Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › SIK'S DRIFT AUTO'S
- Dit onderwerp bevat 802 reacties, 135 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 maart 2019om 00:57 door sik.
-
AuteurBerichten
-
19 januari 2010 om 13:48 #17586050
origineel gepost door sik
origineel gepost door michiel026
hee kerel ziet er tof uit man ik ben echt fan van driften samen met een maatje van me mag ik niet is een keertje langs komen om te kijken bedoel arnhem en ede ligt niet zo ver uit mekaar:Pdat kan misschien wel een keer maar dan gebeurt er weer zo weinig :P
haha moet der altijd wat gebeuren dan :P ?
19 januari 2010 om 16:18 #17586051origineel gepost door michiel026
origineel gepost door sik
origineel gepost door michiel026
hee kerel ziet er tof uit man ik ben echt fan van driften samen met een maatje van me mag ik niet is een keertje langs komen om te kijken bedoel arnhem en ede ligt niet zo ver uit mekaar:Pdat kan misschien wel een keer maar dan gebeurt er weer zo weinig :P
haha moet der altijd wat gebeuren dan :P ?
denk jij dat hij stil kan zitten of zo ?
als hij naar de schuur gaat dan moet hij sleutelen anders heb je geen sleutel schuur nodig toch????????19 januari 2010 om 22:51 #17586052origineel gepost door owidio
origineel gepost door michiel026
origineel gepost door sik
origineel gepost door michiel026
hee kerel ziet er tof uit man ik ben echt fan van driften samen met een maatje van me mag ik niet is een keertje langs komen om te kijken bedoel arnhem en ede ligt niet zo ver uit mekaar:Pdat kan misschien wel een keer maar dan gebeurt er weer zo weinig :P
haha moet der altijd wat gebeuren dan :P ?
denk jij dat hij stil kan zitten of zo ?
als hij naar de schuur gaat dan moet hij sleutelen anders heb je geen sleutel schuur nodig toch????????nou ja als die niet stil kan zitten gaan we gewoon driften :P
22 januari 2010 om 22:49 #17586053Zo, ik heb er maar even een nieuwe foto emmer bij gepakt :D
ben ondertussen lekker aan de gang geweest
tunnel af gemaakt
aan de bijrijders kant de voetenbak iets ingekort
baksteun af gemaakt
vooras ophanging verbouwd, is nu massief
en nog het een en ander maar krijg nu de foto’s niet meer van m’n telefoon af,
tis ok altied wat :swear22 januari 2010 om 22:51 #17586054:hmmz ehhhhhh:kewlpics?
22 januari 2010 om 22:58 #17586055hoezo eeuuuhhh, ffiez geduld hebben he :P
23 januari 2010 om 09:29 #17586056waarom heb je dat masief gemaakt?
wel mooi die verstevigingen. gan dat gaatje in ieder geval niet uit lubberen!
23 januari 2010 om 10:40 #17586057zeker mooi werk:wors
23 januari 2010 om 20:21 #17586058origineel gepost door larsjeG40
waarom heb je dat masief gemaakt?wel mooi die verstevigingen. gan dat gaatje in ieder geval niet uit lubberen!
dit deden ze vroeger ook bij de groep b auto’s,
heb horen zeggen dat ie dan strakker stuurt, ik weet het niet en als ik het niet probeer weet ik het nooit :D23 januari 2010 om 21:02 #17586059heb ook eindelijk de pica’s van m’n telefoon gekregen
steekassen dicht gelast (van 5×108 naar 5×120)
motorsteunen af gemaakt
bovenste radiateur steunen gemaakt
pook afgemaakt
vandaag de chassis balken en kriksteunen opgefrist
en een begin gemaakt met de volvo as, onder de rekord houd ie
het goed en dan heb ik gelijk een 4 link systeemveerschotels verzet
zo en nou ga ik weekend houwen :D
23 januari 2010 om 21:33 #17586060goed bezig man:thumbup
23 januari 2010 om 22:37 #17586061hoe ga je dat met de tussenas doen? zonder staartstuk?
as goed balanceren? of toch uit 2 delen met een extra lager in het midden?24 januari 2010 om 07:42 #17586062Natuurlijk zonder staartstuk, das juist de zwakste plek.
