Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Sleutel probleem
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 oktober 2010 om 09:56 #17227671
Hallo mensen,
Ik heb een probleem! Mijn ouder hebben grote verbouwing, want er word een nieuwe badkamer gebouwd. Gister vraagt mijn broer of ie even mijn combo mag lenen om panlatten te halen. 10 seconden later komt ie binnen met een halve sleutel, de andere helft zit in het slot. Nu heeft mijn collega de andere sleutel maar kan die niet weer vinden:fy1
Wat is nu wijsheid: Het slot eruit halen en proberen het stuk eruit te krijgen? Of zijn er andere methodes? Er staat een getal van 3 cijfers op mijn halve sleutel, kan dat een sleutelnummer zijn of heeft dat meer cijfers?Auto: Opel Combo C
Jaar: 2002Alvast bedankt..
ps. Kan wel wat met een auto, maar niet alles!:D
27 oktober 2010 om 10:08 #17749383collega van mij heeft dit ook gehad met een astra F , ook sleutel gebroken en geen reserve sleutel :(
ook auto op slot , deze heb ik toen open gemaakt zoals ik geleerd heb bij de opel dealer :angel .
daarna deurpaneel gedemonteerd en slot eruit gehaald , toen dmv pennetjes drukken het stukje sleutel er uit weten te prutsen en met beide delen sleutel naar de sleutelmaker gegaan en nieuwe sleutel laten maken .
jij moet alleen met beide delen naar de dealer ivm de chip voor startblokkering ;)
27 oktober 2010 om 10:16 #17749384Hoe maak ik het slot los? En ik heb geen centrale deurvergrendeling, wou ik er a.s. weekend inbouwen! Daarbij kan ik wel de auto in want de achterklep was nog los..
Ik heb de 2 schroeven aan de onderkant van het paneel los geschroeft, de strip die er bovenlangs loopt er ook afgehaald, ik krijg alleen het kapje waar het stuurknuppeltje zit voor de buitenspiegel en de raamslinger er niet af.27 oktober 2010 om 17:01 #17749385Kapje zit vast geklikt en kun je voorzichtig met een schroevendraaier los wippen , houd er wel rekening mee dat 9 van de 10 keer de klemmetjes sneuvelen ;)
raamslinger zit een speciaal klemmetje achter wat je eerst moet los peuteren . Dit wil bijvoorbeeld goed met een gebaksvorkje .
dan moet je van binnenuit kunnen zien hoe het slot vast zit ;) en als je mazzel hebt kun je misschien zonder het slot te demonteren het stukje sleutel er uit drukken .
28 oktober 2010 om 15:24 #17749386krijg je het stuk niet met een magneetje eruit?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.