Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Silicone slangen set van Roose Motorsport!
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
16 juli 2011 om 16:10 #17240010
Ik ben van plan om binnen kort alle lucht en koelslangen van mijn Kadett E 2 liter 16 klepper in een doosje naar Engeland te sturen om de gehele set in silicone te laten maken.
Heb enige tijd geleden die gasten gebeld en alles is mogelijk, als de slangen niet bestaan worden ze gemaakt voor de zelfde prijs als een bestaande slang!
Hier in Nederland is de beste set die ik kon vinden nog niet eens een derde van de benodigde slangen en al €379.
Nu wil ik twee kanten op eens kijken of het mogelijk is het op z’n voordeligst te doen, meerdere setjes in één keer bestellen en eens vragen wat ze er dan voor rekenen. De prijs voor de complete koelwaterslangen set die ik toen op kreeg was ongeveer 220 pond en aangeziende pond nu nagenoeg gelijk is aan de euro is dat al best goedkoop…
Hier komen ze vandaan:
http://www.roosemotorsport.co.uk/” onclick=”window.open(this.href);return false;Interesse? Laat maar weten en geef even aan of je ABS hebt of niet….en welke kleur je mooi vind….
16 juli 2011 om 16:29 #17904442count me in en heb abs en originele 16v. kleur rood :thumbup
16 juli 2011 om 18:22 #17904443Klinkt zeker interessant. Ik zie het wel zitten. Kleur geel als dat kan. Geen abs.
14 oktober 2011 om 09:30 #17904444Okay, de slangen zijn opgestuurd, en er komt nog een reactie met prijs op mijn vraag over een groeps aankoop. Tot nu toe nog maar twee geinteresseerden, nog niet veel dus…:(
Als je je GSI-tje lief hebt is dit wel een mooie aanschaf hoor! Hou er rekening mee dat als er een van je 20+ jaar oude slangen onderweg scheurt je mooie motortje ook zo de soep in kan draaien, dus niet echt overbodige luxe om er eens een fris nieuw setje op te zetten!
Heb een plaatje dus gemaakt van hoe het onder mijn motorkap allemaal zit en ik ga dus voor de complete set inclusief de vacuum slangen en stappenmotor slangen….
Tot gauw met de prijs voor het geheel!
14 oktober 2011 om 11:26 #17904445Een maat van mij importeert silicone in alle gewenste maten en vormen en kleuren.
Misschien kan je het bij hem ook eens navragen!
http://www.siltech.nl
Hij doet normaal wel kilometers silicone ;) maar stuur hem gewoon eens n mail met de maten en misschien is hij nog goedkoper?14 oktober 2011 om 19:49 #17904446Mooi spul, maar ik kan niets vinden over complexe slang vormen en die heb je wel degelijk nodig voor in de auto.
16 oktober 2011 om 10:57 #17904447Omdat ie gewoonweg alles in elke kleur en vorm kan leveren staat dat waarschijnlijk niet specifiek op zn site nee. Maar als je hem even belt kan ie je er alles over vertellen.
Ik dacht hem dit weekend te zien maar dat ging niet door. anders vraag ik het hem wel een keer. ;)16 oktober 2011 om 12:10 #17904448Klinkt interessant, jammer dat ik nu al een heel eind onderweg ben met Roose alleen… Maar ben wel benieuwd naar de mogelijkheden en het prijskaartje.
16 oktober 2011 om 13:46 #17904449Ja dacht ook wel dat je daar al ver mee was maar ja.. Ik zag het nu pas ;)
Ik heb het hem gemaild ;)17 oktober 2011 om 09:47 #17904450Goed :) Ze hebben het zo druk al met medische en industriële silicone toepassingen dat ze de automarkt nog niet serieus bekeken hebben. Hij heeft even snel gekeken en heeft wel een leverancier gevonden in Engeland wat al door http://www.iq-parts.nl/producten/index.html” onclick=”window.open(this.href);return false; geimporteerd wordt. Misschien hebben die wat voor je ;)
17 oktober 2011 om 11:30 #17904451Kan haast niet voordeliger zijn dan, ik haal het direct uit Engeland. Eerder opgevraagde prijzen in Nederland lagen beduidend hoger, want de set was dan immers nog niet voor een derde compleet en al bijna dubbel zo duur….
17 oktober 2011 om 11:33 #17904452Voorbeeldje:
1(!!) slang voor bijna 150 euro!!
http://www.iq-parts-shop.nl/product_info.php/cPath/23_66_48_96/products_id/1589?osCsid=e8b1e0e07e0501a87d8547ddc57cabf0″ onclick=”window.open(this.href);return false;
19 oktober 2011 om 11:22 #17904453:) mooie prijzen! Hy zei al dat er gewoon niet genoeg van verkocht wordt om interesant te zyn voor hem. Blykbaar houdt dat by iqparts ook de prys hoog :P
19 oktober 2011 om 11:26 #17904454Kan kloppen, volgens mij koopt de halve wereld die slangen bij Roose, en heb zojuist een mailtje van ze dat ze een prijsopgave gaan geven voor een groepsaankoop voor verschillende aantallen. Ben benieuwd!
