Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Slechtste Chauffeur van Nederland
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
10 april 2012 om 21:42 #17887776
Of niet, smacken die B*T*H met vlakke hand :jerry
10 april 2012 om 21:47 #17887777AnoniemLid sinds:
1 January 1970Haha die kan ook trashmetal :thumb
Ik zou de laaste zijn die iemand wat zou aandoen. Maar in deze situatie :wtf de eigenaar van de Volvo lijkt mij vrij rustig gezien de situatie :sleeping
10 april 2012 om 22:06 #1788777810 april 2012 om 22:35 #17887779Rijbewijs afpakken en nooit weer laten halen…
11 april 2012 om 05:23 #17887780de beste stuurlui…..
stelletje niet brokkenmakers hier…
jullie zijn allemaal de beste chauffeurs waar het nooit misgaat
lekker stoer roepen van slet hier en tikken uitdelen daar vanachter je pc.
ja, lekker volwassen praat
11 april 2012 om 05:30 #17887781Wat een idioten.
Je zal daar maar met je fiets van rechts komen…. :hmmz11 april 2012 om 05:42 #17887782@Oenatje wrote:
de beste stuurlui…..
Ben 31 en rijd vanaf mn 17e nog nooit een 2 zijdig ongeval gehad
ook nog niets helemaal loss gereden
wel een keer een draagarm ontzet en een velg over de helft
en een keer een paaltje heel zachtjes, maar dat is ook echt alles
als iemand em op zo’n manier in mn astra zou hangen……………………. :swear11 april 2012 om 06:23 #17887783en dan… gelijk maar iemand op zijn gezicht meppen.
triest
11 april 2012 om 06:29 #17887784@Oenatje wrote:
en dan… gelijk maar iemand op zijn gezicht meppen.
triest
Geweld is geen oplossing, ben ik met je eens. Het is alleen de woede op dit moment bij de gedachte dat zoiets zou overkomen… Op het moment dat het echt gebeurt denk ik toch dat je doorgaans wel anders handelt. Denk dat het eerder verbaal als fysiek geweld wordt….
Enige dikke plus voor die beste man met z’n Volvo is dat alles is opgenomen… Hoewel je er (ondanks een taxatie) nog keihard op achteruit gaat in tijd en geld….
11 april 2012 om 06:30 #1788778511 april 2012 om 06:34 #17887786Arme man….
ENSCHEDE – De eigenaar van de oldtimer die door een kandidaat van het programma Slechtste Chauffeur van Nederland in elkaar is gereden heeft enorme financiële strop. De verzekering heeft het antieke voertuig total loss verklaard en de eigenaar moet het wrak zelfs terugkopen.
Waar Bart Lasscher bang voor was, is gebeurd. Zijn klassieke Volvo PV544 werd verzekeringtechnisch total los verklaard. De antieke ‘kattenrug’ werd op 13 maart door een deelnemer aan het BNN-programma Slechtse Chauffeur van Nederland geramd. Het gevolg is dat de Enschedeër er op dit moment dik bijin schiet als hij de wagen wil restaureren en hij het wrak ook nog eens moet terugkopen. Voor 4.500 euro. De Tukker baalt enorm. Omroep BNN had al snel na het ongeluk gezegd de schade te zullen vergoeden, maar dat is niet op papier gezet. BNN wil er inhoudelijk pas op reageren na contact met Lasscher.
De schade bedraagt 10.000 euro en bij uitkering van een schadebedrag komt het wrak in bezit van de verzekeraar en kan het worden teruggekocht. De televisieaflevering met de chauffeur die het ongeluk veroorzaakte is te zien op 2 april op BNN.
Bron: http://www.tctubantia.nl/regio/10749968/Grote-strop-door-BNNs-Slechtste-chauffeur-van-Nederland.ece
11 april 2012 om 06:39 #17887787Zelf terug kopen??? gaat gewoon nergens meer over.
11 april 2012 om 06:46 #17887788AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ja dat vond ik ook al zo stom, het moet zijn EIGEN auto terug kopen :angel
11 april 2012 om 06:55 #17887789Zo gek is dat niet hoor, dat is altijd als je auto total loss wordt verklaard.
Ze noemen het terugkopen, dat is het niet echt. Je kunt namelijk of het volledige verzekeringsgeld opstrijken, maar dan word je auto eigendom van de verzekeringsmaatschappij. Of je haalt de waarde van het wrak van het verzekeringsgeld af, ontvangt de restsom en houd je auto. Dat laatste wordt in de praktijk ‘terugkopen’ genoemd.
11 april 2012 om 07:07 #1788779011 april 2012 om 07:57 #17887791@Oenatje wrote:
de beste stuurlui…..
Joh, goed autorijden is best een kunst en ik vind dat ze best nog veeeeel critischer mogen zijn wie er op de weg toegelaten mag worden en wie niet. Vroeger had ook niet iedereen een auto en een rijbewijs. Al die idioten op de weg mogen er best wat minder worden!
Pleit voor naast een no claim ook voor een no damage regeling!!
