en mijn sleutel (afstandsbediening) werkt al een tijdje niet meer ik moet de auto nu handmatig open doen wat soms best vervelend kan zijn als ik spullen mee moet nemen.
ik heb het batterijtje vervangen en geprobeerd om de sleutel te synchroniseren door hem in het contakt te steken en een paar keer de knoppen te bedienen.
maar niks helpt …
wie weet raad ?
heb je ook gecontroleerd of de contacten van de batterij vast zitten in de printplaat? deze willen bij die sleutels ook nog wel is los gaan, eventueel voorzichtig vastsolderen of anders met een los draadje een ”bypass” leggen.
Ik heb dit ook gehad, de printplaat en de batterij maakten niet goed contact. Als je de sleutel open maakt kun je een stukje papier of karton tussen de batterij en de binnenkant van de behuizing zetten waardoor ze steviger tegen elkaar aan zitten. Bij mij was het probleem opgelost hierdoor. Sowieso daarna sleutel in contactslot en een paar keer op die knoppen drukken tot de deuren op slot gaan en weer open. Hoop dat het n beetje duidelijk is wat ik bedoel…
zoek even iemand op met een scanner oid, die kan horen of de sleutel daadwerkelijk een signaal uitzend in de 433MHz band, dan weet je in iedergeval of de sleutel werkt.