Slechte verstuivers

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Slechte verstuivers

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Bartjex88
    Deelnemer

Beste medeforumleden, Omdat mijn Vectra B 2.2DTI slecht start heb ik besloten de verstuivers is stuk voor stuk vacuum te trekken, Retourleidingen en de rubber ribgen zijn al eens vervangen geweest,
      Nu heb ik begonnen met cilinder 1, Deze kreeg ik niet vacuum getrokken, Cilinder 2 weer wel, Ik trek elke verstuiver vacuum, Zouden jullie de verstuiver + verstuiverbrug vervangen of hoe zouden jullie dit aanpakken? Mvg Bart

yzf1kr

Je kan je verstuivers gewoon laten reinigen.

Ik heb die van mij laatst laten reingen en testen voor €25 euro per stuk.
        Gewoon even rondvragen bij motorrevisiebedrijven, er zijn er genoeg die het doen.

Bartjex88
        Deelnemer

Heb hier gehoord bij een revisiebedrijf, En revisie kost 125€ stuk,
          Mvg
          Verstuivers zijn allemaal getest, Cilinder 1&4 verliezen snel vacuum, Cilinder 2&3 zijn goed

RaydeRay

hoe werkt vacuum trekken van de cilinders :hmmz

Raymond

Bartjex88
            Deelnemer

Verstuiver vacuumtrekken;)

RaydeRay

oh ik las het inderdaad verkeerd.

maar de vraag blijft?

hoe werkt dat vacuumtrekken van de verstuivers/injectoren. :hmmz

op druk afpersen ken ik wel.

Raymond

Bartjex88
                Deelnemer

Retourleiding vacuumtrekken, hier mag normaal geen diesel uitkomen, indien wel, loopen de leidingen leeg.

RaydeRay

vindt het toch raar, als je verstuivers test doe je dat toch onderdruk. kijk je of hij goed kraakt en dat het nevelbeeld goed is of de openingdruk goed is.
                    als hij in het retour systeemlekt zou hij toch naar biuten moeten lekken als hij draait?
                    zijn de gloeibougies nog goed . komt er uberhoud spanning op de gloeiers te staan.

oh dit zag ik http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/opel-onderdelen/475369625-verstuivers-voor-opel-y22dtr-2-2dti-gereviseerd.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

voor de vraagsteller.

Raymond

wim-v6
                    Deelnemer

buisjes (doorzichtig) op de retour en dan starten voor een snelle verstuivertest.

kijken of ze niet te snel vollopen met diesel, zo word een globale verstuivertest gedaan.

daarna kunnen ze inderdaad nog gecontroleerd worden op openingsdruk en vernevelbeeld.

willem

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.