slang sfi vervanger

Forumindex Forums Techniek C20xe (2.0 16v) slang sfi vervanger

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    jermir

hallo , weet iemand of er ook vervangings slangen zijn van siliconen die op een m tech sfi vervanger passen? dit ivm een c20let in een kadett c en aangezien zo`n rubber flubber slang geen druk kan hebben (+/- 1 bar)
      wie o wie heeft dit ooit gezien of tegen gekomen?
      dit omdat de sfi vervanger precies naar voren staat richting intercooler maar kan niks vinden wat erop past…..

Vinci
      Deelnemer

Misschien kun je een koppeling maken? Volgens mij zijn er ook mogelijkheden om zo’n slang op maat te laten maken…

max
        Deelnemer

Een nieuw of oud model SFI vervanger?

Bij een nieuwe gewoon een stuk siliconen slang erop maken met een 90 graden hoek.

freek corsa
          Deelnemer

Je kunt er ook een SFI vervang plaat op zetten en daarop je buis lassen zoals je hem wil hebben.

Dan zit je niet vast aan een slang.

Je hebt de diameter die je wil dan en de richting van de buis bepaal je zelf.

EDIT:

Het is zeg maar die nieuwe SFI vervanger van M-tech maar dan alleen het plaatje.

Die kosten ongeveer 10 euro hier op het forum.

jermir

ja maar vind het juist mooi als het van alu is , wil geen stalen inlaat.
              maar vroeg me gewoon af of het überhaupt bestaat zo`n slang.
              die eerste type sfi vervanger heeft een mooie vorm al moet het logo er nog wel vanaf.
              en alu kan ik niet lassen want de laskar is weer omgebouwd naar rvs. :mad:

max
              Deelnemer

1 x met een touwtje eromheen gaan zodat je de omtrekmaat hebt. die delen door pi (3,14) en daan heb je de diameter. Diameter slang als reduceerstuk bestellen en je kan het spul monteren.

Als je echter voor een nieuwere model gaan maak hem dan van RVS, kun je ook mooi polijsten :)

jermir

hey das een goede….. ik ga eens kijken of ik zo’n reduceerslang kan vinden.
                  je bumpers zitten trouwens op de tr, staan netjes…..

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.