Sleutel Vectra 2.5 V6 uit 98 werkt niet !! help !!

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Sleutel Vectra 2.5 V6 uit 98 werkt niet !! help !!

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17240747
    markyvonne
      Lid sinds:
      1 September 2011

      hallo,

      ik heb sinds kort een Opel Vectra uit ’98 alleen heb een probleem.
      ik heb 1 sleutel waar de afstandbediening van werkt alles werkt hier op prima alleen nu is het druk knopke kapot.
      dus ik heb de andere sleutel gepakt hier branden de lampjes wel op alleen de auto reageert niet.

      als ik met die sleutel dan de deur normaal open maak gaat het alarm af tot dat ik de protier dicht heb en de auto heb gestart.

      is er iemand die mij hiermee kan helpen bij mijn vorige vectra deed ik het contact aan en hielt ik het knopje open ingedrukt alleen werkt dat niet bij deze vectra.

      ik zie jullie berichten graag tegemoet.

      met vriendelijke groet,

      mark

      #17911199
      TWA
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 June 2010

        Opnieuw in programmeren:

        Bestuurdersdeur open laten, sleutel in het contact, omdraaien om contact te maken, maar zonder motor te starten, vervolgens op de sluitknop en openknop drukken. Deuren moeten reageren, done. Bij geen succes: AB van een andere auto geweest…

        Succes

        Emiel

        #17911200
        wim-v6
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 August 2005

          Bestuurders deur hoeft niet eens open te zijn..

          inderdaad

          sleutel in contact
          contact aan draaien
          2 seconden op sluiten drukken
          evt daarna (dus niet tegelijk) op Openen drukken 2 seconden.

          Meestal gaan dan ook een keer je deuren op slot en gelijk weer open, daarom is het eigenlijk beter de deur gesloten te hebben.

          Willem

          #17911201
          TWA
          Deelnemer
            Lid sinds:
            17 June 2010

            Ahhh nha ik deed t zo omdat ie dan juist de deuren ook weer opengooit (lock werk niet omdat bestuurders deur open is.)

            Dicht kan dus ook. Good to know ;-)

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.