Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › SIK'S DRIFT AUTO'S
- Dit onderwerp bevat 802 reacties, 135 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 maart 2019om 00:57 door sik.
-
AuteurBerichten
-
17 juli 2010 om 17:49 #17586250
vandaag een nieuwe hoedenplank van polyester gemaakt,
tank, brandstofpomp en leidingen gemonteerd.en nou; WEEKEND :D
20 juli 2010 om 10:09 #17586251ga je op zandvoort rijden met de manta ???
wil hem wel graag in actie zien :wors20 juli 2010 om 22:09 #17586252ga het wel proberen, en anders moet de rekord er nog maar een keer aan geloven :D
we gaan oefenen op de backwords entry en het muurschrapen dus het misschien zowiezo slimmer om de rekord mee te nemen,
kan ik de kont weer recht zetten :oen anders rij ik wel een rondje met jou ascona om te kijken hoe dat rijd met bmw power ha ha :P
27 juli 2010 om 21:19 #17586253Zo de manta staat weer op z’n wielen maar als alles zo makkelijk gaat als de laatste paar dagen is tie volgend jaar rond deze tijd wel klaar :cry
4 augustus 2010 om 22:24 #17586254weer aan het prutsen geweest,
opel manta drift manta opel bmw 328 drifter drifting opel manta 400
7 augustus 2010 om 18:09 #175862557 augustus 2010 om 20:19 #17586256Waar komt die uitbouw vanaf? ‘t misstaat hem niet moet ik zeggen.
Verder: ga zo door, ‘t zier er goed uit. :thumbup
25 augustus 2010 om 23:21 #17586259Die uitbouw komt van ebay, wat voor merk het is weet ik ook niet.
ik ben ondertussen ook weer gevorderd, hij loopt eindelijk.
wat een kut zooi is dat ews. :fy1uitlaat in gepakt
26 augustus 2010 om 08:58 #17586260Misschien een rare vraag maar waarom leg je de uitlaat onder je cardanas door van rechts naar links om dan na over je achteras te zijn gegaan weer naar het midden te gaan.
Waarom niet in 1 streep rechts naar achter en dan naar het midden?
Verder een leuk project!!
26 augustus 2010 om 09:58 #17586261waarschijnlijk omdat de originele uitlaat ook ongeveer zo loopt en je op deze manier het meeste bodemvrijheid heb
26 augustus 2010 om 16:31 #17586262origineel gepost door max
Misschien een rare vraag maar waarom leg je de uitlaat onder je cardanas door van rechts naar links om dan na over je achteras te zijn gegaan weer naar het midden te gaan.Waarom niet in 1 streep rechts naar achter en dan naar het midden?
Verder een leuk project!!
de brandstofleidingen lopen daar rechts ook zo te zien dus niet handig :D
30 augustus 2010 om 21:35 #17586263leiding kommen volgens mij van uit de auto door de bodem heen
dus volgens mij prima tedoen31 augustus 2010 om 06:30 #17586264origineel gepost door sik
Die uitbouw komt van ebay, wat voor merk het is weet ik ook niet.Heb je misschien een linkje naar de aanbieder op ebay?
1 september 2010 om 07:48 #17586265@ maxx, hierom idd
origineel gepost door voederbiet
waarschijnlijk omdat de originele uitlaat ook ongeveer zo loopt en je op deze manier het meeste bodemvrijheid heb1 september 2010 om 07:49 #17586266origineel gepost door McLambo
origineel gepost door sik
Die uitbouw komt van ebay, wat voor merk het is weet ik ook niet.Heb je misschien een linkje naar de aanbieder op ebay?
Nee, dat heb ik niet, uitbouw heb ik al bijna 2 jaar liggen.
ebay.de in de gaten houden en zoeken op opel gfk
1 september 2010 om 08:15 #17586267Thanks!
3 september 2010 om 14:42 #17586268origineel gepost door sik
@ maxx, hierom iddorigineel gepost door voederbiet
waarschijnlijk omdat de originele uitlaat ook ongeveer zo loopt en je op deze manier het meeste bodemvrijheid hebof zijn er drempels op het circuit bij het driften?:P
3 september 2010 om 22:46 #17586269nee dat niet, maar hij moet wel plat op z’n pens :D
en dan moet hij ook nog de kar op kunnen zonder dat ie op de uitlaat blijft hangen :P
4 september 2010 om 21:32 #17586270Voorspoiler ook niet te laag maken, of met snelsluitingen.
Een superlage auto op de trailer rijden is altijd oppassen om niks te slopen, of de deur komt tegen de zijkant van de trailer aan, ook zo handig……….
Gewoon niet té laag maken, maar wel knetterstug!5 september 2010 om 08:24 #17586271‘T gaat de goeie kant op met die ouwe belg :thumbup
14 september 2010 om 23:01 #17586272ik heb ook weer eens wat gedaan
nieuwe waterpomp gemonteerd, originele bmw pomp met composiet rad
m3 oliefilter huis passend maken
de banjobout van de vanos is met m 14 draad en het gat in het filterhuis m 12, dus een dikkere banjobout erbij gezocht om
af te draaien en m 12 op te tappenook nog plaats maken voor m’n bmw m6 oliedruksensor (ja ja het nieuwste van het nieuwste op de manta :D )
tussenas op maat gedraaid, gelast en gemonteerd
en een leadtek speedmaster gekocht, kan ik tenminste goed zien hoe hard ik de tarzan in ga en uit vlieg :P
15 september 2010 om 07:56 #17586273vraagje van een leek: Die as is dus alleen aan de buitenkant gehecht, voor middel van de las.
Is dit sterk genoeg?
Of heb je hem op de een of andere manier van binnen ook weten te hechten?
15 september 2010 om 08:05 #17586275ding is rondom gewoon afgelast, dat gaat het wel houden, is origineel ook zo.
17 september 2010 om 19:09 #17586276oliefiter huis zit er op
aanjager erop geprutst
carterontluchtig dr op gemaakt
25 september 2010 om 16:48 #17586277Volgens mij de Blitz gespot vandaag op de A1 bij deventer ! Ik reed in men Omega achter een uitebouwde Vectra A. Ik zag jullie volgens mij wel kijken naar de Vectra :P
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.