Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › SIK'S DRIFT AUTO'S
- Dit onderwerp bevat 802 reacties, 135 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 maart 2019om 00:57 door sik.
-
AuteurBerichten
-
2 maart 2010 om 21:12 #175861504 maart 2010 om 23:31 #17586151
origineel gepost door Pietje
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe dit met de tussenas gaat werken.Ik ga het topic eens even mee in de gaten houden.
Vinden jullie toch niet erg he Sik en Koekie.
Groetjes Peter.
he peter, dat vinden wij niet erg hoor, anders zouden we het hier niet neer zetten toch :P
waarom ben je benieuwd naar de tussen as, is een ingekorte volvo tussen as, past 1 op 1 op de bmw bak en ook op een r 25 opel bak
6 maart 2010 om 19:53 #17586152Er rijden er meer met de Volvo 240 assen heb ik me laten vertellen onder de C Kadett tjes.
Daarom ben ik zo nieuwsgierig hoe deze as gaat passen.
Loop al een paar jaar met het idee als ik tijd over heb zon as onder de Coupe van mij te maken.
Wel met een sper erin dan uiteraard.
6 maart 2010 om 20:16 #17586153AnoniemLid sinds:
1 January 1970had al n poosje dit topic niet gezien
maar nu ff weer bij gelezen;)gatverdamme das mooi kut van je ascona
mischien dat je nog wat centen kan gaan beuren
maar t is wel weer werk waar je niet op zat te wachtengaan jullie
jij en koekieook op eelde driften???
das voor mij vlak bij
is dan wel op m,n verjaardag
maar dan moet de fisiete zich maar n paar uurtjes zelf vermaken
kan ik mooi ff bij jullie kieken:thumbup:thumbup7 maart 2010 om 23:30 #17586154ik denk dat koekie van het jaar nog geen wedstrijden gaat rijden, moet ie eerst nog een poosje oefenen.
eelde is 3 en 4 juli, moet ik nog ff over na denken, ligt ook aan de financien tegen die tijd.
afgelopen week de manta van wat rottigheid verlost, kom steeds meer tegen dat vol gestuukt is.:fy1
en toen had ik geen zin meer om foto’s te maken, kom steeds meer tegen.
denk dat ik van de week het laswerk wel klaar krijg en dan schuren en varven en daarna gaat het opschieten (hoop ik :D)
8 maart 2010 om 07:24 #17586155Jeetje zeg! Die spatboardranden zijn volgens mij erg lastig om te lassen, of niet? Zit het binnenscherm ook nog nabij de rand er aan vast?
8 maart 2010 om 22:41 #17586156AnoniemLid sinds:
1 January 1970mocht je wel op eelde gaan rijden
doe me ff n seintje
dan kom ik cker ff kiekn;):thumbup:thumbup
verders goed bezig maar dat wist je al wel;)
11 maart 2010 om 20:51 #17586157hey sik
hoe is het met de ascona afgelopen?
al vorderingen met het opknappen?11 maart 2010 om 22:44 #17586158had ik je daar nog niet over gebeld dan?
sorry, dan bel ik dat weer vergeten :cry
beur 1800 euro voor de schade met behoud van het “vrak”
gj heeft er zaterdag een andere kont tegenaan gezet,
had er zelf ff geen zin in, ben druk zat met de manta en gj heeft al jaren ervaring en dus was tie zo klaar en kan ik van die 1800 euro weer een poosje driften:jerry
18 maart 2010 om 14:45 #17586159nog 3 nachtjes slapen en dan gaan we weer los :D
de rekord staat al weer te trappelen king:
als je wilt komen: intree gratis, parkeren gratis. Wat wil je nog meer
van 10.00 tot 17.00
veerstraat waalkade tiel
18 maart 2010 om 14:55 #17586160origineel gepost door sik
had ik je daar nog niet over gebeld dan?sorry, dan bel ik dat weer vergeten :cry
beur 1800 euro voor de schade met behoud van het “vrak”
gj heeft er zaterdag een andere kont tegenaan gezet,
had er zelf ff geen zin in, ben druk zat met de manta en gj heeft al jaren ervaring en dus was tie zo klaar en kan ik van die 1800 euro weer een poosje driften:jerry
Foto’tje van het eind resultaat? Zijn die carroserie delen allemaal nog te krijgen nieuw?
18 maart 2010 om 18:09 #17586161ziet er goed uit:D gaat wel lukken denk ik om dit “Vrak” mooi te krijgen:D
19 maart 2010 om 18:04 #17586162origineel gepost door sik
nog 3 nachtjes slapen en dan gaan we weer los :Dde rekord staat al weer te trappelen king:
als je wilt komen: intree gratis, parkeren gratis. Wat wil je nog meer
van 10.00 tot 17.00
veerstraat waalkade tiel
ja michiel waar spreken we af :P
sik tot zondag gaat zeker kijken
23 maart 2010 om 19:22 #17586163heey sik wat was dat nu ga jij vreemd of zo met bmw:o ?
23 maart 2010 om 19:31 #17586164Ja volgens mij istie helemaal om;)
24 maart 2010 om 16:36 #17586165dat kan niet hoor:o en waarom drifte die niet mee met ze opeltje:(?
24 maart 2010 om 17:30 #17586166mooi wark!:thumbup
24 maart 2010 om 22:13 #17586167origineel gepost door michiel026
dat kan niet hoor:o en waarom drifte die niet mee met ze opeltje:(?Steekas gebroken,waarschijnlijk een keer per ongeluk de steekassen L en R vewisselt en daar kunnen ze niet tegen.
Volgende ronde weer met de rekord:D26 maart 2010 om 11:47 #17586168waarom had die dan geen steek assen bij zich:wtf volgens mijn is dat in elke autosport zo datje die als eerste bij moet hebben :P
26 maart 2010 om 18:03 #17586169tja zo kan wel een complete auto mee nemen net onderdelen
26 maart 2010 om 18:18 #17586170origineel gepost door michiel026
waarom had die dan geen steek assen bij zich:wtf volgens mijn is dat in elke autosport zo datje die als eerste bij moet hebben :PSteekassen van een starre achteras vervang je ook niet zo makkelijk als een stel assen van een onafhankelijk geveerde as….
26 maart 2010 om 18:27 #17586171ach ja sil moet gewoon zorgen dat de manta snel klaar is:P
26 maart 2010 om 21:19 #17586172da denk;)
26 maart 2010 om 22:56 #17586173origineel gepost door McLambo
Foto’tje van het eind resultaat? Zijn die carroserie delen allemaal nog te krijgen nieuw?dit is het voorlopige resultaat
heb de kont van die ascona met die v8 af gezaagd.
ga toch op zoek naar een e 30 voor die v8
26 maart 2010 om 23:07 #17586174en ik heb tussen de bedrijven door ook nog wat aan de manta gedaan.
maar weer een diff gelast, die andere zit nu bij koekie in de as
d’r zaten allemaal scheuren in de koets bij de achteras en weet nu ook hoe dat kwam :fy1
kit houd dit natuurlijk niet bij elkaar
dus maar ff gelast
en nog het een en ander geprutst
en we komen steeds dichter bij het eind :jerry
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.