Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Slechtste Chauffeur van Nederland
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
24 april 2012 om 20:15 #17887901
@trashmetal wrote:
tsja duidelijk blond, ze was liever op een andere auto geklapt :jerry
ze komt vast de verkeerde nog wel eens tegen :P
24 april 2012 om 21:04 #17887902Hoop niet dat ik haar tegenkom king:
24 april 2012 om 21:11 #17887903Tja meneer van de Volvo is nog steeds dood ongelukkig door zoiets.
25 april 2012 om 05:22 #17887904Zo, nou dat was me weer een aflevering :p. Sommige zijn echt te idioot voor woorden, de ander valt me weer mee.
Ergste is van dat blonde kind dat tegen die volvo rijder ging zaniken dat ze geen auto meer had en dus zelf in de slachtoffer rol kroop… :wtf
En dan troost Ruben dr ook nog? nou, mij niet gezien; cry me a river :)
25 april 2012 om 20:54 #17887905@Mr.F wrote:
Jezus die vent ”ik slaap slecht” ”ik heb hoofdpijn” alsof dat meisje er geen last van had/heeft..
die vent was gewoon aan het toneel spelen om haar duidelijk te maken dat dit zo niet kan. vond die vent maar aanstellen.
tuurlijk zonde van die volvo. maar blik is te vervangen, een mens niet. en zijn geen gewonde gevallen.
26 april 2012 om 03:33 #17887906@OscaR-16v wrote:
@Mr.F wrote:
Jezus die vent ”ik slaap slecht” ”ik heb hoofdpijn” alsof dat meisje er geen last van had/heeft..
die vent was gewoon aan het toneel spelen om haar duidelijk te maken dat dit zo niet kan. vond die vent maar aanstellen.
tuurlijk zonde van die volvo. maar blik is te vervangen, een mens niet. en zijn geen gewonde gevallen.
zou je ook zeggen het is maar blik als ze jouw astra had vernield?
ik heb in de mijne veel werk zitten, en zou er ook kapot van zijn
die vent heeft er toch niet om gevraagd om zijn stuk blik te laten slopen?
al had ze zichzelf kapot gereden vond ik het nog steeds erger voor de auto
zij vraagt er om, de auto en de eigenaar niet
ik heb geen medelijden met die bitch
aanklagen die handel!26 april 2012 om 06:11 #17887907@trashmetal wrote:
@OscaR-16v wrote:
@Mr.F wrote:
zou je ook zeggen het is maar blik als ze jouw astra had vernield?
ik heb in de mijne veel werk zitten, en zou er ook kapot van zijn
die vent heeft er toch niet om gevraagd om zijn stuk blik te laten slopen?
al had ze zichzelf kapot gereden vond ik het nog steeds erger voor de auto
zij vraagt er om, de auto en de eigenaar niet
ik heb geen medelijden met die bitch
aanklagen die handel!Aanklagen heeft toch geen zin… Dat kind zal ‘t heus niet met opzet doen alleen is bij haar de verband tussen hoge snelheid in combinatie met gevaarsetting ver te zoeken. Die heeft het gewoon niet eens door wanneer ze fouten maakt. En als ze dat niet veranderd mag je ze van mij opnieuw gaan lessen (en dan hoop ik dat ik dr ook niet tegenkom :P)
26 april 2012 om 10:59 #17887908Die man had volkomen gelijk.
Je hobby zo verkloten is niet leuk :(
Op het V44 forum kan je er veel meer over lezen.
Sorry dak ken maar mijn pa heeft ook een oude Volvo :angel 2 zelfs :shock:*Als die meid (ze is wel lekker :wub )mijn Manta zo inelkaar reed in een woonerf dan mocht ze mij wel in nature uitbetalen om de kosten te dekken :swear
26 april 2012 om 11:00 #17887909Nog ff linkje naar het forum :thumb
http://www.volvokv.nl/forum/viewtopic.php?f=9&t=19050&p=112443&hilit=slechtste#p112443″ onclick=”window.open(this.href);return false;26 april 2012 om 11:03 #17887910Ik snap trouwens ook niet dat men zo met hun bakkes op tv willen komen.
1 Verzekeringen willen je niet meer
2 Als ik een werkgever was vond ik dit een hele goede reden voor ontslag.
Jij kan voor de kosten opdraaien als zon persoon door dommigheid in ziektewet beland of auto van zaak.
3. Politie kijkt ook mee :vertag26 april 2012 om 11:57 #17887911Die meid is echt lelijk hoor, die vriendin is wel mooi met die krullen, toch blijft mijn vriendin het mooste dan deze twee. En trouwens als dit bij mij zou gebeuren had ik haar wel een paar klappen uitgedeeld. Vrouwen sla je niet maar zulke achterbakse trutjes hebben een aantal klappen nodig. Je gaat toch niet met hakken van 10cm minimaal autorijden :wtf
26 april 2012 om 12:08 #17887912@iquick wrote:
Die meid is echt lelijk hoor, die vriendin is wel mooi met die krullen, toch blijft mijn vriendin het mooste dan deze twee. En trouwens als dit bij mij zou gebeuren had ik haar wel een paar klappen uitgedeeld. Vrouwen sla je niet maar zulke achterbakse trutjes hebben een aantal klappen nodig. Je gaat toch niet met hakken van 10cm minimaal autorijden :wtf
wat nou niet vrouwen slaan, je hoort te krijgen wat je verdient.. in dit geval een stoeptegel..