11 april 2012 om 08:56 #17887792sommige mensen horen gewoon niet mee te doen aan het verkeer, of het nou komt omdat ze motorisch gehandicapt zijn zoals blonde bimbo’s of dement zijn als de oude vandagen.
er zijn goeie redenen waarom er een OV bestaat.. als je niet zelfverzekerd en bang voor je auto achter een stuur zit zal je ook tig keer sneller brokken maken.
11 april 2012 om 09:27 #17887793@dion87 wrote:
sommige mensen horen gewoon niet mee te doen aan het verkeer, of het nou komt omdat ze motorisch gehandicapt zijn zoals blonde bimbo’s of dement zijn als de oude vandagen.
er zijn goeie redenen waarom er een OV bestaat.. als je niet zelfverzekerd en bang voor je auto achter een stuur zit zal je ook tig keer sneller brokken maken.
Ja, als je bang bent achter het stuur ga dan niet rijden maar neem weer rijlessen…
11 april 2012 om 10:53 #17887794@jeroenk wrote:
@dion87 wrote:
sommige mensen horen gewoon niet mee te doen aan het verkeer, of het nou komt omdat ze motorisch gehandicapt zijn zoals blonde bimbo’s of dement zijn als de oude vandagen.
Ja, als je bang bent achter het stuur ga dan niet rijden maar neem weer rijlessen…
sommige kunnen zoveel lessen als ze willen, maar niet iedereen is gemaakt om te kunnen auto rijden.
11 april 2012 om 10:57 #17887795@Oenatje wrote:
@astraTD wrote:
@Oenatje wrote:
triest
Slecht geslapen?
nee hoor.
vind het erg triest als mensen reageren in de trand van mishandeling, slaan etc.
internet warriors zijn het.Jongen, ik heb geen strafblad voor zweetvoeten :vertag
als iemand mijn auto expres total rijd krijgt ie ze
en dat wijf reed 2x de toegestane maximum snelheid dus is het niet meer per ongeluk te noemen of wel???
geloof je het niet rijd dan maar eens met 60 tegen mn auto aan dan (woonerf)
denk dat je ook een aantal hele boze buurtbewoners rond je hebt en tilburg noord niet uitkomt…..Maar als ik je dus goed begrijp vind jij het prima als zo’n domme doos je auto sloopt?
Dan kan ik je niet echt een opel liefhebber noemen11 april 2012 om 10:57 #17887796Uitzending mss ergens te bekijken?
11 april 2012 om 11:15 #17887797@trashmetal wrote:
@Oenatje wrote:
@astraTD wrote:
@Oenatje wrote:
triest
Slecht geslapen?
nee hoor.
vind het erg triest als mensen reageren in de trand van mishandeling, slaan etc.
internet warriors zijn het.Jongen, ik heb geen strafblad voor zweetvoeten :vertag
als iemand mijn auto expres total rijd krijgt ie ze
en dat wijf reed 2x de toegestane maximum snelheid dus is het niet meer per ongeluk te noemen of wel???
geloof je het niet rijd dan maar eens met 60 tegen mn auto aan dan (woonerf)
denk dat je ook een aantal hele boze buurtbewoners rond je hebt en tilburg noord niet uitkomt…..Maar als ik je dus goed begrijp vind jij het prima als zo’n domme doos je auto sloopt?
Dan kan ik je niet echt een opel liefhebber noemenje hoort te krijgen wat je verdient, in dit geval is een klap wel op z’n plaats
11 april 2012 om 11:16 #17887798Die wijf spoort echt niet zoiezo met 60 over een weg van 30 rijden zonde 13 jaar wek dat er in zat naar de klote. Ben het met Trashmetal eens kom op deze mensen verdienen geen rijbewijs 2 x het toegestande sneheid. Je scheurt toch niet met 60 door en woonerf belaggelijk :puke
@ Goosseens Bjorn je kan de uitzending terugkijken op de website van Nederland 1.
11 april 2012 om 11:25 #17887799@Goossens Bjorn wrote:
Uitzending mss ergens te bekijken?
http://www.uitzendinggemist.nl/programmas/3340-de-allerslechtste-chauffeur-van-nederland” onclick=”window.open(this.href);return false;
11 april 2012 om 12:53 #17887800Als je geen fietsen kan maken wordt je geen fietsenmaker en laat je iemand anders het doen…
Als je geen dieren wil slachten laat je de slager het doen. Als je klein iel en bangig bent wordt je geen marinier.
En ga zo maar door..
Maar om de een of andere reden gaat dat voor auto rijden niet op. Terwijl je in een moordwapen rond rijdt..Als je het vet eng vindt of gewoon geen inzicht hebt in het verkeer of niks snapt van de impact die een auto op iemand zn leven kan maken, moet je gewoon niet rijden. Jammer maar koop een mooie bus/trein abo.
Ik vind echt dat naar aanleiding van dit programma er door de politiek/politie wat gedaan moet worden. Deze mensen kan je toch niet gewoon weer de straat op laten? Die moeten voor eeuwig hun rijbewijs afgenomen worden!?? Mooie grote stempel in hun paspoort met: Niet geschikt voor een rijbewijs.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.