Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › SIK'S DRIFT AUTO'S
- Dit onderwerp bevat 802 reacties, 135 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 maart 2019om 00:57 door sik.
-
AuteurBerichten
-
11 juli 2011 om 10:15 #17586512
Wat ben jij lenig, JONGUH
Wat was er loos?
12 juli 2011 om 21:57 #17586513ik heb de wagen vanavond in real life mogen bewonderen … en hij is erg strak sik.
groeten de zoon van de spiegeltjesman :jerry16 juli 2011 om 21:18 #17586514Hè Sik, hoe gaat het met de ombouw? Zit de m3 er al in? Of ben je eerst weer Eens de zwarte cross onveilig aan het maken?
17 juli 2011 om 22:23 #17586515@Danny, ik had nieuwe remleidingen met knelkoppelingen gemonteerd, maar heb af en toe het vervelende euvel dat als ik de voetrem gebruik en de handrem erbij pak (of andersom), de handrem vast slaat. meestal gaat ie met een beetje rommelen weer los en nu stond er zoveel druk op de leiding dat ie eruit plofte.
Ik had niet zo veel tijd meer voor de kwalificatie en zonder handrem wordt dat niet wat dus moest ie nog snel ff klaar. Toen kwamen ze me halen met de mededeling nu of niet, net klaar wielen er op, laten zakken, en er dan achter komen dat je ene band lek is :fy1 snel een noodoplossing bedacht (parker in het gat en gaaan :D ) en toen 3de gekwalificeerd ha ha.
@Paul, heb alle onderdelen bij elkaar, morgen ga ik de motor weer op bouwen en gaat de 2800 er uit.
Alleen gaat het met mij niet helemaal goed dus schiet het ff niet zo hard op. Ik heb last van netelroos en dat is niet zo fijn, dat is een allergische reactie op iets maar kom er maar eens achter waarvan.en de zwarte cross, 2007 was voor mij de 10de en de laatste keer, commercieel kut festival is het geworden :swear
18 juli 2011 om 08:09 #17586516Vervelend zeg van die netelroos. Hopelijk ben je niet allergisch voor rubber dampen. Dat zou pas echt klote zijn, :???:
18 juli 2011 om 21:21 #17586299ha ha ik hoop het niet, anders kon ik er nog wel eens heel lang last van hebben
19 juli 2011 om 06:04 #17586258@sik wrote:
@Danny, ik had nieuwe remleidingen met knelkoppelingen gemonteerd, maar heb af en toe het vervelende euvel dat als ik de voetrem gebruik en de handrem erbij pak (of andersom), de handrem vast slaat. meestal gaat ie met een beetje rommelen weer los en nu stond er zoveel druk op de leiding dat ie eruit plofte.
Ik had niet zo veel tijd meer voor de kwalificatie en zonder handrem wordt dat niet wat dus moest ie nog snel ff klaar. Toen kwamen ze me halen met de mededeling nu of niet, net klaar wielen er op, laten zakken, en er dan achter komen dat je ene band lek is :fy1 snel een noodoplossing bedacht (parker in het gat en gaaan :D ) en toen 3de gekwalificeerd ha ha.
@Paul, heb alle onderdelen bij elkaar, morgen ga ik de motor weer op bouwen en gaat de 2800 er uit.
Alleen gaat het met mij niet helemaal goed dus schiet het ff niet zo hard op. Ik heb last van netelroos en dat is niet zo fijn, dat is een allergische reactie op iets maar kom er maar eens achter waarvan.en de zwarte cross, 2007 was voor mij de 10de en de laatste keer, commercieel kut festival is het geworden :swear
Nou ik heb zondag anders wel vermaakt op de zwarte cross :thumb
Had gratis kaartjes muntjes.
Anders was je 28,50 kwijt voor een kaartje en per consumptie 2,10 :shock:21 juli 2011 om 23:37 #17586517Nou ik heb zondag anders wel vermaakt op de zwarte cross :thumb
Had gratis kaartjes muntjes.
Anders was je 28,50 kwijt voor een kaartje en per consumptie 2,10 :shock:dit zegt toch genoeg :jerry
21 juli 2011 om 23:40 #17586518en hier ook maar weer eens een kleine update
de m3 motor ff iets opgefrist, nieuwe lagerschalen, pakkingen en keerringen enzo
zit trouwens wel een mooie blauwe krukas in zo’n blokhet uitlaatspruitstuk hadden ze verlast om m in een e30 te hangen, helaas niet naar mijn zin dus die eerst maar eens verbouwen
en gister bij paul vlasblom een nieuwe koppeling en drukgroep gehaald
eerdaags die 2800 er maar eens uit lepelen, als iemand een goede motor zoekt, hij gaat binnenkort in de verkoop
23 juli 2011 om 12:44 #17586519Strak werk sik.
