sleutel met transponder

Forumindex Forums Modellen Corsa sleutel met transponder

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17242722
    asjemenau
      Lid sinds:
      1 September 2011

      Hallo forumgenoten .
      Ik heb enige tijd geleden de koppakking van mijn Corsa vervangen , en zoals het hoort de accupolen losgemaakt . Nu weet ik bijna zeker dat de auto voorzien van een startonderbreker (er zit een zwarte ring met om het contactslot met een stekker met 5 draden) , maar ik heb geen sleutel met transponder. Nu is mijn vraag. A hoeveel kost zo’n sleutel , en B, is er een mogelijkheid om de startonderbreker te omzeilen (voordat ik de accu loskoppelde starte de auto met de geleverde sleutels , zonder transponder dus)het is een Opel Corsa Swing met een 1.2 nz motor uit 1995

      #17933281
      Fearless
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 January 2005

        Je laat gewoon 2 sleutels maken zonder transponder, en de transponder uit je huidige sleutel plak je onder het dasboard in de buurt van de lezer. Dan maakt ie gewoon altijd verbinding.
        Wel zo makkelijk want niet overal kunnen ze die sleutels maken.

        #17933282
        Aapje
          Lid sinds:
          1 January 2009

          Zat sleutelmakers met zo’n kopieersysteem tegenwoordig. Gewoon effe rondvragen, onderling kennen ze elkaar ook namelijk. Valt reuze mee Fearless, ook de prijzen tegenwoordig, voor 20 euro heb je meestal al een gekopieerde sleutel.

          #17933283
          Fearless
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 January 2005

            I know i know….dat gaat hier in de buurt net zo.
            maar stel het moet snel gebeuren, dan is het iig een goeie oplossing.

            #17933284
            asjemenau
              Lid sinds:
              1 September 2011

              @asjemenau wrote:

              Hallo forumgenoten .
              Ik heb enige tijd geleden de koppakking van mijn Corsa vervangen , en zoals het hoort de accupolen losgemaakt . Nu weet ik bijna zeker dat de auto voorzien van een startonderbreker (er zit een zwarte ring met om het contactslot met een stekker met 5 draden) , maar ik heb geen sleutel met transponder. Nu is mijn vraag. A hoeveel kost zo’n sleutel , en B, is er een mogelijkheid om de startonderbreker te omzeilen (voordat ik de accu loskoppelde starte de auto met de geleverde sleutels , zonder transponder dus)het is een Opel Corsa Swing met een 1.2 nz motor uit 1995

              Ondanks alle goede bedoelingen geloof ik dat jullie mijn fac niet goed hebben gelezen , ik heb geen sleutel met transponder dus kan ik die ook niet kopieeren

              #17933285
              Fearless
              Deelnemer
                Lid sinds:
                9 January 2005

                Hoe starte je hem van te voren dan? toch ook gewoon met die sleutel?
                Als die nu niet aan wil slaan heb je gewoon ergens een fout gemaakt.

                #17933286
                vinc diesel
                  Lid sinds:
                  5 October 2011

                  misschien is er zoals fearless al zei en heeft de vorige eigenaar al die opty gedaan en de transponder ergens neergeplakt en is die nu om een of andere reden daar eggevallen oid zou ook een mogelijkheid zijn lijk me als ik het verhaal zo lees .

                  vincent

                  #17933287
                  asjemenau
                    Lid sinds:
                    1 September 2011

                    @Fearless wrote:

                    Hoe starte je hem van te voren dan? toch ook gewoon met die sleutel?
                    Als die nu niet aan wil slaan heb je gewoon ergens een fout gemaakt.

                    Het is zo simpel dat er gewoon niks fout kan gaan mijns inziens . alle stekkers passen maar op 1 manier , maar ik ga eens kijken of inderdaad de transponder of de sleutel misschien onder het stuurhuis zit , maar wat ik ook vreemd vind is dat het storingslampje van de motor ook niet brand ,ga maar eens naar de dealer van de week ff laten uitlezen .

                    #17933288
                    vinc diesel
                      Lid sinds:
                      5 October 2011

                      ik heb bij mijn 1.7d ook een sleutel zonder transponder en deze slaat de motor op aan en gelijk weer uit start je door brand er ook bij mij niets ik heb deze sleutel laten maken voor het geval ik mijn sleutels een x in het contact laat en de auto op slot dicht gooi

                      #17933289
                      asjemenau
                        Lid sinds:
                        1 September 2011

                        @vinc diesel wrote:

                        ik heb bij mijn 1.7d ook een sleutel zonder transponder en deze slaat de motor op aan en gelijk weer uit start je door brand er ook bij mij niets ik heb deze sleutel laten maken voor het geval ik mijn sleutels een x in het contact laat en de auto op slot dicht gooi

                        Bij jou slaat de auto tenminste nog even aan , die van mij doet helemaal niks ,echt alles werkt aan de auto behalve de brandstofpomp en de ontsteking , vind het een beetje vreemd dat hij VOOR de reparatie WEL starte met de sleutels die ik heb , en daarna niet meer .

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.