Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › SIK'S DRIFT AUTO'S
- Dit onderwerp bevat 802 reacties, 135 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 maart 2019om 00:57 door sik.
-
AuteurBerichten
-
6 september 2011 om 10:35 #17586559
@petrolhead wrote:
wat zie ik toch op 1.50 voorbij komen :thumb http://vimeo.com/28523096″ onclick=”window.open(this.href);return false;
:hmmz Ik vind van 0.46 – 0.52 mooier :wub
6 september 2011 om 13:07 #17586560daar geef ik je ook geen ongelijk in hahaha :jerry
6 september 2011 om 15:44 #17586561he vette bak zag deze zaterdag in vlissingen rijden tussen de bmw’s en jappaners
zit wel mooie sound in
20 september 2011 om 18:44 #17586562zondag weer naar zandvoort
NL Drift Series
Tijdschema Ronde 4 Zandvoort 25 september 2011
07:30-08:15/ Inschrijving (NL Drift series tent)
08:30-08:45/ Rijders briefing (NL Drift series tent)
08:50/ Opstellen Vertrek naar GP lus09:00-11:00/ Vrij Driften GP lus
11:00-12:30/ Vrije training, Drift taxi Paddock parcours12:45-12:55/ Briefing kwalificatie (NL Drift series tent)
13:00-14:00/ Kwalificatie paddock
14:00-15:00/ Drift taxi paddock parcours15:00-15:10/ Briefing uitslag/rijdersbriefing TOP 32
15:15-16:30/ Twin-drift TOP 32
16:30/ prijsuitreiking Podium Parcours16:30-17:30/ Drift taxi
18:00/ Einde ronde 4 NL Drift SeriesDrift parcours GP lus:
4de versnelling hoge snelheid bochten driften van 09:00-11:00 uur.Drift parcours paddock:
Zeer uitdagend en technisch paddock parcours.20 september 2011 om 20:37 #17586563Hè sik, dat baantje ziet er hetzelfde uit als de voorlaatste keer op Zandvoort. Dat belooft weer veel goeds voor jou. Jammer genoeg kan ik er deze keer weer niet bij zijn. Dat vervelende werk ook altijd. Hoe is het trouwens in vlissingen gegaan. Heb je het materiaal een beetje heel weten te houden?
Gr. Paul
21 september 2011 om 23:02 #17586564Stoppen met dat verdomde werken zeker :D
Vlissingen ging wel goed, 7de gekwalificeerd en uiteindelijk 10de geworden van de 60 die er waren.
Heb wel wat narigheid gehad, bus uit het stuurhuis gelopen, daardoor de bocht uitgevlogen en een paar waterbakken (gelukkig leeg) geraakt. Dus zijschade, stuurhuis ter plekke gerepareerd.Zaterdagavond de steekassen maar eens gecontroleerd en met succes want ze waren weer eens stuk :jerry
ook nog een setje 245/45-17 geprobeerd, krijgt ie makkelijk rond, paste alleen niet in de uitbouw kwam ik later achter :swearZondag de hele dag gereden zonder problemen, behalve dat alle banden op waren (48 stuks :D ). Van de week de steekassen er weer uitgehaald en wat denk je, weer allebei gewokkeld, dus maar weer een nieuw setje erin.
De steekassen gaan denk ik onder andere kapot doordat ie de kont zo naar beneden trekt door het 4-link systeem.
heb er maar een setje coilovers bij onder gezet en denk dat ie nu niet zoveel meer zakken wil. Ik ga zondag ff uittesten of de steekassen nou wel heel blijven.meer foto’s hier http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=41&t=118696&start=100
22 september 2011 om 19:10 #17586565Er zijn dan wel weer de nodige spullen kapot gegaan, maar volgend mij heeft dat ook wel weer een hoop plezier en mooie momenten opgeleverd. Ik ben benieuwd of de steekassen aankomende zondag wel heel blijven. Eerlijk gezegd ben ik bang dat ze door het stugger makken van de achterkant ze alleen maar meer klappen gaan krijgen.
