sleutel behuizing zafira a

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen sleutel behuizing zafira a

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    djplan
    Deelnemer

is er een mogelijkheid dat ik zeg maar de oude sleutelbehuizing (eventueel ook sleutel )
      kan vervangen door zo nieuwe klapsleutel van opel ?
      of heb ik de kans dat de auto niet start op dat soort sleutels
      ik heb hier en daar gelezen dat wel mogelijk is en dat je die nieuwe sleutel op maat moet laten (codes) moet laten slijpen

iemand ervaring of kennis ervan ?

zou leuk zijn met zn opc logo op de sleutel behuizing zoals de nieuwe astra j opc

Stefano ehv

Gewoon orgineel houden! Z’n klapsleutel is mooi, maar alleen als ie orgineel is (mijn mening) anders krijg je z’n “autostyle” ding waar jou chip(stratonderbreker) en de rest van het binnen werk (denk aan c.v.) net in gaan passen! En als je het er wel in zou krijgen….laat je sleutel niet vallen, want dan ben je verder van huis. Die china sleutels zijn niet bepaald sterk.
        Mijn advies….lekker orgineel laten (spreek uit ervaring, wij maken ook sleutels namelijk op mijn werk)

Mark16v
        Deelnemer

Je kunt je huidige internals overbouwen in een Astra H klapsleutel. Vereist wel wat werk.

Een en ander is hier te zien: http://www.youtube.com/watch?v=52Z2Sx7P_D0″ onclick=”window.open(this.href);return false;

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.