Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Silver's B1 station. Nieuwe velgen gehaald.
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
2 mei 2010 om 22:05 #17502359
origineel gepost door wim-v6
Nadeel is als je een Overijverige Agent treft deze je kan bekeuren..en op een of andere manier doen ze dat wel eens, heb er een keer een prent voor gehad namelijk..
daarom heb ik de lampjes wit gelaten bij mijn combo (Dubbelpolig voorin stads knipper)
Bij witte knippers kunnen ze nooit een goede omschrijving vinden..
Stsdslicht naar voren mag namelijk niet Amber naar voren schijnen, alleen WIT of ECHT GEEL
Knippers vooraan mogen wel Wit licht uitstralen..
Willem
wilde dus de oranje bolletjes vervangen door witte..
gaat dus niet, witte 21w bolletjes passen niet zomaar in het knipperlichthuis.
die oranje hebben een andere bevestiging, andere stand van de 2 polen.3 mei 2010 om 07:28 #17502360moet je ook die lampen nemen met die zilver laag er overheen.
die passen wel.3 mei 2010 om 08:56 #17502361origineel gepost door Silver
Nadeel is als je een Overijverige Agent treft deze je kan bekeuren..en op een of andere manier doen ze dat wel eens, heb er een keer een prent voor gehad namelijk..
daarom heb ik de lampjes wit gelaten bij mijn combo (Dubbelpolig voorin stads knipper)
Stsdslicht naar voren mag namelijk niet Amber naar voren schijnen, alleen WIT of ECHT GEEL
Willem
die oranje hebben een andere bevestiging, andere stand van de 2 polen.Ik had witte in de originele richtingaanwijzers voor. Die zijn vervangen door heldere richtingaanwijzers waar gele lampjes in zaten. Ik heb zilveren in de originele fittingen (die ik heb laten zitten) gedaan en ze pasten gewoon.
3 mei 2010 om 09:03 #17502362origineel gepost door Silver
Willem
die oranje hebben een andere bevestiging, andere stand van de 2 polen.daarvoor moet je even naar een automaterialen zaak gaan.. van die heldere (wat jullie witte noemen :P ) heb je 2 soorten, met 2 standen van polen.. daar kun je die wel krijgen, als het goed is hebben ze daar gewoon bakjes vol van liggen hoor :) neem het lampje mee en zeg erbij dat ze op die polen moeten letten :D
3 mei 2010 om 11:14 #17502363origineel gepost door sw_reijnders
moet je ook die lampen nemen met die zilver laag er overheen.
die passen wel.ja BAS, die geven toch ook amberkleur licht af, daar heb ik niks aan:D
3 mei 2010 om 11:49 #17502364gewoon naar een automaterialen zaak gaan die kunnen je zeker helpen..
3 mei 2010 om 12:00 #17502365Ik weet het, SilverS.
3 mei 2010 om 13:27 #17502366Net even bij mijn reservelampjes gekeken: de heldere en de gele hebben gewoon exact dezelfde bajonetten, dus bij allebei zitten de pinnetjes gelijk.
3 mei 2010 om 13:57 #17502367nou bij die van mij niet.
ik had een setje lampen 21w, helder glas. bij de Karwei gehaald.
daarbij zitten de polen op een andere plaats als de oranje 21w knipperlicht bolletjes, die origineel in de auto zitten.
maar geeft niet, ik begrijp nu dat er 2 soorten zijn.
komt goed!ik heb tijdelijk de stekkers van de US-light modules los gehaald, want de amberkleurige stadslichten in de richtingaanwijzers vallen wel erg op, trekt behoolijk de aandacht.
dus ik wil er witte in. en dat is wel legaal.3 mei 2010 om 16:32 #17502368origineel gepost door Silver
Willem
die oranje hebben een andere bevestiging, andere stand van de 2 polen.Fitting van een late corsa-B pakken
Willem
3 mei 2010 om 17:00 #17502369Oude velgen per toeval te koop? Pm me anders even
5 mei 2010 om 02:22 #17502370Nee, die zijn al weg, helaas.
5 mei 2010 om 09:54 #17502371Errug mooie velgen Kim, passen perfect bij je Vec !
8 mei 2010 om 21:33 #17502372bedankt patrick.
hier nog een close-up..
8 mei 2010 om 22:57 #17502373Echt wel super!
Heel veel plezier ermee.:thumbup -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.