26 september 2011 om 11:42 #1758637526 september 2011 om 22:30 #17586354Nee, GAZ :D
TOPDAG gehad gister (op de schade na dan)
2de gekwalificeerd en 5de geworden, dat was al prachtig maar heb net m’n steekassen bekeken en ze zijn nog heel :D :D :D
dan had ik het toch bij het rechte eind (voorlopig) :jerry
27 september 2011 om 16:42 #17586365@sik wrote:
Nee, GAZ :D
heeft volgens mij er toch geen voor n manta gecatalogeerd? Heb je ze op maat laten maken?
Golf 1 // escort mk2 vermoed ik dat in de buurt komen qua lengte; vandaar mijn vraag…27 september 2011 om 16:54 #17586357Ik wil ook een schroefsetje achter op mn rekord… Is dat zoals jij gedaan hebt stevig genoeg? nu drukt ie al zn last op die bovenste punten. Gaat dat goed? Of is verstevigen een goeie optie?
27 september 2011 om 17:16 #17586355@Fearless wrote:
Ik wil ook een schroefsetje achter op mn rekord… Is dat zoals jij gedaan hebt stevig genoeg? nu drukt ie al zn last op die bovenste punten. Gaat dat goed? Of is verstevigen een goeie optie?
Als je goed kijkt zie je dat sik ook nog gewoon normale veren er onder heeft ziten denk dat je als je dat niet doet de boel wel moet verstevegen anders gaat het niet goed komen op te duur.
Groeten bas.
28 september 2011 om 09:10 #17586309Heb je runs gezien op paddock circuit je ging lekker los daar.
En je produceerde aardig wat rook haha
28 september 2011 om 10:16 #17586445@Sebbe GSI wrote:
@Fearless wrote:
Ik wil ook een schroefsetje achter op mn rekord… Is dat zoals jij gedaan hebt stevig genoeg? nu drukt ie al zn last op die bovenste punten. Gaat dat goed? Of is verstevigen een goeie optie?
Als je goed kijkt zie je dat sik ook nog gewoon normale veren er onder heeft ziten denk dat je als je dat niet doet de boel wel moet verstevegen anders gaat het niet goed komen op te duur.
Groeten bas.
Goed gezien, ik zat alleen maar naar die blitze gaz dempers te kijken :wors
28 september 2011 om 22:20 #17586566heeft volgens mij er toch geen voor n manta gecatalogeerd? Heb je ze op maat laten maken?
Golf 1 // escort mk2 vermoed ik dat in de buurt komen qua lengte; vandaar mijn vraag…ha ha ja ze zijn voor een escort,
@ fearless als je er alleen coilovers onder zet scheurt je schokbrekerschotel uit.
mooiste is er een buisje omheen lassen en dan naar de kooi, maar die zal er bij jou niet in komen schat ik ;)28 september 2011 om 22:28 #17586567Kampioenschaps punten (na vier ronde) seizoen 2011:
Naam, Plaats, Punten, Totaal
1 Marco Kok 3, 80, 380
2 Paul Vlasblom 4, 75, 323
3 Jasper Spaan 2, 90, 304
4 Jack Dam 6, 68, 293
5 Joey v Hoogen 15, 49, 253
6 Pieter v Hoorick 11, 53, 242
7 Gerrit-Jan “SIK” Toonen 5, 70, 228
8 Dennis van der Prijt 13, 51, 203
9 Andre Kok 9, 55, 198
10 Youri Das 19, 38, 197
11 Wout Scheffer 14, 50, 170
12 Mark Visser 12, 52, 169
13 Niels Visser 0, 0, 160
14 Dennis van Loon 18, 39, 136
15 Dennis Bruijn x, 0, 134
16 Jan Lokerse 8, 64, 132
17 Rick Jansen 7, 66, 130
18 Jean-Marie de Roover 16, 48, 114
19 Erwin Broug 17, 40, 113
