Forumindex › Forums › Overige › Opel algemeen › sleutel dakdragers kwijt.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 juli 2012 om 07:10 #17250664
Hallo,
Ik ben de sleutels van mijn Thule/opel dakdragers kwijt.
Bij dit model drukke met het klepje de haken vast aan het dak, en met het slotje zet je het klepje vast.Ik heb overal gezocht, ik heb ook hier de plaatselijke dakkoffer man gevraagd (john freeriks, nu 4 keer geweest met een vraag en 4 keer als antwoord nee gekregen), Thule is gebeld, die gaan niet over deze slotjes Opel kan wat voor mij betekenen, maar sleuteltje was 30 euro en duurt 6 weken.
Aangezien het mijn niet veel uitmaakt of hij op slot zit tegen diefstal maar wel tegen het open gaan van de daksteunen, zoek ik dus een andere oplossing.Zowel in mijn auto als in mijn oude dankoffer is ooit een inbreker actief geweest die mijn slot dusdanig forceerde dat ik mijn auto deur wel eens heb open gemaakt mijn brillenpoot. Dat wil ik nu dus ook op mijn dakdragers, maar ik ben een keurig opgevoede jongen dus hoe doe ik dat? en dan wel zo dat ik dus niet drie dagen bezig ben en het slot helemaal niet meer werkt.
20 juli 2012 om 08:21 #18048824Als ik je verhaal zo lees kan je netzogoed voor 30 euro 2 nieuwe kopen. Ben je er meteen vanaf. Of zitten ze al op je auto waardoor je ze er niet meer vanaf krijgt? Of bedoel je voor de koffer zelf die boven op de dakdragers zitten?
Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
20 juli 2012 om 15:35 #18048825uitboren :jerry
20 juli 2012 om 15:45 #18048826gewoon in het midden van da slot boren me een boor die 2/3de de grote van die gleuf rustig boren doet da wel me een slechte boor want die durven nog al eens vast slagen
tis precies da ik ne meester dief ben iemand tips geven voor sloten uitteboren :D
20 juli 2012 om 18:38 #18048827Thnx. Ik ga het proberen. Nieuwe zijn 165 euro en volgend jaar willen we een astra of zo als eerste auto kopen. Dan gaat de corsa niet meer mee op vakantie.
21 juli 2012 om 15:44 #18048828Over welk model Opel gaat dit eigenlijk? De Opel Corsa B?
22 juli 2012 om 08:46 #18048829Het ging om de C..
Mijn automonteur heeft het erg leuk opgelost..
Hij heeft de slotjes eruit gehaald,e n toen de slotje zo aangepast dat het slotje werkt op het sleuteltje van mijn dakkoffer.. dit door de nopjes te verplaatsen of af te veilen. En toen had ik voor 2 pakkies peuken weer een goede dakdragers. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.