slingerende omega

Forumindex Forums Modellen Omega slingerende omega

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    zonta

wie heeft een idee wat het kan zijn dat als ik op de rem getrapt heb de auto bijna onbestuurbaar is, maar wanneer ik door een gat rij of een snelle ruk aan het stuur geef , de auto weer normaal te sturen is?
      zo op het oog zit er niks los

Botho
      Deelnemer

misschien een rem lek waardoor hij alleen een wiel voor en het wiel kruislinks daar tegen over afremt???Dus bijv links voor en rechtsachter) brand er geen lampje???

RAL
        Deelnemer

wat dacht je van de hulp ‘pitman’ arm, veel voorkomend probleem. en naar wat het lijkt op de beschrijving kan dit nog weleens kloppen.

Botho
          Deelnemer

origineel gepost door RAL
            wat dacht je van de hulp ‘pitman’ arm, veel voorkomend probleem. en naar wat het lijkt op de beschrijving kan dit nog weleens kloppen.

http://link.marktplaats.nl/295949164

Jerremy
            Deelnemer

Fatsoenlijke banden wil ook verschil maken.
              Een Omega krijgt nou niet bepaald een beter weggedrag van troepie-banden..
              Begin dit jaar reed ik in Noorwegen in een tunnel op de rechterrijstrook, waar denk normaal veel vrachtwagens rijden, maar moest het stuur echt goed beethouden anders klapte ik zo tegen de tunnelwand aan, echt trekken als een idioot aan het stuur. Ging nergens over.

Binnenkort denk toch maar weer is me good old vertrouwde Michelins monteren.

Wellicht kan ruimte op de voorste draagarm-bussen ook aan dit probleem een duit in het zakje doen.
              De mijne zijn ook aardig op n.l.

Ook een veel voorkomend probleem bij Omega’s

dopke

stel je eerst eens ff fatsoenlijk voor , is wel zo netjes .
                en anders http://www.problemcar.nl :vertag

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.