gelijke behandeling noem je dat :jerry26 april 2012 om 12:13 #17887913@iquick wrote:
Die meid is echt lelijk hoor, die vriendin is wel mooi met die krullen, toch blijft mijn vriendin het mooste dan deze twee. En trouwens als dit bij mij zou gebeuren had ik haar wel een paar klappen uitgedeeld. Vrouwen sla je niet maar zulke achterbakse trutjes hebben een aantal klappen nodig. Je gaat toch niet met hakken van 10cm minimaal autorijden :wtf
Leest je vriendin mee :jerry
Slaan zou ik zeker niet doen :D
Maar schoppen ;)maar echt wat ben je toch dom bezig als je met hakken gaat rijden en dan nog lekker nonchalant andere
dingen doen behalve rijden en dan nog met flinke snelheid :fy126 april 2012 om 14:02 #17887914tering wat erg van die volvo, ik zou me ook inhouden als er camera`s aanwezig waren :P
ik hoop voor hem dat hij hem wel getaxeerd had! en hij nog te redden is!
26 april 2012 om 14:09 #17887915@sebastiaankadettcabriogsi wrote:
tering wat erg van die volvo, ik zou me ook inhouden als er camera`s aanwezig waren :P
ik hoop voor hem dat hij hem wel getaxeerd had! en hij nog te redden is!
Hij was niet getaxeerd, en wordt al gerepareerd ;)
26 april 2012 om 14:58 #17887916pff das erg zuur voor de eigenaar!,
en dat die sukkel in die skyline (wel leuke auto) geen EMG oid moet doen voor wat hij op tv laat zien..
en dat gaat het me nog niet eens om wat hij laat zien maar vooral door de nonchalante houding er bij!
26 april 2012 om 15:26 #17887917@sebastiaankadettcabriogsi wrote:
pff das erg zuur voor de eigenaar!,
en dat die sukkel in die skyline (wel leuke auto) geen EMG oid moet doen voor wat hij op tv laat zien..
en dat gaat het me nog niet eens om wat hij laat zien maar vooral door de nonchalante houding er bij!
was dat wel een skyline? leek meer op een honda
26 april 2012 om 15:36 #17887919Mja moet wel zeggen als ik volvo forum leest vind ik die vent wel een aandacht trekker
Is extra zielig omdat ie van bestuur geen bericht heeft gekregen
(gelukkig zijn opel rijders iets realistieser)T is kut maar blijft een ongeluk
Iig had hij hem zeker kunnen taxeren26 april 2012 om 15:45 #17887918Volvo rijd binnenkort weer :thumbup
26 april 2012 om 16:59 #17887920@-BlendjuH- wrote:
@iquick wrote:
Leest je vriendin mee :jerry
Slaan zou ik zeker niet doen :D
Maar schoppen ;)maar echt wat ben je toch dom bezig als je met hakken gaat rijden en dan nog lekker nonchalant andere
dingen doen behalve rijden en dan nog met flinke snelheid :fy1Haha nee gelukkig niet :agent Anders zou ze zeggen wat vriendin van die meid, ga maar naar haar toe :jerry Gewoon de schoen pakken en dan met die hakken slaan :) Een klasgenoot zegt ook, hoe kan zei rijden met die hakken ik kan dat geen eens.
@ Dion87 Ik ben het met je eens deze meid hoort te krijgen wat zij verdiend. Heb maar een keer een meisje een klap gegeven en dat was met nieuwjaar omdat een jongen vuurpijl afstak dat langs een kind van 3 jaar vlieg. Bijna in het oog dus. Sprak die jongen aan maar die meid blerde zo ereg at ik haar maar een platte hand gaf. Midden in de winkelcentrum. Tja ze hoorde te krijgen wat ze had verdiend he :thumbup
27 april 2012 om 20:53 #17887921@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:
Die man had volkomen gelijk.
Je hobby zo verkloten is niet leuk :(
Op het V44 forum kan je er veel meer over lezen.
Sorry dak ken maar mijn pa heeft ook een oude Volvo :angel 2 zelfs :shock:*Als die meid (ze is wel lekker :wub )mijn Manta zo inelkaar reed in een woonerf dan mocht ze mij wel in nature uitbetalen om de kosten te dekken :swear
Lekker?
Bleh, ieder zn ding denk…. :jerry27 april 2012 om 20:56 #17887922Vind blonde ook niet veel soeps :hmmz Ik val niet op vrouwen met hakken :thumb
27 april 2012 om 21:19 #17887923AnoniemLid sinds:
1 January 1970Helemaal mee eens knap is anders :wtf :jerry
28 april 2012 om 07:56 #17887924Ik denk niet eens dat ik em oomhoog krijg als ik mn astra in puin zie :cry :jerry
2 mei 2012 om 08:46 #17887925HAHAHAHAHA Ag ja maar daar heb je middeltjes voor het begint met een V en eindig met een A je raad het al ik verklap niks :jerry Man het is ogtend
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.