Sissend geluid

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Sissend geluid

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    bandido
    Deelnemer

Ik merk al een aantal weken dat als motor stationair loopt er een sissend geluid is rond de rembekrachtiger.
      Auto loopt goed, niets op aan te merken.
      Alleen vind ik dat ie wat feller mag remmen als ik rempendaal indruk, mijn vrouw vind dat ie goed remt.
      Maar zij rijd er meer in dan ik. Ik rij meer in mijn corsa, en vind dat die beter remt dan de zafira.
      Heb al de slangen van de rembekrachtiger gecontroleerd, maar geen lek kunnen vinden.
      Ik informeer eens bij opel wat mij de slangen nieuw kosten, prijs valt misschien wel mee.
      Of is het misschien iets anders.

TijnGsi16v

vacuum slangetjes volgen, als je echt een sissend geluid hoort moet er ergens een lekje zitten…
        kijk ook koppelstukjes na, vooral daar scheuren ze wel is. vaak kun je er gewoon een stukje afsnijden en het er terug op schuiven.

grtz Tijn

bandido
        Deelnemer

Bedankt voor de snelle reactie.
          Aan de vacuum slangetjes merk ik niets, geen lek te vinden.
          Kan het ook zijn dat die pot, vacuum pot of hoe je die ook noemt lek is.
          Als slangetje lek is loopt motor ook beroerd of nie.

Nick-GSI
          Deelnemer

vacuumslang op de brandstofdruk regelaar die gaan wel een scheuren, die zit als je voor de auto staat rechts achterop het blok

bandido
            Deelnemer

Een brandstofdruk regelaar zit die niet alleeen op turbo motoren?????
              Sorry maar ik kan het fout hebben.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.