Forumindex › Forums › Modellen › Tigra › sinds vandaag een opel tigra en problemen..
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
23 februari 2011 om 14:21 #17810061
het kan wel verdampen hoor.. als je een lek heb, damp is condens, condens komt terug als vloeistof, dus waneer jou koelwaterpotje leeg raakt zal ik eens alle slangen bij langs gaan als er vocht aan zit, vooral bij de slangeklemmen kunnen ze gaan lekken maar na mijn idee kan niet jou water zo ineens weg zijn zonder een lek, een gevulde fles met de dop goed aan gedraait zal ook nooit leeg gaan, koelvloeistof zelfde verhaal.
dus ik zal toch eens onder de kap kijken als ik jou was ;)25 februari 2011 om 10:00 #17810062[rquote=1875969&tid=141855&author=soepkiepe]het kan wel verdampen hoor.. als je een lek heb, damp is condens, condens komt terug als vloeistof, dus waneer jou koelwaterpotje leeg raakt zal ik eens alle slangen bij langs gaan als er vocht aan zit, vooral bij de slangeklemmen kunnen ze gaan lekken maar na mijn idee kan niet jou water zo ineens weg zijn zonder een lek, een gevulde fles met de dop goed aan gedraait zal ook nooit leeg gaan, koelvloeistof zelfde verhaal.
dus ik zal toch eens onder de kap kijken als ik jou was ;)
[/rquote]ik heb al een nieuwe opel tigra
deze had de handelaar terug genomen25 februari 2011 om 10:01 #17810063[rquote=1875967&tid=141855&author=TonSR]go das dan echte service ,,,,offff uhhhh wat ik lees,,,,, een echte rotterdamse
die der mondje ff open getrokken heeft:P:P:P[/rquote]haha ja me moeder ben blij heb nu een nieuwe opel tigra een zwarte:)
25 februari 2011 om 10:14 #17810064[rquote=1875969&tid=141855&author=soepkiepe]het kan wel verdampen hoor.. als je een lek heb, damp is condens, condens komt terug als vloeistof, dus waneer jou koelwaterpotje leeg raakt zal ik eens alle slangen bij langs gaan als er vocht aan zit, vooral bij de slangeklemmen kunnen ze gaan lekken maar na mijn idee kan niet jou water zo ineens weg zijn zonder een lek, een gevulde fles met de dop goed aan gedraait zal ook nooit leeg gaan, koelvloeistof zelfde verhaal.
dus ik zal toch eens onder de kap kijken als ik jou was ;)
[/rquote]was meer bedoelt voor rhandy1 ;)
26 februari 2011 om 15:42 #17810065Koelvloeistof kan Idd NOOIT verdampen zonder dat er ergens n lek zit, tis precies wa soepkiepe zegt, tis n GESLOTEN systeem, kan
dus ook goed zijn da je koppaking n beetje lekt en dan zie je t ook nie, n beetje koelvloeistof zie je nie.
@shariika: Succes met je aankoop. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.