Sleutels Kwijt.

Forumindex Forums Modellen Tigra Sleutels Kwijt.

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    paultje_007

Hallo, iemand een tip hoe ik weer rijden kan als m’n sleutel kwijt is?
      Auto: Tigra S93 met c20xe (astra f)

Nee, reservesleutels nooit gehad.
      Ja, stom, had steulel bij moeten laten maken.
      Mogelijk om bij de dealer een nieuwe sleutel te laten maken aan de hand van chassisnummer, ondanks een motorombouw?

Zit hier nog gewoon een tigra sleutel bij of vanwege de motorombouw een astra f sleutel? (want volgens mij zit er ook een astra stuurkolom op???, maar nog wel de orginele tigra deur (met slot))
      Orginele tigra deur met slot, één sleutel, dan moet contact ook met een tigra sleutel omgedraaid worden omdat ik maar 1 sleutel gebruikte.

Help oh Help
      Gr.

MV

nieuw contact slot kopen krijg je meteen 2 sleutels erbij.

en via dealer lijkt mij niet anders moeten ze miljoenen sleutels klaar hebben liggen in een magazijn voor mensen die hun sleutels kwijt raken:jerry:jerry

Hacula
        Deelnemer

Voor mijn oude nissan sunny uit 87 konden ze ook gewoon aan de hand van het chassis nummer en vertoon van kentekenbewijs gewoon een nieuwe sleutel maken. Weet niet of dat ook bij opel kan.

Speedy007
          Deelnemer

Mijn sleutel is bij de motorombouw hetzelfde gebleven,het lijkt me sterk dat ze het contactslot mee gewisseld hebben;)

ICE-iceberg

Aan de hand van chassisnummer kan de dealer je sleutelcode opvragen.

LET WEL: moet je wel zeker weten dat je originele sloten er nog inzitten, want anders heb je niks aan de sleutel die je dan krijgt.

wim-v6
              Deelnemer

sleutels kun je aan de hand van kentekenpapieren en LEGITIMATIE aanvragen bij de opel.

Willem

miraltje
                Deelnemer

origineel gepost door wim-v6
                  sleutels kun je aan de hand van kentekenpapieren en LEGITIMATIE aanvragen bij de opel.

Willem

had een astra f dan nog geen startblokkeering, in dat geval helpt het niet veel.

dan moet je het chassisnr. hebben van de donor auto.

bij een motorombouw ben je sleutels/ecu/transponder nodig daar je anders deze niet meer aan de draai krijgt.

en tenzij het geen illegale motorswap is heb je aan het chassis en kenteken niks omdat deze dan niet omgekeurd is met de juiste motorinhoud.

sebastiaankadettcabriogsi
                  Deelnemer

origineel gepost door wim-v6

Willem

werkte bij mijn kadett niet

wss omdat het een import auto was

mij rade de dealer aan alle nummers op het contacslot te noteren en hun gingen kijken of ze daar wat mee konden omdat dat soms het geval was..

dit keer helaas bij mij niet

ook zijden ze tegen mij dat het slot van de kofferbak misschien nummers bevatte aan de hand waarvan hun sleutels konden bestellen.. dit heb ik niet gedaan gewoon ander contacslot gehaald van de sloop ;) wat was apk afkeur :jerry

paultje_007

Nieuwe sleutel besteld op chassisnummer bleek voldoende te zijn.
                      Gelukkig :angel

En we kunnen weer rijden, plus meteen een reserve laten maken! :D

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.