Silver Lightning III met zwarte elementen of niet? – H GTC

Forumindex Forums Modellen Astra Silver Lightning III met zwarte elementen of niet? – H GTC

• Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Jefkere

Beste forumleden,

Alweer een mening gevraagd!
      Heb onlangs 18″ Speedline velgen gekocht, zoals u op de foto kan zien.
      Omdat ze een beetje schade hadden, was ik van plan ze eerst te laten spuiten alvorens ze te eronder te zetten.
      In eerste instantie was ik van plan ze te gewoon in de originele kleur te spuiten.
      Omdat enkele forumleden mij inspireerden om zwarte elementen aan mijn Astra GTC toe te voegen in combinatie met het grijs,
      was ik eigenlijk van plan om de laklat (die nu in dezelfde kleur is als de auto) zwart te spuiten en ook de spiegelkappen.
      Omdat dan andere forumleden ineens opmerkten en de dag nadien de vriend die een klein bedrijfje heeft om velgen te herstellen, dat zwarte velgen het helemaal af zouden maken, ben ik echt beginnen twijfelen!

Vandaar… deze poll…

Op foto1: Dezelfde auto als de mijne, enkel heb ik een OPC Grill en is de laklat in de kleur van de auto… een andere klein verschil is dat mijn GTC niet de chromen raamlijsten heeft. De velgen zijn in de originele kleur…

Op foto2: De auto, aangepast door Stender (waarvoor mijn dank! :wors ), met de zwarte spiegelkappen, OPC grill, laklat in het zwart en de velgen in het zwart!

Alvast bedankt voor uw mening! Een motivatie is ook altijd leuk :)

Jefkere

custom

Ik zou je velgen hoogglans zwart doen en de rest origineel laten, ik vind de zwarte grille en spiegelkappen geen verbetering.

Mr-T-Opel-Astra-G
        Deelnemer

De zwarte velgen vindt ik inderdaad wel iets hebben, alleen mis ik iets van een rand of spijlen (in matchende kleur van de auto)die het contrast iets meer eer aan doen voor het geheel, ik vind de velgen op foto twee erg afsteken.
          OPC grilletje vindt ik bij iedere astra mooi, Ik verkies dan ook de honinggraatjes over de spijlen, alleen zou ik dan gaan voor Piano black (glossy black etc.) gespoten met de originele chromen opel-blitz. De spiegelkappen zou ik met rust laten. de zwarte veroorzaken onrust in het totaal en leiden af.

Jefkere

Bedankt voor de meningen :)
            Vind het altijd leuk om eens iemand anders te horen…

g-astraa
            Deelnemer

alles gewoon in originele kleur laten is mijn mening.

vind zelf zwarte wielen afschuwelijk.

maarja das mijn mening.

jwvanyperen
              Deelnemer

Ik ben een van de 5 die keuze 1 gemaakt hebben hoor.
                Ik kan er niet warm van worden de andere combi’s

gr Jan

kwuyts

ik vind de aangepaste versie best mooi!

Engee
                  Deelnemer

Grijze GTC met zwarte accenten is echt lelijk…………. :mrgreen:

Heb alleen de spiegelkappen er weer afgehaald, vond dat toch wat minder staan persoonlijk :thumb

Jefkere

Ziet er niet mis uit vind ik… alleen vindt iedereen het mat zo mooi… terwijl dat volgens mij naar de buitenwereld lijkt alsof je met de goedkoopste versie rijdt… :vertag
                      Zou het allemaal satijn laten spuiten…
                      Al denk ik meer en meer om alles origineel te laten… ze hebben mij altijd geleerd bij mijn eerste gedachte te blijven. Ik heb nog een laklat liggen van een grill die helemaal verweerd is, ik kan deze eens laten spuiten en wat spiegelkappen van de sloop halen en mee laten spuiten, kan deze dan vervolgens eens plaatsen en zien wat het geeft… kan ze dan nog omwisselen… de velgen vind ik iets te radicaal en wat teveel risico indien ik het dan niet zo mooi zou vinden…

Niels0478

Ik zou ook voor pianolak zwart gaan, anders antraciet

Jefkere

Inderdaad…

opel-motorsport
                          Deelnemer

vet seg :) helemaal mijn smaak :)

Engee
                            Deelnemer

@ Opel-motorsport: Dank je! Hij ziet er nu wel weer iets anders uit :D

@ Jefkere: Ik heb idd ook alles dubbel zodat ik kan wisselen als het me niet bevalt.

:thumb

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.