Sleutelruimte omgeving Amersfoort

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Sleutelruimte omgeving Amersfoort

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    EVD

Ik zet het maar hier neer, aangezien het dan nog wel gelezen wordking:

Aangezien me moeder het zat word dat ik voor de deur sleutel, en ik nu toch echt de D kadett wil restaureren, ben ik drastisch op zoek naar een sleutelruimte in amersfoort en omstreken!!:hmmz

Wie kan me verder helpen? Zodat deze kadett blijft rondrijden en me moeder stopt met zeuren aan me kop:jerry

Erik

The_Undertaker
      Deelnemer

Moeders ook altijd met dat gezeur :P Zorg wel voor een schuur met een wasbak dan, anders zit ze alsnog te mekkeren dat de knoppen van de kraan telkens zwart worden :P

GlennGSI
        Deelnemer

origineel gepost door The_Undertaker
          Moeders ook altijd met dat gezeur :P Zorg wel voor een schuur met een wasbak dan, anders zit ze alsnog te mekkeren dat de knoppen van de kraan telkens zwart worden :P

en de deurklinken, en het keukenkastje waar de dreft in staat en de handdoek en als je perongeluk een beetje spetterd de witte gordijnen :jerry

ontopic: sleutelruimtes zijn echt moeilijk te vinden… de enigste tip die ik je kan geven is echt constant marktplaats in de gaten houden..

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.