Sleutel in contact

Forumindex Forums Modellen Corsa Sleutel in contact

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Rhaymond

Hi all,

Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen bij het volgende:

Als ik de sleutel in het contact stop, dan kan ik deze voor de helft omdraaien. Echter springen de lampjes etc. niet aan, maar kan dus ook niet verder draaien naar voren toe, zodat ze aangaan en de auto kan starten. Stuur heb ik heen en weer gedraaid. Niks helpt?

HELP wie o wie weet wat ik moet doen, buiten de garage te bellen?

Ik heb een opel corsa 1.4 swing uit 1993

soepkiepe
      Deelnemer

hmm raar, eerste wat me zo te binnen schiet, spanning meter op contact zetten ofzo, anders ff je kappen om het stuur weg halen en kijken als de stekker er wel goed in zit, zit ie er goed in? ff er af halen en door meten ;)

MantasticB1
        Deelnemer

stuurhuis kapper eraf en het electrisch gedeelte ff eraf en dan kijken of het je slot of de schakelaar verrot zijn.
          wd 40 in het slot kan ook geen kwaad, reserve sleutel al eens geprobeerd? mss is de sleutel of het slot beschadigd?

Rhaymond

ANWB is gebeld ze hebben er tikken op gegeven. Toen deed hij het weer. Was een Opel kwaal en hij zei iets over het slot wat dan niet terug springt. Sleutel zit er nu in en moet een nieuw slot. Was niet duur voor mijn model.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.