Goed bezig, Sik, jij weet tenminste wat ‘werken’ betekend.24 januari 2010 om 10:14 #17586063mooi gedaan met die tunnel.
volgend weekend doe jij mee aan die demo drift in zwolle?
hoe en wat is dat daar ? ik ben wel benieuwd, maar ik weet niet of het de moeite waard is om speciaal voor die demo drift na zwolle te jagen? tis dik half uur vanaf hier.24 januari 2010 om 16:09 #17586064Hej sik,
goed bezig zie ik! Ik kom nog terug op die warmte wisselaar want wil die van jou wel overkopen, maar moet even kijken wanneer dat het beste uitkomt, want het is weer lekker druk op het werk!
Ga zo door!groeten,
Meindert24 januari 2010 om 16:24 #17586065origineel gepost door prayer
hoe ga je dat met de tussenas doen? zonder staartstuk?
as goed balanceren? of toch uit 2 delen met een extra lager in het midden?originele volvo tussenas met hanglager
24 januari 2010 om 16:25 #17586066origineel gepost door Jo
Natuurlijk zonder staartstuk, das juist de zwakste plek.
Goed bezig, Sik, jij weet tenminste wat ‘werken’ betekend.ha ha niet te veel op het forum zitten :P
24 januari 2010 om 16:31 #17586067origineel gepost door Christian-tsx
mooi gedaan met die tunnel.
volgend weekend doe jij mee aan die demo drift in zwolle?
hoe en wat is dat daar ? ik ben wel benieuwd, maar ik weet niet of het de moeite waard is om speciaal voor die demo drift na zwolle te jagen? tis dik half uur vanaf hier.weet ik ook nog niet, er is in ieder geval een motorbeurs en indoor motorcross.
de organisatie (speed en gein) waar we die demo voor gaan rijden
zijn niet zo snel, dus ik weet alleen dat we een demo moeten doen en voor de rest nog niks jammer genoeg.als je alleen voor het driften wil komen kan je beter een keer bij een wedstrijd komen kijken denk ik.
volgende week hoor ik alle datums voor dit jaar, zal ik ze hier posten
24 januari 2010 om 16:33 #17586068origineel gepost door b-tuning
Hej sik,
goed bezig zie ik! Ik kom nog terug op die warmte wisselaar want wil die van jou wel overkopen, maar moet even kijken wanneer dat het beste uitkomt, want het is weer lekker druk op het werk!
Ga zo door!groeten,
MeindertHoor het wel
24 januari 2010 om 17:38 #17586069Denk dat Nick en ik maar eens langs moeten komen om het over die Volvo assen te hebben en te kijken hoe dat precies zit:wors. Zijn Caravan en mijn sedan hebben straks allebei een probleem met de Opel as ben ik bang…
Volvo 240 as zou qua breedte wel een heel eind moeten kunnen. Alleen moeten we dan even kijken hoe we dat gaan doen met die 4-link. zag bij rally design wel iets leuks:
klikkie24 januari 2010 om 18:00 #17586070nick weet de weg ha ha, die komt wel eens per maand.
rally design heb ik ook al een hoop vandaan, lekker voordelig
en voor de achter assen, kijk eens op opelragger.com
http://www.opelragger.com/iframe.htm
en dan bij prosjekter bij kadett c cosworth prosjekt
staat mooi met foto’s bij hoe ze het gedaan hebben,
alleen zou ik de veerschotels weg laten en coilovers
gebruiken24 januari 2010 om 18:18 #17586071Goeie link… tekst is wat lastig maar de foto’s zijn goed.:D
Lijkt erop dat zij ook bij rally design gewinkeld hebben.;)
26 januari 2010 om 19:44 #1758607227 januari 2010 om 23:17 #17586073zo, vandaag weer een hoop gedaan
steekassen afgedraaid
paar nylon bussen gemaakt
bovenste draagarmen gemaakt
en een beginnetje gemaakt met een paar kantelbokken
en nog een spoiler op de kop getikt :cry
en morgen weer verder
27 januari 2010 om 23:28 #17586074Echt lekker bezig met het lasapparaat :thumbup
Ik krijg er ook helemaal zin in als ik de foto’s bekijk :wors
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.