Toch maar een andere koppeling gehaald. je wou het niet uitproberen of die speciale koppeling bij jou ook blijft plakken.
23 juli 2011 om 14:51 #17586520dat ziet er beter uit… die las is mooi gemaakt maarja het is je beroep dus dat moet wel goed gaan.
die lelijke rannd eruit… zal stukken fijner zijn voor die motor :vertag25 juli 2011 om 22:51 #17586521KAMER TE HUUR :jerry
@commodorebc30se wrote:
Strak werk sik.
Toch maar een andere koppeling gehaald. je wou het niet uitproberen of die speciale koppeling bij jou ook blijft plakken.
dat speciale ding is voor de v8, die past hier zowiezo niet in ;)
26 juli 2011 om 15:22 #17586522wouw rechts gespot :wors
30 juli 2011 om 13:57 #17586523en de zwarte cross, 2007 was voor mij de 10de en de laatste keer, commercieel kut festival is het geworden :swear[/quote]
Amen!
Wat een gruwelijk dik apparaat geworden die Manta!
30 juli 2011 om 23:36 #17586524gaat toch allemaal weer niet vanzelf, als er een 2,8 bmw in hangt past die m3 er zo in (dacht ik :D )
motorsteun maar weer aanpassen, zit zo’n vanos accumulator in de weg
en het uitlaatspruitstuk paste net niet natuurlijk
en de airbox ook weer net niet
en nu hangt ie op z’n plek
vandaag mocht ie daar mooi blijven hangen, de schuur begon door te zakken dus hebben we die vandaag maar eens aan gepakt
ouwe zooi eruit
hier kan je wel zien waar het iets doorhangt
en hier is tie weer op de hoogte king:
volgende week nieuwe isolatie ertegen en dan weer verder met de manta
6 augustus 2011 om 17:50 #17586525hij moet wel de 28ste klaar zijn he anders ben ik voor nix aan het zoeken naar banden :jerry
maareuhm mis ik nou wat of is die ascona 4 liter v8 verdwenen?
groeten joey7 augustus 2011 om 11:44 #17586527sik wrote:en de vermaakte steekassen vervangen voor originele en met adapters weer in elkaar gezet, nou zitten de wielen ten minste aan de rand :Dhey sik heb je deze adaptorplaten wel bij concept wheels besteld ?
tegen mij zegge nze dat het niet kan omdat de volvo as tapeinden en wielmoeren heeft net als jou as ?
of heb je ze zelf aangepast voor wielmoeren ?
gr.arno7 augustus 2011 om 13:02 #17586528Ik heb uitgemeten wat ik nodig had en dat laten maken door een draaierij hier in de buurt, die op m’n achterscherm staat ;)
de draadeinden van de volvo steekassen zijn origineel en de lange draadeinden die ik erin geperst heb komen van rallydesign7 augustus 2011 om 21:20 #17586529@sik wrote:
Ik heb uitgemeten wat ik nodig had en dat laten maken door een draaierij hier in de buurt, die op m’n achterscherm staat ;)
de draadeinden van de volvo steekassen zijn origineel en de lange draadeinden die ik erin geperst heb komen van rallydesigndank u :thumb dan zal ik ze ook moeten laten maken :???:
10 augustus 2011 om 23:14 #17586530zo, het dak is weer dicht :agent
van de week even een tig apparaatje geleend
en daar lekker mee aan de gang geweest, moest wel weer ff wennen, was toch al weer een jaar terug dat ik voor het laatst alu had gelast
en nou snel die motor er weer in anders haal ik de 28ste niet
14 augustus 2011 om 11:59 #17586531motor er voor de laatste x in gehangen, kijken of ik m klaar krijg voor sevenum.
14 augustus 2011 om 12:10 #17586532Doet iezo ff. Mooi werk weer
15 augustus 2011 om 22:38 #17586376vandaag een nieuwe passende multieriem opgezocht, die van de 2800 paste natuurlijk weer niet
koelvloeistof vaatje een nieuwe plek gegeven, blijft het bij het luchtfilter wat koeler
oh ja, EN HIJ LOOPT :D
16 augustus 2011 om 08:47 #17586356man man wat een gave bak vooral die kleuren en alles je neemt hem wel mee naar sevenum toch wil zeker hem in het echt kunnen bewonderen
23 augustus 2011 om 14:57 #17586533en sik ben je er klaar voor de 28ste komt dicht bij… ik weet niet of we er bij zijn maar we doen ons best… king:
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.