20 Sharon de Ridder x, 0, 104
21 Berend van Berkel 1, 100, 100
22 Gerard Dol x 0, 90,
23 Cindy Tertyschinikow 20, 37, 75
24 John van Kouwen x, 0, 70
25 Clint v Oort x, 0, 69
26 Dennis Tabbers D.D.J.A x, 0, 68
27 Joost van der Ende x, 0, 66
28 marc Reijne x, 0, 64
29 WJ Dijkstra x, 0, 55
30 Lars Visser 10, 54, 54
31 Wim Lemmers x, 0, 53
32 Reyer van der Hee x, 0, 52
33 Mark Oosterwaal x, 0, 51
34 Jan Wouters x, 0, 48
35 Steve de Pauw x, 0, 39
36 Thomas Bangma x, 0, 39
37 Jeroen van Wijlick x, 0, 37
38 Mick v Randeraat 21, 36, 36
39 Bert Rutten x, 0, 36
40 Wim “koekie” v/d Weerdhof x, 0, 35
41 Richard Recourt 22, 35, 35
42 Gerben kroon x, 0, 34
43 Xandra Bakker x, 0, 31
44 Robin Zwanenburg x, 0, 31
45 Kimberley Jongkind x, 0, 30
46 Arjan van Hooren x, 0, 028 september 2011 om 22:47 #17586568@Raymon830 wrote:
Heb je runs gezien op paddock circuit je ging lekker los daar.
En je produceerde aardig wat rook haha
mwha :D
29 september 2011 om 17:27 #17586569Ziet er weer vet uit, en ook een super resultaat. Was er graag bij geweest, maar ja dat verekte werk. Mooi trouwens dat deze keer de steekassen heel zijn gebleven. Had het niet verwacht. Het is wel weer duidelijk wie er meer verstand van zaken heeft. Hahaha
29 september 2011 om 21:46 #17586570Ik probeer ook maar wat, voor hetzelfde geld had het helemaal niet gewerkt ;)
hier nog wat plaatjes van de schade, is er iemand die een koplampkap van irmscher sponseren wil, hoeven geen lampen in te zitten.
en een paar plaatjes van m’n nieuwe daily
29 september 2011 om 22:00 #17586571[youtube:2i6hqmgi]http://www.youtube.com/watch?v=sHAIf2LfZUI[/youtube:2i6hqmgi]
30 september 2011 om 11:50 #17586572Mooie daily :)
30 september 2011 om 14:16 #17586573Mooie rekord lijkt erg veel op de mijne alleen nu ik deze zie moet ik de mijne echt gaan poesten :jerry
8 oktober 2011 om 19:33 #17586574dit was 3 minuten voor de schade
[youtube:4og4l50e]http://www.youtube.com/watch?v=vg2sTd93O5E&feature=player_embedded[/youtube:4og4l50e]
nu begint ie er weer op te lijken
waar zo’n blitz al niet goed voor is :biggrin:
lampekap weer heel
en maandag weer verder.
nog een paar foto’s gemaakt van de rekord
9 oktober 2011 om 10:43 #17586526@sik wrote:
De steekassen gaan denk ik onder andere kapot doordat ie de kont zo naar beneden trekt door het 4-link systeem.
In welke hoek staat je diff ten opzichte van je cardan as? Je brede velgen zullen er ook wel iets mee te maken hebben. Maar ik vind het toch gek dat die zweden met 500pk + ze heel houden en dit met de m3 niet t geval is.
10 oktober 2011 om 22:09 #17586575Recht, ze zijn de laatste keer met de coilovers eronder heel gebleven dus kijk het nog even aan zo.
Heb vandaag weer 2 assen opgehaald, een 740 (1030) en een 940 (1031) as, dus voorlopig weer steekassen genoeg :DZaterdag even kijken hoeveel vermogen hij heeft in wateringen, ga van de winter het een en ander veranderen en dan kan ik volgend jaar ook zien of het nut heeft gehad
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.