Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › SIK'S DRIFT AUTO'S
- Dit onderwerp bevat 802 reacties, 135 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 maart 2019om 00:57 door sik.
-
AuteurBerichten
-
12 februari 2010 om 14:58 #17586125
Tot je een keer de verkeerde tegenkomt…:o
Begrijp me niet verkeerd, ik haat bumperklevers, maar onnodig-linksrijders zijn er ook erg veel.:swear
12 februari 2010 om 14:59 #17586126ik weet het maar ik denk niet dat ik een on nodige links rijder ben als ik met meer als 150 op de linker baan rij :P en rij eigenlijk bijna nooit 120 eigenlijk altijd 120 plus of rond de 100 maar dan rij ik rechts:P
12 februari 2010 om 16:25 #17586127en dan mensen maar horen roepen,ik wil een trekhaak.dat houd veel tegen.
nou,ik zie het.kut voor je,veel succes met het herstel.:thumbup
12 februari 2010 om 16:45 #17586128ik hoef ook geen trekhaak hoor :P
12 februari 2010 om 18:02 #17586129origineel gepost door carlover
en dan mensen maar horen roepen,ik wil een trekhaak.dat houd veel tegen.
nou,ik zie het.kut voor je,veel succes met het herstel.:thumbup
als er geen trekhaak onder had gezeten had hij em af kunnen schrijven.
door de trekhaak staat de bodem nog op z’n plek en zit alleen z’n achterpaneel en z’n kofferdeksel in elkaar.
de auto waar sik weer achterop geklapt is had ook een trekhaak en die had helemaal geen schade.:vertag
dus doe mij maar wel een trekhaak,is trouwens wel handig ook;)13 februari 2010 om 17:22 #17586130Driften in Tiel komt allen kijken:D
13 februari 2010 om 17:28 #17586131ik kom zeker met arjan darular:agent
14 februari 2010 om 09:39 #17586132Dju sik das verrekes jammer!
Heb je weer minder tijd om aan de drifter te werken!
succes ermee,14 februari 2010 om 09:55 #17586133origineel gepost door michiel026
ik kom zeker met arjan darular:agentzeker hebben we nog wel ff contact over:p weet nog wel plekken om de auto kwijt te kennen:P
en de goede shoarma zaken:P:hmmzmaaar sik ga je dat reden voor die tijd met de manta of rij je dan nog met de rekord
14 februari 2010 om 13:39 #17586134ik denk dat die nog met de record rijd want voor en paar weken terug deed die dat ook :P
14 februari 2010 om 13:50 #17586135hoop dat de manta klaar is;p
18 februari 2010 om 06:31 #17586136origineel gepost door sw16v
daarom loop ik ook vaak te kutten laatste tijd met al die balletjes in hun leaseauto je zowat om de trekhaak knobbel heen hangen zo dicht zitten ze op je…ja voor die leaserijder maakt t dan niet uit of ie m plat jaagt, krijgen nieuwe auto en klaar…
als je oldtimer kapot gejaagd word door zo’n idioot…, zijn onderdelen en plaatwerk schaars en duur! of zelfs niet eens te krijgen!
en dan de nodige ergernis nog!
iig succes met herstellen SIK!
Klopt… als ik mijn (lease) Skoda Fabia vandaag aan stront rij dan heb ik morgen een nieuwe :angel:wors:D:P
18 februari 2010 om 08:52 #17586137origineel gepost door sik
Zo ik heb voorlopig andere bezig heden, ga je met dit weer bijna overal dwars en gebeurt er (bijna) nooit iets, sta je stil achter een auto die af wil slaan, klapt er zo’n VERREKTE MONGOL die niet op zit te letten er vol achterin :fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1hopen dat dit nog iets oplevert :cry:cry:cry
OMG wat zonde!!!!, maar nog wel te reparen hoop ik?
Vorig jaar ook in een ketting botsing gezeten met mijn GTS. Da’s bijna minder erg dan met zo’n mooie Ascona! Suc6 & sterkte ermee iig!
20 februari 2010 om 17:02 #17586138hey sik,
goed bezig man!! mar ff een paar vraagjes:
waarvoor is die bult die je gemaakt hebt op de plek van de achterbank?
En die draagarmen van de achteras, die van de rekord, hoe krijg je die op de goed plek, is dat veel meten en passen of is er een handigheidje voor?? Hoe bepaal je overigens de hoek van de middelste trekstangen?? Zag dat daar ook nogal wat verschil bij zit…. Wilde dit jaar eigenlijk ook nog zo’n as eronder bouwen,maar weet niet of ik t met de doekoe ga halen voortrein heeft me bankrekening al aardig leegetrokken dus denk dat ik dit maar volgend jaar ga doen kan ik in de zomer mooi wat spulletjes gaan zoeken… Dan is de mooie manta klaar en kan ik misschien ook iets gaan bouwen voor te driften edKom wel een x kijken bij zo’n driftdagje, wil ik er ook eens een x onderkijken..
gr Tom
27 februari 2010 om 21:34 #17586139zo, na een kleine dip ook maar weer verder gegaan
met de schuine steunen van de rekord
zat niet naar m’n zin en ben maar weer opnieuw begonnen
rechte steunen gemaakt
verstelbare schokbreker steunen gemaakt
op de as en de as gelast
en bakken voor de bovenste draagarmen gemaakt
en kale gek zoals je ziet doe ik ook maar wat :jerry
27 februari 2010 om 22:03 #17586140dat gaat je wel erg goed af dan zeg:o
goed bezig:wors
28 februari 2010 om 09:02 #17586141Idd Sik, goed bezig!