19 oktober 2011 om 17:29 #17904455http://www.chargertech.nl/index.php?page=pages/producten.php” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ik vond net heel toevallig dit :)
beetje maf dat ze voor de cih wel al voor 175 euro een complete set hebben maar de 2e meest gebruikte opel motor hebben ze niks voor.2 december 2011 om 16:35 #17904457Okay, mijn set komt er aan. De complete set inclusief de lucht slangen, alle klemmen in RVS en olie bestendige carter/kleppendeksel ventilatie slangen en twee op maat gemaakte slangen (totaal bestaat uit 15 slangen) komt op een prijs van 415 pond inclusief verzenden en zonder groeps korting.
Je kan dus ook alleen koel water slangen doen, gaat de prijs ook naar beneden.
Volgende week kan ik een prijs krijgen voor een groeps aankoop, maar dan moet ik wel aangeven voor welk aantal complete sets dat is.
Aanmeldingen dus gevraagd! :vertag Dan komt er eerst nog een definitieve prijs en dan zien we evt. wel verder….
4 december 2011 om 12:55 #17904458zag dit staat
ik heb un kadett gsi 2.0 8v
daar wil ook al slangen van de motorblok nieuwe hebben
in de kleur roodals iemand wat weet hoor ik het gaag
4 december 2011 om 13:36 #17904459Bij Roose Motorsport is het nog het voordeligst voor wat ik gezien heb. Bedoel dan wel met kwalitatief hoogwaardig spul, want op Ebay staan ook hele goedkope setjes, maar dat schijnt meestal rommel te zijn. Heb diverse van die setjes gezien waar de slangen scheuren waar je bij staat….
Roose heeft heel veel slangen zo op voorraad, voor mijn 16v waren er maar twee die gemaakt moesten worden. En zelfs daar bestond een standaard versie voor, maar ik wou ze net effe mooier leggen…
5 december 2011 om 14:43 #17904460@Vinci wrote:
Volgende week kan ik een prijs krijgen voor een groeps aankoop, maar dan moet ik wel aangeven voor welk aantal complete sets dat is.
Aanmeldingen dus gevraagd! :vertag Dan komt er eerst nog een definitieve prijs en dan zien we evt. wel verder….
Meld me ook aan voor een set in de kleur rood, heb een 16V en wel ABS
5 december 2011 om 16:09 #17904461Okay, met ABS is inderdaad net effe anders op twee slangen. Beide voor het koelvloeistof tankje. Die heb jij dan als het goed is aan de bijrijders kant tegen het schutbord aan liggen?
Volgens mij maakt dat qua prijs niet heel veel uit…
Wil je er bijpassende klemmen bij?
5 december 2011 om 16:42 #17904462Bij interesse mij SVP mailen, want ik geloof dat oude berichten in je PM box vanzelf worden gedelete. Had namelijk een paar berichtjes destijds met geïnteresseerden die ik nu niet meer zie in mijn mailbox, en aan de datum van het oudste bericht kan ik zien dat er een hele hoop NIET handmatig gewiste berichten weg zijn!! :swear
Mail naar:
GMmotors-at-hotmail.nl -at- moet uiteraard vervangen worden voor @….5 december 2011 om 18:59 #17904463@miktille wrote:
zag dit staat
ik heb un kadett gsi 2.0 8v
daar wil ook al slangen van de motorblok nieuwe hebben
in de kleur roodals iemand wat weet hoor ik het gaag
Dit wat?
http://roosemotorsport.co.uk/index.php?main_page=product_info&cPath=1_3_111_116&products_id=337″ onclick=”window.open(this.href);return false;5 december 2011 om 21:24 #17904456ik hou dit even in de gaten wellicht heb ik wel interesse in de koelslangenset of de complete set.
5 december 2011 om 21:38 #17904464@pastry wrote:
ik hou dit even in de gaten wellicht heb ik wel interesse in de koelslangenset of de complete set.
Heb initieel om een prijs indicatie gevraagd voor 5 sets met verschillende kleuren etc. Als het serieus wordt maak ik wel even een template van een soort bestel formulier waarin je wat dingen kunt invullen.
Nogmaals mensen, verzending naar Nederland is dus kosteloos via mij!! :vertag
Wat er sowieso al gaat gebeuren is dat de sets met mijn aangepaste (verbeterde) ontwerp op de site van Roose komt te staan, en heb ook gevraagd of ze de set voor Kadettjes met ABS (tankje achter schokbreker) apart willen vermelden.
Ook voor de C Kadett zou ik een set willen laten samenstellen, want er rijden ook aardig wat van met een C20XE rond. Zou mooi zijn als iemand het zelfde zou kunnen doen hiervoor als ik. Een setje oude slangen verknippen om met wat plakband en PVC pijp er in wat stukje aan mekaar kan plakken met de perfecte vorm, die naar Engeland sturen zodat er een standaard set van gemaakt kan worden.
Kijk maar eens om je heen, de prijs is daar echt heel scherp en de service top! :thumbup
7 december 2011 om 09:47 #17904465Mijn setje is klaar en te bewonderen op de site van Roose. Ook zijn dus de vormen exact naar mijn specificatie over genomen. Je kan nu dus ook gewoon op de site al kiezen voor met/zonder ABS.
http://roosemotorsport.co.uk/index.php?main_page=advanced_search_result&search_in_description=1&zenid=2b6c56b0d6047a685d65a2b608390e35&keyword=kadett&x=0&y=0″ onclick=”window.open(this.href);return false;
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.