Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Slecht Nieuws Gsi turbo in de brand gestoken Nu met FOTO
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
11 april 2011 om 17:00 #17852737
Sodeju man.. :cryZou je maar gebeuren.. Ben ook vaker bang dat er hier in de straat wat gebeurd met de auto’s van mij en me broer..
Veel kinderen ivm Jong Nederland, die altijd over de stoep en vlak langs de auto’s af fietsen.:fy1
Veel school jeugd elke dag ivm ligging van de school achter ons huis. ( Ook van dat rot grut die containers omgooien en met 5 langs elkaar fietsen ).:argue
Veel auto’s en brommers die met veel vaart bij ons door de bocht gaan.:mad:
Verschillende inbraken al geweest hier op straat.:oNoem maar op..
Maar!! Ik vind het wel erg top dat deze auto weer helemaal op gebouwd wordt en daar ook de moed voor is om weer opnieuw te beginnen:wors
:wors:wors11 april 2011 om 17:15 #17852738Jongens wat een sonde…
Die d-Kadett net zo, omg…Ik sweer het, wat er door me heen gaat als ik zoiets zie gebeuren, ik sta niet voor me zelf in, dan hoeft het niet eens m’n eigen auto te zijn!
Laten we zeggen dat ze dan gehoopt hadden dat ze zich in de brandende auto hadden verstopt..Ooit is er geprobeerd m’n Lila corsa a met c20xe met webers te jatten, maar de kneuzen hadden gelukkig de ballen technisch verstand van auto’s en konden de ontsteking en de brandstofpomp niet aan krijgen!! :P
Ze hebben een tijdje lopen klooien met het contactslot (waar geen fli-kk-er op aangesloten zat (*zucht*)Ze zijn er gelukkig maar netjes mee uitgescheid en zijn weggegaan, waar ik toch best blij mee was..
Je hebt ze er ook bij die hun verlies niet willen aanvaarden en er ff leuk de fik in zetten…Sterkte met deze tegenslag goos!
Je woont niet in de buurt, maar oren en ogen los ;)11 april 2011 om 19:57 #17852739ik zou idd niet deze carrosserie gebruiken,door de hitte is er veel schade aan het materiaal aangebracht,deze zal altijd weer gaan roesten.
ik zou een andere carrosserie zoeken en alles ombouwen,ps: ik neem aan dat kenteken ingetrokken is of niet.
anders “restaureer “je de rest er omheen netjes,zonder iemand tekst en uitleg te geven
11 april 2011 om 20:28 #17852740ja idd ben het met greu illusion eens.
metaal is waarschijnlijk flink verbogen door de warmte. en is ‘moe’ geworden.
maar sjonge jonge ik sta er nog van te kijken wat er hier allemaal met opeltjes gebeurd.
eerst de schuur van zeilemaker waar 40 opels in stonde, toen die astra, toen die D kadett en nu deze weer.
12 april 2011 om 18:26 #17852741ik wist niet eens dat die d kadett ook was uitgebrand! dat was ook een supermooi dettje
ik snap echt niet wat die mensen allemaal mankeerd dat ze deze mooie en zeldzamere auto’s in de fik zetten:argue:fy1
als je een probleem hebt met iemand dan regel je dat met hem dan sla je hem desnoods op zn gezicht maar je gaat toch niet iemands hobbyproject slopen??
ik zal zoiets nooit snappen
12 april 2011 om 19:04 #17852742echt gewoon fucking triest je broer had een prachtig wagentje en zo´n koekwauws moet da voor hem vergallen steek zijn kinderen,huis,auto of vrouw toch ook niet aan je bent egt een triest zielig mannetje als je zoiets bij iemand doet.
veel sterkte en veel succes met het evt restaureren.
12 april 2011 om 20:40 #17852743wat een fucking teringlijers heb je er ook tussen ziiten, dood schieten is de enige optie:fy1:fy1
sterkte met het verlies van je dikke dett en succes met de weder opbouw:thumbup
13 april 2011 om 10:11 #17852744het gaat misschien om een pyromaan want het is niet de eerste mooie auto die hier in leeuwarden in de fik wordt gezet dmv aanmaakblokjes voor barbeque of molotov cocktail….politie doet hun onderzoek en ik doe mijn onderzoek, maar als ik diepaaseilijer eerder vindt dan de politie dan zal diegene smeken om dood te gaan, en de politie weet wie ik ben en ik zal er zeker voor gaan zitten….
ik ben zelf alweer aan het plannen hoe ik volgend jaar weer in mn kadett turbo zit met hetzelfde kenteken tevens is het een champion uitvoering voor degene die het nog niet wist….
en als de kadett straks weer klaar is dan zal het weer een icoontje in de opel wereld worden vooral met me z’n historienu me kadettje is afgebrand voelt het echt alsof iemand is dood gegaan, echt een raar gevoel is dat
ik hou jullie op de hoogte
mvg
“Street Projectz” by
G_MAFFIA OUTLAWZ
13 april 2011 om 14:34 #17852745Klopt ja wat je zegt
een goud kleurige audi
vlak bij jou een mitsubishi galant.