Vraagje,waarom gebruik je aan de ene kant kunstof bussen, en achter toch de uniballs.
Ik weet, heb zelf ook zoiets, maar wil nu toch aan beide zijden uniballs.28 februari 2010 om 12:32 #17586142Sik, heb jij toevallig wel eens gehoord van het alu vliegwiel dat ze bij deze club verkopen?
http://www.jbracing.com/flywheel-bmw4.php#e34modelsLijkt me een mooie vervanging voor het loodzware 2 massa vliegwiel, en is niet veel duurder als een nieuwe 2 massa bij de dealer vandaan.
Ik heb em iig besteld voor achter mn m60, laat wel weten of het wat is ;)
28 februari 2010 om 15:52 #17586143ziet er goed uit Sik:thumbup
28 februari 2010 om 15:54 #17586144origineel gepost door Jo
Idd Sik, goed bezig!
Vraagje,waarom gebruik je aan de ene kant kunstof bussen, en achter toch de uniballs.
Ik weet, heb zelf ook zoiets, maar wil nu toch aan beide zijden uniballs.Om deze auto low budget te houden, kunstof bussen kan ik zelf maken en kosten niets en die uniballs kosten toch weer 20 euro p/st. Ik had ook aan allebij de kanten kunstof bussen kunnen doen maar heb het idee dat ie met die uniballs nog iets kan bewegen, dus vandaar
28 februari 2010 om 16:03 #17586145origineel gepost door Leen
Sik, heb jij toevallig wel eens gehoord van het alu vliegwiel dat ze bij deze club verkopen?
http://www.jbracing.com/flywheel-bmw4.php#e34modelsLijkt me een mooie vervanging voor het loodzware 2 massa vliegwiel, en is niet veel duurder als een nieuwe 2 massa bij de dealer vandaan.
Ik heb em iig besteld voor achter mn m60, laat wel weten of het wat is ;)
ja dat ziet er idd goed uit, maar wat een geld. en dan zijn ze misschien niet veel duurder dan een nieuwe 2massa van de dealer maar die koop ik ook niet :D
maar laat het maar weten, voor m’n ascona vind ik het idd wel wat, die kost toch al een godsvermogen en dan maakt dat beetje ook niet meer uit.
lees ik het goed dat je daar je standaard koppeling en drukgroep op kan gebruiken want die heb ik al nieuw liggen
1 maart 2010 om 04:36 #17586146daar kan je idd de std koppeling en drukgroep op gebruiken.
sommige mensen zijn er een beetje huiverig voor omdat je std koppeling natuurlijk geen veren heeft ivm 2 massa vliegwiel, maar ik lees genoeg van mensen die er al 50.000km mee rondrijden zonder problemen.
1 maart 2010 om 22:09 #17586147Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe dit met de tussenas gaat werken.
Ik ga het topic eens even mee in de gaten houden.
Vinden jullie toch niet erg he Sik en Koekie.
Groetjes Peter.
2 maart 2010 om 19:58 #17586148origineel gepost door Leen
Sik, heb jij toevallig wel eens gehoord van het alu vliegwiel dat ze bij deze club verkopen?
http://www.jbracing.com/flywheel-bmw4.php#e34modelsLijkt me een mooie vervanging voor het loodzware 2 massa vliegwiel, en is niet veel duurder als een nieuwe 2 massa bij de dealer vandaan.
Ik heb em iig besteld voor achter mn m60, laat wel weten of het wat is ;)
is t niets om een vliegwiel te laten maken? Heb voor mijn 24v ook een enkel vliegwiel gebruikt die ik bij een duitser gehaald heb, die laat ze speciaal maken, koste mij nog geen 300 euro, is toch wel anders dan zo;n dubbelmassa vliegwiel a 999 euro….
2 maart 2010 om 21:00 #17586149origineel gepost door Kale gek
origineel gepost door Leen
Sik, heb jij toevallig wel eens gehoord van het alu vliegwiel dat ze bij deze club verkopen?
http://www.jbracing.com/flywheel-bmw4.php#e34modelsLijkt me een mooie vervanging voor het loodzware 2 massa vliegwiel, en is niet veel duurder als een nieuwe 2 massa bij de dealer vandaan.
Ik heb em iig besteld voor achter mn m60, laat wel weten of het wat is ;)
is t niets om een vliegwiel te laten maken? Heb voor mijn 24v ook een enkel vliegwiel gebruikt die ik bij een duitser gehaald heb, die laat ze speciaal maken, koste mij nog geen 300 euro, is toch wel anders dan zo;n dubbelmassa vliegwiel a 999 euro….
heb je daar een email adres ofzo van?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.