sinds2-12-2011een manta b1 2.0s automaat 1978 nu met foto’s

Forumindex Forums Modellen Manta sinds2-12-2011een manta b1 2.0s automaat 1978 nu met foto’s

• Dit onderwerp is leeg.
14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    ganjaboy

ik ben sinds afgelopen vrijdag in het bezit van een manta b1 2.0s automaat uit 1978
      de auto heb ik gekocht om een beetje op te knappen en daarna om te verkopen
      de auto ziet er op zich niet verkeerd uit alleen de blanke vernislaag laat los dus de auto verdient dalijk wel een nieuw kleurtje
      hij is door de vorige eigenaar al overal gelast
      ik ga vanmiddag nog een berg onderdelen ophalen die bij de auto horen
      ook ga ik meteen de voorschermen dan vervangen deze zijn namelijk in slechte staat maar er zitten andere bij de auto die geen roest hebben dus ga ik die meteen ff opzetten
      ook word het kofferdeksel vervangen hier zit namelijk een deukje in
      de auto loopt lekker alleen de achteras maakt beetje geluid maar de eigenaar zei dat het het tusssenstuk was maar die zit er een andere bij dus ook maar ff vervangen
      hier wat foto’s van hoe de auto was toen die nog bij de eigenaar stond

plaats vanavond wel ff foto’s van hoe de auto er nu bij staat

Stender
      Moderator

Welke heb je gekocht, die beige?

ganjaboy

nee een blauwe een vriend van me had die toevallig staan en moest er vanaf

mantadevil
          Deelnemer

stond op speurders ook te koop of niet

ganjaboy

dat zou goed kunnen haha weet ik niet hij was er gewoon mee langs gekomen bij me omdat die geld nodig had
              manta stond wel te koop op verschillende site’s weet niet op welke allemaal

Stender
              Moderator

Oh die ja, die had ik gezien, was niet duur. Is het wat? Interieur lijkt nog wel goed. Nog interessante onderdelen?

ganjaboy

interieur is heel op de bestuurdersstoel na heeft instap schade maar heb zelf nog een blauw interieur liggen van me ascona b dus kan altijd wisselen
                  is goed op te knappen dient alleen eigenlijk een spuitbeurt of je moet egt volledige restauratie willen doen heeft apk tot 6-6-2013
                  ook word de er een andere rechterdeur ingezet omdat hier ook deukjes inzitten

klein lijstje met onderdelen is nog niet alles

Getinte set ramen
                  Kofferbak spoiler
                  Kofferbak deksel
                  Voorspatbord rechts
                  Deurpanelen in zwart
                  Tussenstuk achteras
                  Ronde koplampen
                  Injectie delen
                  Startmotoren
                  Deur rechts
                  Radiateur
                  Dynamo’s
                  Cockpit
                  Heel veel klein los spul
                  er zitten ook weer wat spullen bij die ik kan gebruiken voor me ascona zoals zwarte deurkaarten radiateur mss de getinte ramen
                  maar veel spullen blijven gewoon bij de manta ook moet er als goed is een i200 en 400 voor spoiler bij zitten ik ga vanmiddag de onderdelen ophalen

D-gek
                  Deelnemer

Dat is diegene die ik zocht :wtf

eddepet007

ja das idd degene die was mij ook aan geboden dacht dat ie naar ander foru lid gegaan was maar goed leuk ding verder

was mij idd ook aan geboden maar goed zijn tyds limiet was voor mij niet haalbaar

ganjaboy

ik heb net de onderdelen opgehaald morgen eens langzaam aan beginnen met het demonteren van het voorscherm en dat soort dingen

eddepet007

Sucses ermee mocht je nog andere as nodig hebben heb ik nog liggen gaat er van de week ondervandaan
                          Waarschijnlijk ook nog groeppie a

ganjaboy

ik zal het in me gedachte houden ed ik zal de manta alleen niet zo lang in mijn bezit hebben ik werk ff de slechste plekken bij en verkoop hem daarna helaas weer omdat ik er eigenlijk geen plek voor heb ik de loods staan namelijk al 2 andere auto’s in maar je weet het nooit wie weet blijft die ook wel in bezit

eddepet007

mja handel is handel ja

zijn er wel op forum die intresse schijnen te hebben dus hoef je der mischien niets aan te doen

Flep

@ Eddepet, past die groep A ook onder een a manta of moet je dan veel aanpassen ?

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.