Viel mij ook al op dat er getunede wagens in de brand werden gestoken in lwd.13 april 2011 om 19:06 #17852746het is gewoon verschikkelijk om al deze verhalen te horen,
de mensen (beesten) die dit doen zijn gewoon ziek in hun hooft,
ik kan dat niet begrijpen,ik wens de eigenaar met de blauwe kadett veel sterke met het opbouwen van de nieuwe LET kadett (ik heb mijn hulp aangeboden via hein, die zal het nog wel tegen je zeggen wat ik je aanbied..)
hij had het vaak over je auto vandaar dat ik hem belde en vroeg of het om de zelfde auto gaat, en dat bleek zo te zijn, eeuwig zonde….
gebeurt dit landelijk? of alleen in friesland? want dan word het tijd om te verhuizen haha, als straks mijn D kadett C20let klaar is mag ik dus wel uitkijken…
nogmaals sterkte…
13 april 2011 om 20:30 #17852747Sterkte ermee:o echt zonde dit:cry
Als ze dit bij mijn manta zouden doen, Zou die gene echt moeten onderduiken;)
Veel suc6 met het opbouwen van deze Kadett
13 april 2011 om 21:23 #17852748ongelovelijk wat mensen toch tegenwoordig toch uitspoken
onze opel gt hadden ze rondom diep bekrast en 4 lekke banden gewoon jalours of een hekel aan de eigenaar van de autoik weet niet of het wat voor je is maar heb nog een kale rolbare kadett e cabrio staan
met uitgeklopte spatborden achtermag je zo gratis ophalen uit hoogezand
en alleen die van de uitgebrande kadett turbogr kabouter
14 april 2011 om 08:45 #17852749Andreas.Berger als ik zo kijk was die astra toch volgens mij best nog te redden?
nieuwe wielen er op en dan het interieur dan was ie toch weer aardig netjes toch?14 april 2011 om 09:03 #17852750[rquote=1913698&tid=146042&author=soepkiepe]Andreas.Berger als ik zo kijk was die astra toch volgens mij best nog te redden?
nieuwe wielen er op en dan het interieur dan was ie toch weer aardig netjes toch?
[/rquote]Ja normaal wel. Maar als je een hele week met je verzekering en iedereen wat ermee te maken heeft aan het bellen bent om je auto terug naar heerlen te krijgen en het op het laatste nog mis gaat (overal gezegd dat er geen wielen meer onderzaten en nog dat ze je bellen ja we kunnen hem niet vervoeren want er zitten geen wielen onder) en daarnaast we hebben alleen op de laatste dag ff 2 fotos gezien echt 2 kleine minifotos waar je bijna niets op zag, en na dat gezeik moesten we hem naar de sloop laten gaan (wat ineens wel binnen 2 uur lukt) en daarnaast was het te emotioneel voor mn schoonvader waar hij dan op de oprit moest komen die kon dat niet aan. Verder hebben we wel nog gehoord dat hij naderhand nog een keer is terug gehaald voor sporenonderzoek wnat hij mocht eigenlijk nog niet eens weg bij het bergingsbedrijf dus zat je dan weer dat je hem terug naar nijmegen en dan weeer terug naar heerlen als ze eindelijk klaar waren. En er zijn meer dingen mee gebeurd dan ons is verteld waar we naderhand achter zijn gekomen. Een ramkraak (prima heeft hij mooi overleeft) maar een afrekening in je kofferbak daarmee rondrijden is niet echt een prettig gevoel.
15 april 2011 om 20:38 #17852751binnenkort auto’s kijken
15 april 2011 om 21:06 #17852752de GSI’tjes zien er super uit, hoop dat ze het leed een beetje kunnen verzachten.
15 april 2011 om 21:34 #17852753die blauwe is wel dik,die zwarte wat minder,en een foto van 4 jaar oud.
waarom 2 kadettjes,vind die blauwe dik zat
15 april 2011 om 21:48 #17852754nou die blauwe zijn we mee bezig, alleen zoeken iemand die goed duits kan spreken..
en die zwarte wil hij voor er bij..
15 april 2011 om 22:13 #17852755beter als mijn cabrio,maar die mag je nog steeds zo ophalen als je zo willen
suc6 ,met de verkoop
ps ik kan redelijk duits
wat wil je wetengr kabouter
16 april 2011 om 07:11 #17852756hey alain , echt klote van de turbo man .
ik kan ook wel redelijk duits , dus zeg het maar
ik heb laatst een lenner breedbouw kadett uit duistland gehaald ….deze mag je ook wel overnemen hoor , belasting vrij , zit wel werk aan maar dan heb je wel wat
deze type breedbouw is zeldzaamedit : je weet trouwens wel de de zwarte in Tschechische Republik
staat? 1092km rijden ?
ik zou het niet aandurven daar helemaal heen te rijden , je weet nooit wat er gebeurd ..en die blauwe is 547km rijden dat is nog wel te doen :thumbup
16 april 2011 om 07:21 #17852757Kijk, gewoon twee er voor terug! Goede zaak!!:wors
En nu een sprinkler installatie er in?:angel
16 april 2011 om 12:59 #17852758zijn 2 zeer dikke dettjes zeg
hoop voor jullie dat dat goed gaat komen met die 2
22 april 2011 om 21:00 #17852759sander kan je me bellen ivm kadett
22 april 2011 om 21:06 #17852760en iedereen ff een vrolijk pasen
24 april 2011 om 12:01 #17852761@ alain
tjesus ik zit dit net even te lezen maar me mond valt er van open, sterkte met de opbouw van de kadett jongens echt super dat hij weer opgebouwd wordt. respect.en van die d-kadett is ook eeuwig zonde, was echt een strakke bak.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.