met de startonderbreker dit is wel een duur grapje reken op een goede 300 450 euro kan dus zeer prijzig zijn contactslot zit met speciale breekbouten moet je ook bestelen dit moet voor de verzekering mvg erikDit stond in de fabeltjeskrant?
24 maart 2010 om 21:51 #17646668Ga gewoon even naar de sloop, haal daar een set sloten van een astra G en de startonderbreker.
Contactslot kan je er gewoon uitklikken, niks breekbouten.
Je hebt kans dat je je CV even bij de dealer moet laten herinlezen. Je kiekert communiceert nl ook op je startonderbreker. Of je moet de sloop kiekert nemen, ben je overal vanaf.
Kiekert zit rechts gemonteerd in de schopruimte van de passagier.Ik had nl hetzelfde toen ik mn auto omgebouwd had.
Extra sleutel kan je trouwens gewoon bijbestellen mocht er onverhoopt bij de sloopauto maar 1 sleutel zitten. Kost iets van 75euro ofzo. (incl programmeren van transponder).
25 maart 2010 om 16:42 #17646669hallo,
kan het eens proberen maar bij ons op de sloop staan niet zoveel astra’s met nog een sleutel erin:cry
wat zou zoiets kosten als je het via de dealer zou regelen , of heeft iemand hier nog een setje liggen???
mvrg Rob
26 maart 2010 om 22:55 #17646670Gewoon een nieuw contactslot op nummer bestellen krijg je automatisch 1 sleutel bij dan de sleutel ff programeren in je immo en voila alles weer hetzelfde.
Even voor de duidelijkheid chips hoef je niet te vervangen zijn gewoon programeerbaar. Kiekert heeft niets te doen met de startonderbreker is alleen voor de cv. Ook de ab’s zijn gewoon te programeren.
prijs om en nabij de 100 euro. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.