Slechte stationaire loop cdti 130 pk

Forumindex Forums Modellen Insignia Slechte stationaire loop cdti 130 pk

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Co-pel

Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben met de dieselmotor van de Insignia, maar ik merkte de afgelopen weken een onrustige stationaire loop van de motor. De auto stond te schudden alsof de motor op 3 cilinders liep en ook bij het rijden hield de motor soms in. Bij het starten met een koude motor geeft de auto verder geen foutmelding (vreemd) dus toch maar even naar de dealer geweest.

De auto is aan de stekkers gehangen en wat blijkt, een probleem met de druksensor in de gloeibougie. Uiteraard niet op voorraad en het onderdeel moet worden besteld. Ik mag er dus weer voor terugkomen.

De auto heeft pas 65000 km gelopen maar ik begin steeds minder vertrouwen te krijgen in de kwaliteit. Ik sta ongeveer eens per maand bij de dealer voor steeds weer andere problemen. De auto is uit 2011 dus je zou verwachten dat de kinderziektes eruit zijn; helaas blijkt dat niet het geval. Ik vind het een fijne auto, maar ik geloof niet dat ik weer een Insignia zou kiezen…

Opeloco
      Deelnemer

Ik heb ook een 130 pk van 2011, ook gekocht in de hoop dat de kinderziektes er uit zouden zijn. Voorlopig nog steeds tevreden en hopelijk blijft het ook zo.

jan350

Ik heb één van de eerste Insignia’s Diesel maar heb jouw probleem nog nooit ervaren.

Groeten Jan

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.