Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › silver gts, velgen zwart poedercoaten??
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 februari 2014 om 15:13 #17264417
hallo opelrijders,
de winterwielen kunnen er weer bijna onderuit gehaald worden, sterker nog.. ze waren niet eens nodig tijdens deze warme winter.
maar eerst wil ik mijn standaard 17inch spaaks velgen poedercoaten. in eerste instantie gewoon grijs/zilver maar toen hoorde ik links en rechts dat zwarte velgen onder een zilvere gts ook wel ‘sjiek’ zou staan.
iemand ‘n mening of foto’s ofzo?
alvast bedankt.
27 februari 2014 om 15:29 #18220711Als jij het mooi vind.. waarom niet. Ieder zn smaak.
27 februari 2014 om 15:34 #18220712Neem anders een paar busjes plastidip als het niet mooi is kun je het er zo af trekken.
27 februari 2014 om 15:42 #18220713ik dacht, er moet wel iemand zijn hier die hier ook over heeft nagedacht of het zelfs al heeft uitgevoerd en daar eventueel foto’s van heeft. dat zou mij een hoop tijd besparen. plastidip is ook een mogelijkheid maar heb ik niet al te veel zin in.
27 februari 2014 om 16:06 #18220714@cano666 wrote:
Neem anders een paar busjes plastidip als het niet mooi is kun je het er zo af trekken.
voorbeeldje van plastidip.
nadeel vind ik zelf wel dat het er na een tijdje nogal vaal uit gaat zien.
dit is trouwens nadat die gewassen is enzo
27 februari 2014 om 16:20 #18220715@dion87 wrote:
@cano666 wrote:
Neem anders een paar busjes plastidip als het niet mooi is kun je het er zo af trekken.
voorbeeldje van plastidip.
nadeel vind ik zelf wel dat het er na een tijdje nogal vaal uit gaat zien.
dit is trouwens nadat die gewassen is enzo
@dion87
Hoelang blijft het ongeveer zitten ??
en is het eenvoudig met aanbrengen?27 februari 2014 om 16:26 #18220716@Vectra-gts C wrote:
hallo opelrijders,
de winterwielen kunnen er weer bijna onderuit gehaald worden, sterker nog.. ze waren niet eens nodig tijdens deze warme winter.
maar eerst wil ik mijn standaard 17inch spaaks velgen poedercoaten. in eerste instantie gewoon grijs/zilver maar toen hoorde ik links en rechts dat zwarte velgen onder een zilvere gts ook wel ‘sjiek’ zou staan.
alvast bedankt.
Deze zijn alphen black matt gespoten beschrijvijving staat bij wat heb je vandaag aan je vectra gedaan , staat goed vind ik zelf .[img][img][/url]
27 februari 2014 om 16:38 #18220717@kadettgte@freeler.nl wrote:
@Vectra-gts C wrote:
hallo opelrijders,
alvast bedankt.
Deze zijn alphen black matt gespoten beschrijvijving staat bij wat heb je vandaag aan je vectra gedaan , staat goed vind ik zelf .[img][img][/url]
Pohh, die zijn idd wel ‘sjiek’ ja!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.