sleutel bij laten maken astra H

Forumindex Forums Modellen Astra sleutel bij laten maken astra H

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Berichten
  • #18101551
    Blue-Dragon
    Deelnemer
      Lid sinds:
      18 July 2006

      @Juffer1 wrote:

      Zoals al diverse malen eerder aangegeven is een Astra H niet met een Astra G te vergelijken.
      Dat iets in een Astra G werkt is zeker geen garantie dat het in een Astra H ook werkt.

      Iedere sleutel is gecodeerd en moet idd worden ingeleerd. Het stopt niet alleen bij het openen en sluiten van de deuren en het wel of niet kunnen starten.

      Wel eens opgevallen dat bijv. de laatst ingestelde temperatuur van de ECC ook wordt “onthouden” bij de sleutel ? Of de kleur van de boordcomputer om eens 2 voorbeelden te geven ?
      Nu gebruik je een sleutel waar de auto niet mee kan communiceren en jaag je al dat soort dingen in de stress.

      Bespaar je die ellende en leg gewoon die € 40,- extra op tafel, het is even slikken maar weegt niet op tegen het gezeur wat je je nu op de hals haalt.

      Kan je nu inmiddels wel de auto weer normaal afsluiten ? Mocht dat niet het geval zijn, haal dan even voor een minuut of 5 de accupolen los (houdt bestuurdersdeur wel open als je daarmee bezig gaat).

      Als je dit ook had doorgelezen hoefde je niet je hele verhaal hier te posten. :vertag
      http://www.remysteller.com/picture/opel.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;

      #18101552
      mastahjoost
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 January 2013

        Op zich is de basisinformatie wel ok maar volgens mij geld dit voor nieuwere
        Auto’s dan mijn astra h uit ‘ 05

        #18101553
        Juffer1
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 July 2006

          Zolang er nog mensen posten “probeer maar of het werkt” blijf ik gewoon lekker op mijn eigen manier reageren.

          Dit geldt overigens voor alle type H’s, zelfs vanaf 2004

          #18101554
          dutsel
            Lid sinds:
            3 January 2012

            Heb vanmorgen op het werk mijn sleutel laten vallen nu start mijn auto niet meer met die sleutel erg vervelend als je net nachtdienst hebt gehad.
            Iemand heeft gelukkig mijn reserve sleutel komen brengen en met die sleutel startte de auto wel meteen dus ik denk dat de transponder kapot is van de sleutel.
            Ik heb een opel astra h van 2005.
            Is hier zelf nog iets aan te doen of moet je een nieuwe sleutel kopen,die erg duur is pfff.
            Word niet meer goed van al die electronica in mijn auto mijn electronisch gaspedaal is net gemaakt en nu heb ik heb dit weer.
            Ga deze auto denk ik eruit doen is niet leuk meer,ik ga weer een oude auto kopen zonder al te veel electronica erin.

            #18101555
            Anoniem
              Lid sinds:
              1 January 1970

              Misschien is je batterijtje losgeschoten. Wellicht hoef je dus alleen het binnenwerk te vervangen..

              En tja, je kunt de auto er niet de schuld van geven dat jij je sleutel laat vallen.
              Logisch dat zo’n ding daar kapot van gaat, je kunt met je smartphone ook niet stuiterballen, dus om dan maar te roepen dat het aan de auto ligt en hij eruit moet? Nogal kort door de bocht…

              #18101556
              Opeltje17
              Deelnemer
                Lid sinds:
                18 January 2012

                Als hij de sleutel niet herkent(transponder hoogstwaarschijnlijk kapot) gaat tijdens het starten met die sleutel het symbooltje met het autootje en het bacootje knipperen.

                Knippert deze niet herkent hij de sleutel gewoon.

                En dit heeft niks te maken met de batterij als deze los zit moet hij gewoon starten.

                #18101557
                dutsel
                  Lid sinds:
                  3 January 2012

                  Ja dat lampje knippert word weer een duur grapje om een nieuwe sleutel te laten maken.
                  Ik ging er al vanuit dat de transponder kapot is want ik kan wel de auto openen en sluiten met de sleutel.
                  Ik gebruik voorlopig wel de reserve sleutel.

                7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.