Slip en ABS controlelampjes branden..

Forumindex Forums Techniek Ecotec Slip en ABS controlelampjes branden..

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Sha

als ik de auto opstart, dan wacht ik paar seconden tot de controle lampjes allemaal weer uit zijn en dan starten.

maar laatste tijd blijven 2 van die lampjes (dus slip lampje en ABS lampje) na die paar seconden branden. ook al start ik de auto ze blijven branden… als ik de auto weer uit doe en weer start is het weer weg. maar een volgende keer bij het opstarten blijven ze weer aan en weer hetzelfde verhaal.

laatst op de weg, achter het stoplicht ging opeens alleen de slip lampje branden en de snelheidsmeter ging ook bewegen terwijl ik helemaal stil stond achter het stoplicht (ik hoorde ook dat een geluid uit de motor kwam alsof er gas wordt gegeven :s)

kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is?

Sha

wim-v6
      Deelnemer

Stekker slecht contact op ABS pomp / TC coomputer

Wielsensor slecht.

Slechte massa op auto / motor

slechte massa op ABS pomp

Willem

Sha

hey Willem,

bedankt voor je reactie.

Wat kan ik nu het beste doen? Moet ik de auto naar de dealer brengen of kan ik zelf een en andere doen?

Alvast bedankt!

Sha

wim-v6
          Deelnemer

Storing al uitgelezen??

en wegbrengen voor reparaties is afhankelijk van hoe handig je bent.

Willem

Sha

nee heb de auto nog niet naar de dealer gebracht. laatste 2 dagen blijven de lampen bij starten niet meer branden, maar dit is wel tijdelijk denk ik..

willem, hoeveel gaat het me ongeveer kosten in het ergste senario? en als het meevalt?

thanks.

Sha

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.