sinds vandaag een opel tigra en problemen..

Forumindex Forums Modellen Tigra sinds vandaag een opel tigra en problemen..

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    soepkiepe
    Deelnemer

het kan wel verdampen hoor.. als je een lek heb, damp is condens, condens komt terug als vloeistof, dus waneer jou koelwaterpotje leeg raakt zal ik eens alle slangen bij langs gaan als er vocht aan zit, vooral bij de slangeklemmen kunnen ze gaan lekken maar na mijn idee kan niet jou water zo ineens weg zijn zonder een lek, een gevulde fles met de dop goed aan gedraait zal ook nooit leeg gaan, koelvloeistof zelfde verhaal.
      dus ik zal toch eens onder de kap kijken als ik jou was ;)

shariika

[rquote=1875969&tid=141855&author=soepkiepe]het kan wel verdampen hoor.. als je een lek heb, damp is condens, condens komt terug als vloeistof, dus waneer jou koelwaterpotje leeg raakt zal ik eens alle slangen bij langs gaan als er vocht aan zit, vooral bij de slangeklemmen kunnen ze gaan lekken maar na mijn idee kan niet jou water zo ineens weg zijn zonder een lek, een gevulde fles met de dop goed aan gedraait zal ook nooit leeg gaan, koelvloeistof zelfde verhaal.
        [/rquote]

ik heb al een nieuwe opel tigra
        deze had de handelaar terug genomen

shariika

[rquote=1875967&tid=141855&author=TonSR]go das dan echte service ,,,,offff uhhhh wat ik lees,,,,, een echte rotterdamse
          die der mondje ff open getrokken heeft:P:P:P[/rquote]

haha ja me moeder ben blij heb nu een nieuwe opel tigra een zwarte:)

soepkiepe
          Deelnemer

[rquote=1875969&tid=141855&author=soepkiepe]het kan wel verdampen hoor.. als je een lek heb, damp is condens, condens komt terug als vloeistof, dus waneer jou koelwaterpotje leeg raakt zal ik eens alle slangen bij langs gaan als er vocht aan zit, vooral bij de slangeklemmen kunnen ze gaan lekken maar na mijn idee kan niet jou water zo ineens weg zijn zonder een lek, een gevulde fles met de dop goed aan gedraait zal ook nooit leeg gaan, koelvloeistof zelfde verhaal.
            [/rquote]

was meer bedoelt voor rhandy1 ;)

Junior125
            Deelnemer

Koelvloeistof kan Idd NOOIT verdampen zonder dat er ergens n lek zit, tis precies wa soepkiepe zegt, tis n GESLOTEN systeem, kan
              dus ook goed zijn da je koppaking n beetje lekt en dan zie je t ook nie, n beetje koelvloeistof zie je nie.

@shariika
              : Succes met je aankoop.

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.